Zat ie bijna aan je tietjes?quote:
Post maar tieten, dan gaat het nog ergens over.quote:Op zondag 20 juni 2010 00:19 schreef Biogarde het volgende:
Ging dit nog ergens over? Open wel een nieuwe..
Al 2 topics geleden niet meer. Al ben ik wel achter een kloon gekomen die ik nog niet door had.quote:Op zondag 20 juni 2010 00:19 schreef Biogarde het volgende:
Ging dit nog ergens over? Open wel een nieuwe..
Bijna! Ik moest hem wegens financiele kwestie laten weten dat ik in sept geen geld ging hebben voor een dure wip in ierlandquote:
September pas? Dan mag hij nu toch wel een ander neukenquote:Op zondag 20 juni 2010 00:21 schreef purplerose het volgende:
[..]
Bijna! Ik moest hem wegens financiele kwestie laten weten dat ik in sept geen geld ging hebben voor een dure wip in ierland
Nix, tetten vinden het best lekker om gemasseerd te worden hoorquote:Op zondag 20 juni 2010 00:21 schreef badboynova het volgende:
alle mannen ( de echte) zitten toch aan TETTEN, wat is daar verkeerd aan?
wippen kan ook in Nederland hoorquote:Op zondag 20 juni 2010 00:21 schreef purplerose het volgende:
[..]
Bijna! Ik moest hem wegens financiele kwestie laten weten dat ik in sept geen geld ging hebben voor een dure wip in ierland
Je hebt je ingelezen?quote:Op zondag 20 juni 2010 00:21 schreef badboynova het volgende:
Ja, hij ging voor Systria ook naar Nederlandquote:
Dat heb ik ook nergens gezegd dat ie dat niet magquote:Op zondag 20 juni 2010 00:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
September pas? Dan mag hij nu toch wel een ander neuken
Niet alleen voor haarquote:Op zondag 20 juni 2010 00:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, hij ging voor Systria ook naar Nederland
Ik wilde het wippen graag combineren met een vakantie in ierlandquote:
Wel, daarom haakte je maar afquote:Op zondag 20 juni 2010 00:23 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nergens gezegd dat ie dat niet mag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, maar het is een feit dat mannen graag de dj zijn aan de tetten.quote:
Er was niet geneukt! Onthoud dat tochquote:Op zondag 20 juni 2010 00:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
September pas? Dan mag hij nu toch wel een ander neuken
Moet ze wel tetten hebbenquote:Op zondag 20 juni 2010 00:21 schreef badboynova het volgende:
quote:Op zondag 20 juni 2010 00:24 schreef stbabylon het volgende:
Zodat we weten waar we het over hebben:Hoe vaker ik er naar kijk, hoe smeriger het wordtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wara toch ook?quote:Op zondag 20 juni 2010 00:25 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Hij kwam voor mij ook naar Nederland
2 erwten op een plank, dat zijn ook tetten(jes)quote:
Inderdaad GADVERDAMMEGDVERRRTRY$&%#$83quote:Op zondag 20 juni 2010 00:27 schreef Henk_v het volgende:
[..]
Hoe vaker ik er naar kijk, hoe smeriger het wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok ok, ik had het verzonnenquote:
Ach.. dit zijn eerder Calimero tietjesquote:Op zondag 20 juni 2010 00:29 schreef badboynova het volgende:
[..]
2 erwten op een plank, dat zijn ook tetten(jes)
quote:Op zondag 20 juni 2010 00:29 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Inderdaad GADVERDAMMEGDVERRRTRY$&%#$83![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beter?
Nee, van die dude! Met z'n Ierland gedoe.quote:
En dat zijn alleen nog maar de chicks via het fobo, hoeveel zouden er nog zijn via pm?quote:
Die is toch van Rembrand?quote:
quote:Op zondag 20 juni 2010 00:29 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Inderdaad GADVERDAMMEGDVERRRTRY$&%#$83![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tattoo's? Ze heeft er maar 1 hoor...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, straks woont ie in de polderquote:Op zondag 20 juni 2010 00:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, van die dude! Met z'n Ierland gedoe.
Hmm..quote:Op zondag 20 juni 2010 00:31 schreef purplerose het volgende:
[..]
En dat zijn alleen nog maar de chicks via het fobo, hoeveel zouden er nog zijn via pm?
Je gaat overal aan twijfelen hequote:Op zondag 20 juni 2010 00:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, van die dude! Met z'n Ierland gedoe.
quote:Op zondag 20 juni 2010 00:31 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n fan van die schedels.
Danquote:Op zondag 20 juni 2010 00:32 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]als je van die schedel nou een... hele mooie bloem maakt?
Al mijn geld gaat dit jaar naar de belastingdienst en de dierenarts dus geen nieuwe tat komende winterquote:Op zondag 20 juni 2010 00:35 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Definatly!
Eind dit jaar m'n derde
Mijn eerste was een oldskool vlindertje met dikke lijnen en 3 kleurenquote:Op zondag 20 juni 2010 00:36 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Maar dan moet 'ie wel echt heel mooi zijn he.
Niet zo'n zielig klein dingetje met 3 kleuren.
Het wordt eentje over mn hele arm. Met klimop blaadjes en Keltisch knoopwerkquote:Op zondag 20 juni 2010 00:36 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Maar dan moet 'ie wel echt heel mooi zijn he.
Niet zo'n zielig klein dingetje met 3 kleuren.
Voorbeeld?quote:Op zondag 20 juni 2010 00:39 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Het wordt eentje over mn hele arm. Met klimop blaadjes en Keltisch knoopwerkZeker wel meerkleurig.,
RT @WSJ: Most-commonly misspelled words in Google searches: definitely, stilettos, mischievous, nauseousquote:Op zondag 20 juni 2010 00:40 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Het vaakst fout geschreven Engelse woord.
quote:
Ik heb nog gelijk ookquote:Op zondag 20 juni 2010 00:41 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
RT @WSJ: Most-commonly misspelled words in Google searches: definitely, stilettos, mischievous, nauseous
http://twitter.com/google/statuses/15444517025
Well guessed dan!quote:Op zondag 20 juni 2010 00:42 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik heb nog gelijk ook![]()
Ik wist het niet zeker, maar gokte het
Niet duidelijk genoegquote:Op zondag 20 juni 2010 00:41 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat ze op haar arm heeft, maar dan meer 'natuur-achtig' minder strak.. soort vlechtwerk worden de lijnen.
Das niet echtquote:Op zondag 20 juni 2010 00:43 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Niet duidelijk genoeg![]()
Dat bij haar ogen is trouwens wel zonde zeg... dat kan je nooit bedekken als je het een keer niet wil zien.
Overal heb je het en iedereen ziet het, voor de rest van je leven.
sorryquote:Op zondag 20 juni 2010 00:45 schreef Harajuku. het volgende:
Ik kom hier voor de rel, niet voor tatts.
Die rel wordt pas voortgezet als hoofdpersoon 3 uit de kelder gelaten wordt van laforest.quote:Op zondag 20 juni 2010 00:45 schreef Harajuku. het volgende:
Ik kom hier voor de rel, niet voor tatts.
SlierKen anders?quote:Op zondag 20 juni 2010 00:48 schreef Chowi het volgende:
Dit topic gaat vanaf nu over hoe de liefdesbaby van laforest en sistyria eruit zou zien.
Oh, en over slierten en bonken. Heeft iemand nog iets te melden over slierten en bonken?
Ja! Gelukkig net voorbij hierquote:Op zondag 20 juni 2010 00:48 schreef Chowi het volgende:
Dit topic gaat vanaf nu over hoe de liefdesbaby van laforest en sistyria eruit zou zien.
Oh, en over slierten en bonken. Heeft iemand nog iets te melden over slierten en bonken?
Een kleine dikkerd.quote:Op zondag 20 juni 2010 00:48 schreef Chowi het volgende:
Het zit er nou eenmaal in als slierten. Ik hou het denk ik maar zo. Heb je er nog iets over te melden?quote:
Dikke bonken?quote:
Vol met inktvlekken.quote:
Niet echtquote:Op zondag 20 juni 2010 00:49 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het zit er nou eenmaal in als slierten. Ik hou het denk ik maar zo. Heb je er nog iets over te melden?
En hoi, remlof!
Een dikke dwerg met lang haar, lelijke tatts en manboobs.quote:Op zondag 20 juni 2010 00:48 schreef Chowi het volgende:
Dat is verdulleme een angstaanjagende baby, Desunoto.quote:
quote:Op zondag 20 juni 2010 00:52 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat is verdulleme een angstaanjagende baby, Desunoto.
Hahaha,Maradona is dat tegenwoordig wel erg jaquote:
Unibrow-alert.quote:
quote:Op zondag 20 juni 2010 00:20 schreef Noek het volgende:
Morgen is het zondag, slecht weer, hopelijk komt die slet nog even buurten.
Wat een enge KUTBABYquote:
Wie is wie, let me in on it! --> pmquote:Op zondag 20 juni 2010 00:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Al 2 topics geleden niet meer. Al ben ik wel achter een kloon gekomen die ik nog niet door had.
Hoi, hoe is het?.
Zit er veel gevoel in tieten (veel zenuwen enzo?)quote:Op zondag 20 juni 2010 00:22 schreef purplerose het volgende:
[..]
Nix, tetten vinden het best lekker om gemasseerd te worden hoor
Wat is er zo mooi aan tattoos. ik vind het way overrated. trouwens ik ken een goezer die tatoeeert. Ik heb nog wat te goed bij hem. Dus als leuke chicks hier een kleine tattoo willen. Ik bedoel.. Ga met mij naar bed en dan krijg jij een tattoo gratis perhaps (aanbieding geldt voor 1 chick, 1x kleine tattoo, dus..)quote:
Voor een trampstamp moet je Schenkstroop neukenquote:Op zondag 20 juni 2010 04:09 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Wat is er zo mooi aan tattoos. ik vind het way overrated. trouwens ik ken een goezer die tatoeeert. Ik heb nog wat te goed bij hen. Dus als leuke chicks hir een kleine tattoo willen. Ik bedoel.. Ga met mij naar bed en dan krijg jij een tatto gratis perhaps (aanbieding geldt voor 1 chick, 1x kleine tattoo, dus..)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |