Wel, daarom haakte je maar afquote:Op zondag 20 juni 2010 00:23 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nergens gezegd dat ie dat niet mag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, maar het is een feit dat mannen graag de dj zijn aan de tetten.quote:
Er was niet geneukt! Onthoud dat tochquote:Op zondag 20 juni 2010 00:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
September pas? Dan mag hij nu toch wel een ander neuken
Moet ze wel tetten hebbenquote:Op zondag 20 juni 2010 00:21 schreef badboynova het volgende:
alle mannen ( de echte) zitten toch aan TETTEN, wat is daar verkeerd aan?
quote:Op zondag 20 juni 2010 00:24 schreef stbabylon het volgende:
Zodat we weten waar we het over hebben:Hoe vaker ik er naar kijk, hoe smeriger het wordtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wara toch ook?quote:Op zondag 20 juni 2010 00:25 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Hij kwam voor mij ook naar Nederland
2 erwten op een plank, dat zijn ook tetten(jes)quote:
Inderdaad GADVERDAMMEGDVERRRTRY$&%#$83quote:Op zondag 20 juni 2010 00:27 schreef Henk_v het volgende:
[..]
Hoe vaker ik er naar kijk, hoe smeriger het wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok ok, ik had het verzonnenquote:
Ach.. dit zijn eerder Calimero tietjesquote:Op zondag 20 juni 2010 00:29 schreef badboynova het volgende:
[..]
2 erwten op een plank, dat zijn ook tetten(jes)
quote:Op zondag 20 juni 2010 00:29 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Inderdaad GADVERDAMMEGDVERRRTRY$&%#$83![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beter?
Nee, van die dude! Met z'n Ierland gedoe.quote:
En dat zijn alleen nog maar de chicks via het fobo, hoeveel zouden er nog zijn via pm?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |