quote:Op zondag 20 juni 2010 00:52 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat is verdulleme een angstaanjagende baby, Desunoto.
Hahaha,Maradona is dat tegenwoordig wel erg jaquote:
Unibrow-alert.quote:
quote:Op zondag 20 juni 2010 00:20 schreef Noek het volgende:
Morgen is het zondag, slecht weer, hopelijk komt die slet nog even buurten.
Wat een enge KUTBABYquote:
Wie is wie, let me in on it! --> pmquote:Op zondag 20 juni 2010 00:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Al 2 topics geleden niet meer. Al ben ik wel achter een kloon gekomen die ik nog niet door had.
Hoi, hoe is het?.
Zit er veel gevoel in tieten (veel zenuwen enzo?)quote:Op zondag 20 juni 2010 00:22 schreef purplerose het volgende:
[..]
Nix, tetten vinden het best lekker om gemasseerd te worden hoor
Wat is er zo mooi aan tattoos. ik vind het way overrated. trouwens ik ken een goezer die tatoeeert. Ik heb nog wat te goed bij hem. Dus als leuke chicks hier een kleine tattoo willen. Ik bedoel.. Ga met mij naar bed en dan krijg jij een tattoo gratis perhaps (aanbieding geldt voor 1 chick, 1x kleine tattoo, dus..)quote:
Voor een trampstamp moet je Schenkstroop neukenquote:Op zondag 20 juni 2010 04:09 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Wat is er zo mooi aan tattoos. ik vind het way overrated. trouwens ik ken een goezer die tatoeeert. Ik heb nog wat te goed bij hen. Dus als leuke chicks hir een kleine tattoo willen. Ik bedoel.. Ga met mij naar bed en dan krijg jij een tatto gratis perhaps (aanbieding geldt voor 1 chick, 1x kleine tattoo, dus..)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |