Die is toch van Rembrand?quote:
quote:Op zondag 20 juni 2010 00:29 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Inderdaad GADVERDAMMEGDVERRRTRY$&%#$83![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tattoo's? Ze heeft er maar 1 hoor...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, straks woont ie in de polderquote:Op zondag 20 juni 2010 00:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, van die dude! Met z'n Ierland gedoe.
Hmm..quote:Op zondag 20 juni 2010 00:31 schreef purplerose het volgende:
[..]
En dat zijn alleen nog maar de chicks via het fobo, hoeveel zouden er nog zijn via pm?
Je gaat overal aan twijfelen hequote:Op zondag 20 juni 2010 00:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, van die dude! Met z'n Ierland gedoe.
quote:Op zondag 20 juni 2010 00:31 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n fan van die schedels.
Danquote:Op zondag 20 juni 2010 00:32 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]als je van die schedel nou een... hele mooie bloem maakt?
Al mijn geld gaat dit jaar naar de belastingdienst en de dierenarts dus geen nieuwe tat komende winterquote:Op zondag 20 juni 2010 00:35 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Definatly!
Eind dit jaar m'n derde
Mijn eerste was een oldskool vlindertje met dikke lijnen en 3 kleurenquote:Op zondag 20 juni 2010 00:36 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Maar dan moet 'ie wel echt heel mooi zijn he.
Niet zo'n zielig klein dingetje met 3 kleuren.
Het wordt eentje over mn hele arm. Met klimop blaadjes en Keltisch knoopwerkquote:Op zondag 20 juni 2010 00:36 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Maar dan moet 'ie wel echt heel mooi zijn he.
Niet zo'n zielig klein dingetje met 3 kleuren.
Voorbeeld?quote:Op zondag 20 juni 2010 00:39 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Het wordt eentje over mn hele arm. Met klimop blaadjes en Keltisch knoopwerkZeker wel meerkleurig.,
RT @WSJ: Most-commonly misspelled words in Google searches: definitely, stilettos, mischievous, nauseousquote:Op zondag 20 juni 2010 00:40 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Het vaakst fout geschreven Engelse woord.
quote:
Ik heb nog gelijk ookquote:Op zondag 20 juni 2010 00:41 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
RT @WSJ: Most-commonly misspelled words in Google searches: definitely, stilettos, mischievous, nauseous
http://twitter.com/google/statuses/15444517025
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |