Well guessed dan!quote:Op zondag 20 juni 2010 00:42 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik heb nog gelijk ook![]()
Ik wist het niet zeker, maar gokte het
Niet duidelijk genoegquote:Op zondag 20 juni 2010 00:41 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat ze op haar arm heeft, maar dan meer 'natuur-achtig' minder strak.. soort vlechtwerk worden de lijnen.
Das niet echtquote:Op zondag 20 juni 2010 00:43 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Niet duidelijk genoeg![]()
Dat bij haar ogen is trouwens wel zonde zeg... dat kan je nooit bedekken als je het een keer niet wil zien.
Overal heb je het en iedereen ziet het, voor de rest van je leven.
sorryquote:Op zondag 20 juni 2010 00:45 schreef Harajuku. het volgende:
Ik kom hier voor de rel, niet voor tatts.
Die rel wordt pas voortgezet als hoofdpersoon 3 uit de kelder gelaten wordt van laforest.quote:Op zondag 20 juni 2010 00:45 schreef Harajuku. het volgende:
Ik kom hier voor de rel, niet voor tatts.
SlierKen anders?quote:Op zondag 20 juni 2010 00:48 schreef Chowi het volgende:
Dit topic gaat vanaf nu over hoe de liefdesbaby van laforest en sistyria eruit zou zien.
Oh, en over slierten en bonken. Heeft iemand nog iets te melden over slierten en bonken?
Ja! Gelukkig net voorbij hierquote:Op zondag 20 juni 2010 00:48 schreef Chowi het volgende:
Dit topic gaat vanaf nu over hoe de liefdesbaby van laforest en sistyria eruit zou zien.
Oh, en over slierten en bonken. Heeft iemand nog iets te melden over slierten en bonken?
Een kleine dikkerd.quote:Op zondag 20 juni 2010 00:48 schreef Chowi het volgende:
Het zit er nou eenmaal in als slierten. Ik hou het denk ik maar zo. Heb je er nog iets over te melden?quote:
Dikke bonken?quote:
Vol met inktvlekken.quote:
Niet echtquote:Op zondag 20 juni 2010 00:49 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het zit er nou eenmaal in als slierten. Ik hou het denk ik maar zo. Heb je er nog iets over te melden?
En hoi, remlof!
Een dikke dwerg met lang haar, lelijke tatts en manboobs.quote:Op zondag 20 juni 2010 00:48 schreef Chowi het volgende:
Dat is verdulleme een angstaanjagende baby, Desunoto.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |