HOE KAN JE IEMAND ZO KAPOT MAKENquote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:57 schreef Laydina het volgende:
samenvatting:
systeria heeft sinds kort relatie met alexxx
systeria en laforest plaatsen beiden wel eens foto's in kpd
verschijnen vandaag samen1! op een foto in kpd
ondanks relatie van sys en alex
alexx gekwetst
en sys en laforest die zich steilletjes houden.
zo!
Een soort FOK!stok maar dan anders.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wel makkelijk. Een soort FOK! slet die we gewoon rond kunnen geven? Wie gaat de Boe lijst bijhouden want dit gaat een record worden.
Ja met zo een instelling ga je nooit neuken!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:50 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
De sociaal maatschappelijk uitgekotste afdankertjes zeker
Goed
Poe geil he.quote:
Ik ga iemand van straat plukken om aan mijn tieten te zitten.. en post ze wel!.. zo geil!quote:
Met de juiste tag wel.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:51 schreef Laydina het volgende:
[..]
Is dat niet mogelijk in dat subforum?![]()
dat is toch alleen maar grappigquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:52 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ik ga iemand van straat plukken om aan mijn tieten te zitten.. en post ze wel!.. zo geil!
Wat is REV?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Met de juiste tag wel.
Ik ben benieuwd naar topics in REV
hahaquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:52 schreef Chowi het volgende:
Ik durf niet te gaan plassen, je weet maar nooit. Straks kom je terug en is systeria ineens zwanger van drie FOK!kers tegelijk.
Mja, als er dus opeens dwergen blijken te bestaan acht ik de kans dat God bestaat ook best grootquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:51 schreef fyah het volgende:
Als door een of andere goddelijke tussenkomst het nu weer goed zou komen tussen Alex en die chick zou dit topic wel extra lullig zijn
Hoezo? Dan kunnen we er juist nog jaren lol van hebben.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:51 schreef fyah het volgende:
Als door een of andere goddelijke tussenkomst het nu weer goed zou komen tussen Alex en die chick zou dit topic wel extra lullig zijn
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:51 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Een soort FOK!stok maar dan anders.
Review subforum was/is dat.quote:
Een pluis.rar met aanvullingquote:
druk met zich laten naaien, denk ik?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:53 schreef Harajuku. het volgende:
Dit is ook niets zonder het lijdend voorwerp.
Ik ken ;t ideequote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:52 schreef Chowi het volgende:
Ik durf niet te gaan plassen, je weet maar nooit. Straks kom je terug en is systeria ineens zwanger van drie FOK!kers tegelijk.
Dat past precies bij jou.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:50 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
De sociaal moreel uitgekotste afdankertjes zeker
Goed
nee, ga lekker brieven schrijvenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:53 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Een pluis.rar met aanvulling
Maareh Lafo is al pleite. kunnen we het nu exclusief hebben over Chipsie en Pluis?
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:53 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Een pluis.rar met aanvulling
Maareh Lafo is al pleite. kunnen we het nu exclusief hebben over Chipsie en Pluis?
Hij woont in Ierlandquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:53 schreef yvonne het volgende:
Wat zei die laforest nou?
Hij moet iets met een vliegtuig in ierland voor een goed doel?!
Hij is nog niet naar bed hè!
Bel hem eens wakker!
Van mijn lul?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:54 schreef Pixie. het volgende:
Krijg ik ook nog pics via PM of hoe zit het?
Mac's zijn niet zo goed in het donker.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:53 schreef Annnet het volgende:
Laforest ik krijg kritiek over de kwaliteit van de foto's, heb je betere?
Ja, hij moest ineens heel veel dingen doen. Uh-huh!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:53 schreef yvonne het volgende:
Wat zei die laforest nou?
Hij moet iets met een vliegtuig in ierland voor een goed doel?!
Hij is nog niet naar bed hè!
Bel hem eens wakker!
Of met taarten bakken. Nou ja, beslag maken en dan overal over smeren.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:53 schreef Mirjam het volgende:
[..]
druk met zich laten naaien, denk ik?
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:54 schreef krioro het volgende:
[..]
Of met taarten bakken. Nou ja, beslag maken en dan overal over smeren.
Chowieso.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:53 schreef Renesite het volgende:
inb4 systeria
quote:
en dat dus...quote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Om Alexxxxxxx op te vrolijken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
HOERA!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
QFT wtfquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ook over ChipsZak. en Pluis_konijn (naakt met heels)quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:54 schreef krioro het volgende:
[..]
Of met taarten bakken. Nou ja, beslag maken en dan overal over smeren.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is die paint?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
Nu?Neh.quote:
Waarom ze nog geen silicone heeft zou een begin zijn.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
![]()
[..]
en dat dus...
mja wat kan die nou uitleggen?
de foto zegt meer dan 1000 woorden
LMAO!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
whehehe die toevoeging liet mij mn cola uitproesenquote:
die dingen zijn duurquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom ze nog geen silicone heeft zou een begin zijn.
[ afbeelding ]
Wait, wut?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:57 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]zulk vermaeck maken we natuurlijk niet altijd mee!
Hahahahaquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
Op ;t moment is hij in Maastricht bij Sistyria ja.quote:
Gast, hebben ze jou al eens verteld dat je met dat obsessieve gedrag in elk geval niet gaat scoren?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:56 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
ook over ChipsZak. en Pluis_konijn (naakt met heels)
Alleen als je er een topic in R&P over maakt.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:57 schreef Henk_v het volgende:
[..]
Hahahaha
Behoor ik nu je tieten te betasten?
padum, touchquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:57 schreef Henk_v het volgende:
[..]
Hahahaha
Behoor ik nu je tieten te betasten?
quote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:57 schreef Pixie. het volgende:
Wat een drama op de zaterdag avond
Het lijkt wel een lesbo tent![]()
jaquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:58 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Gast, hebben ze jou al eens verteld dat je met dat obsessieve gedrag in elk geval niet gaat scoren?
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Alleen als je er een topic in R&P over maakt.
als iemand mij het adres PM't ga ik wel de paparazzi uithangenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Op ;t moment is hij in Maastricht bij Sistyria ja.
Wie woont er dichtbij dat wijf? Dan kan die nu even aan haar kut gaan zitten. Dit halve werk heeft niemand wat aan.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:58 schreef Chowi het volgende:
Deze rel wordt niets meer. Systeria komt niet opdagen en Alex en laforest zijn ook pleite..
Nee man, pas als ze dood is wordt het interessantquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:59 schreef Myraela het volgende:
Het is voor laforest pas echt intiem als ze iets met bloed doen ofzo. Dit stelt niets voor.
ahahaquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:59 schreef Myraela het volgende:
Het is voor laforest pas echt intiem als ze iets met bloed doen ofzo. Dit stelt niets voor.
Mental image, help.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:59 schreef Myraela het volgende:
Gezelligquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:59 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Nee man, pas als ze dood is wordt het interessant
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wie woont er dichtbij dat wijf? Dan kan die nu even aan haar kut gaan zitten. Dit halve werk heeft niemand wat aan.
Foto was zwart-wit hè, dus je weet nooitquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:59 schreef Myraela het volgende:
Ik ook niet, wij allemaal niet denk ikquote:
Maikuuul woont in Maastricht.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wie woont er dichtbij dat wijf? Dan kan die nu even aan haar kut gaan zitten. Dit halve werk heeft niemand wat aan.
Hoe is het?quote:
komquote:
Ik ookquote:
WHAHAHAquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:01 schreef stbabylon het volgende:
Nogmaals omdat ik het verklote:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:01 schreef stbabylon het volgende:
[ afbeelding ]
DUS TOCH BLOED!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:02 schreef krioro het volgende:
[..]
OMG er zijn mensen omgekomen!!!!!!!!11111111
DAn moet je hen zijnquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:01 schreef stbabylon het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, voor een hoer hoef ik niet naar Maastricht, die zijn er in Groningen ook wel.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is deze niet wat voor jou!? Als dwergen het kunnen kan jij het ook.
Beetje druk in dit topicquote:
Doden vrouwen vind laforest ook geil.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:02 schreef krioro het volgende:
[..]
OMG er zijn mensen omgekomen!!!!!!!!11111111
maar niet zo hysterischquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, voor een hoer hoef ik niet naar Maastricht, die zijn er in Groningen ook wel.
Bloed, bloed? Is overrated hoor. Ik heb ook een paar keer een show meegemaakt van een Purmerendse band "chainsaw" die chainsawen een nagemaakt varken open en strooien met geitenbloed enzo. of het was nu een mix van een oosters sausje dat heel rood was weetikveel anyway. overrated dus..quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:59 schreef Myraela het volgende:
Dan moet je bij hen zijn zou wat logischer zijn, denk je niet?quote:
Heel eventjes danquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:03 schreef liesje1979 het volgende:
Kunnen jullie heel even wachten met posten, ben bijna klaar met bijlezen.
He, niks mis met een bloedfetisj.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:59 schreef Myraela het volgende:
vind hij doden vrouwen ook geil ja?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Doden vrouwen vind laforest ook geil.
Dit is het schema:quote:
Stop de pers!! Liesje is bijna klaar!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:03 schreef liesje1979 het volgende:
Kunnen jullie heel even wachten met posten, ben bijna klaar met bijlezen.
Maar als een vrouw zich uit liefde voor je snijd. Dan is dat toch wel heel intiem en geil hoor.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:03 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Bloed, bloed? Is overrated hoor. Ik heb ook een paar keer een show meegemaakt van een Purmerendse band "chainsaw" die chainsawen een nagemaakt varken open en strooien met geitenbloed enzo. of het was nu een mix van een oosters sausje dat heel rood was weetikveel anyway. overrated dus..
Jammiequote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dit is het schema:
Schenkstroop: 23:10
LudoSanders: 23:12
Het is 2 minuten omdat eerst haar kut nog uitgeveegd moet worden.
Ik vind dat wel met offence.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
No offence and all, maar ik vind je een tíkje eng. Zo boeiend is het nou ook weer niet.
Doe het anders nogmaals.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:01 schreef stbabylon het volgende:
[ afbeelding ]
Get off my back, Homoquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:58 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Gast, hebben ze jou al eens verteld dat je met dat obsessieve gedrag in elk geval niet gaat scoren?
Vind ik ook, maar zo zei hij hetquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dan moet je bij hen zijn zou wat logischer zijn, denk je niet?
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:11 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je hen zijn,. Er is verder ook niks gebeurd ofzo.
Jullie doen net alsof we hebben liggen neuken ofzo.
En dan klaarkomen in die sneequote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar als een vrouw zich uit liefde voor je snijd. Dan is dat toch wel heel intiem en geil hoor.
quote:
Drent van origine hequote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dan moet je bij hen zijn zou wat logischer zijn, denk je niet?
ik heb geen levenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
No offence and all, maar ik vind je een tíkje eng. Zo boeiend is het nou ook weer niet.
Wat?! Is laforest nu alweer bij Liesje bezig?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Stop de pers!! Liesje is bijna klaar!
Laforest is NoorsBloed of hoe heette die dude?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:59 schreef Myraela het volgende:
midget_grabbing_walrus_from_behind.jpgquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:01 schreef stbabylon het volgende:
[ afbeelding ]
Welke.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:06 schreef Annnet het volgende:
Heeft iemand die andere foto ook? Kan ik die hoereren.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:06 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
midget_grabbing_walrus_from_behind.jpg?
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:06 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
midget_grabbing_walrus_from_behind.jpg?
Ik ook niet, topic bloedt dood, zal ook wel aan de kut van Sys liggen.quote:
die met de hand van LF in haar broekquote:
Je bent pluis_konijn en chipsie vergeten FAIL!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:01 schreef Torrio het volgende:
Poll: Wie is de baas in deze rel?laforest systeria alex
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Die met die bijna dode vriendin?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:06 schreef yvonne het volgende:
Laforest is NoorsBloed of hoe heette die dude?
Kunnen we eindelijk pics in KPD posten!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot je terug bent.
Die heb ik ook niet gezienquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
die met de hand van LF in haar broek
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:08 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Je bent pluis_konijn en chipsie vergeten FAIL!
Nou ik ben bij hoor, rel afgelopen zeker?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Stop de pers!! Liesje is bijna klaar!
Laten we het alsjeblieft niet over Noorsbloed gaan hebben.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Laforest is NoorsBloed of hoe heette die dude?
Wij zijn van een ander caliberquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:08 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Je bent pluis_konijn en chipsie vergeten FAIL!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee helaas. kun jij niet effe fotos plaatsen. Van jou zelf naakt met hoeren-sloffen aanquote:
Detail vergeten, bedankt voor de aanvullingquote:
gast...quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:09 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
nee helaas. kun jij niet effe fotos plaatsen. Van jou zelf naakt met hoeren-sloffen aan
Om het topic te redden
Nee jij kan het redden. Naakt.quote:
Oh gemist, Wat dan?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:10 schreef Torrio het volgende:
[..]
Schenkstroop vroeg je wat en hij heeft steun van mij
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:09 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
nee helaas. kun jij niet effe fotos plaatsen. Van jou zelf naakt met hoeren-sloffen aan
Om het topic te redden
Je kwam ook te laat binnen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:10 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb nog steeds een laffe paling in mijn broek. Ik had er meer van verwacht.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:10 schreef LudoSanders het volgende:
De tietjes doen je niks? Nou ja zeg! Ik zit te soppen in m'n katoenen slipje!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:10 schreef LudoSanders het volgende:
ja, di's ook wel een beetje voor het zingen het bos uit hequote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:10 schreef LudoSanders het volgende:
Lieve Mirjam, effe over het fenomeen SS... Hij zegt wel dat hij een dikke lelijke kansloze aziaat is dat met 30 jaar nog maagd is. En dat issie ook. Maar je moet zijn reacties niet altijd even serieus nemen. Hij houdt ook van lulz! jatoch!? / einde berichtquote:
He bah, katoen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De tietjes doen je niks? Nou ja zeg! Ik zit te soppen in m'n katoenen slipje!
Je bent maar een klein beetje te laat, bd.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:11 schreef boem-dikkie het volgende:
Wait, whut?
Tena Lady tijd.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bos... Bosss.. Lupa lupa solitairquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:11 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, di's ook wel een beetje voor het zingen het bos uit he
Wie is het, wat heb i kgemist?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Laten we het alsjeblieft niet over Noorsbloed gaan hebben.
handig, katoen neemt goed vocht opquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Give me tha finger. Please?!?quote:
Ik zou door jou bijna een abbo nemen, zodat ik je posts kon verbergen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:11 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Lieve Mirjam, effe over het fenomeen SS... Hij zegt wel dat hij een dikke lelijke kansloze aziaat is dat met 30 jaar nog maagd is. En dat issie ook. Maar je moet zijn reacties niet altijd even serieus nemen. Hij houdt ook van lulz! jatoch!? / einde bericht
Iemand die het herkentquote:
Was het uberhaupt al in het bos dan.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:11 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, di's ook wel een beetje voor het zingen het bos uit he
Vriendin lag op sterven in ziekenhuis.quote:
In je bips?quote:
Hoaxte een doodzieke vriendin en baby en fokkers wilden hem geld geven.quote:
Niet te zien op de foto.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:13 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Was het uberhaupt al in het bos dan.
Dus je kan je daar wel in vinden Myr?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar als een vrouw zich uit liefde voor je snijd. Dan is dat toch wel heel intiem en geil hoor.
Zoeen usert die een verhaal in R&P fakete over zijn zieke, bijna dode vriendin. En hij zei dat ze de operatie niet konden betalen ofzo, waardoor een paar sympathieke FOK!kers collectes gingen houden voor hem. Ging om honderden euro's.quote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hoaxte een doodzieke vriendin en baby en fokkers wilden hem geld geven.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:14 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Complete Ghibli collectie hier
Dat was de grootste faal ooit op FOK!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:14 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zoeen usert die een verhaal in R&P fakete over zijn zieke, bijna dode vriendin. En hij zei dat ze de operatie niet konden betalen ofzo, waardoor een paar sympathieke FOK!kers collectes gingen houden voor hem. Ging om honderden euro's.
Bleek achteraf dus verzonnen te zijn..
Teringjantje.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Das nog eens makkelijk geld verdienenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:14 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zoeen usert die een verhaal in R&P fakete over zijn zieke, bijna dode vriendin. En hij zei dat ze de operatie niet konden betalen ofzo, waardoor een paar sympathieke FOK!kers collectes gingen houden voor hem. Ging om honderden euro's.
Wat de fucking fuckquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vriendin lag op sterven in ziekenhuis.
Daardoor ook baby verloren, ze was zwanger.
Geen geld voor goede medische zorg.
Mensen geloven hem.
Gingen actie opzetten om geld in te zamelen.
Iemand ziet vriendin vrolijk posten op Hyves.
Was allemaal nepperdepep.
Ow... maar dat lijkt mij een eng idee.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Teringjantje.
Ik wil weer terug de crew in, als adoptieallochtoon ofzo. Ik mis zo echt te veel.
Misschien kun je samen met dinges MED doenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Teringjantje.
Ik wil weer terug de crew in, als adoptieallochtoon ofzo. Ik mis zo echt te veel.
Alto's weten hoe ze moeten neukenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:15 schreef Torrio het volgende:
Alles is zoveel beter met bier en wat ruige rock/metal
Als systeria nou ook nog even alles probeert te redden hier, dan is het helemaal mooi
Ik ken het gevoel, c_c.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Teringjantje.
En niemand die twijfels had bij het feit dat hij moest betalen voor een broodnodige operatie, trouwens?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:14 schreef Chowi het volgende:
[..]
is toch gek. Ik ben hartstikke serieus over mijn kwalen en ik word verbaal afgemaakt met spugen na.. Maar een leugenaar gelooft men wel!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
welnee, het doet maar eventjes zeerquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow... maar dat lijkt mij een eng idee.
Wij Nederlanders weten niet hoe dat in het buitenland werkt.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En niemand die twijfels had bij het feit dat hij moest betalen voor een broodnodige operatie, trouwens?.
Open je eigen topic. Oh wacht, dat doe je constant.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:16 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
is toch gek. Ik ben hartstikke serieus over mijn kwalen en ik word verbaal afgemaakt met spugen na.. Gekke wereld. Maar een leugenaar gelooft men wel!
Fotoboek van Userquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mensen geloven hem.
Is dat zo? Ik heb eigenlijk alleen maar mainstream vrouwen gehad, ben wel wat meer op emo jacht tegenwoordig.quote:
Al is het alleen maar om jou, reneetje.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow... maar dat lijkt mij een eng idee.
Dat was wel ziek inderdaadquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:14 schreef Chowi het volgende:
[..]
En heeft NB ook dat geld ontvangen ja?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En niemand die twijfels had bij het feit dat hij moest betalen voor een broodnodige operatie, trouwens?.
Jawelquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:16 schreef clumsy_clown het volgende:
nou, nogalquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jawel
Net even fobo van Noorsbloed gezien en dat haar is wel teringsnel gegroeid zeg!
Hij had een of ander vaag verhaal opgehangen over een fout bij de verzekeraar ofzo, ik weet het ook niet precies.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zodra je wat emo's hebt gehad jongen, wil je niets anders meer!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:17 schreef Torrio het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik heb eigenlijk alleen maar mainstream vrouwen gehad, ben wel wat meer op emo jacht tegenwoordig.
Dat soort dingen gebuern toch alleen in Amerika?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mensen geloven hem.
hihi okeequote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Al is het alleen maar om jou, reneetje.
Jajajajajaja, we hebben gelachen en aan tieten gevoeld.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:18 schreef stbabylon het volgende:
Nog één keer, omdat het kan!
[ afbeelding ]
Dat geloof ik graag!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:18 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Zodra je wat emo's hebt gehad jongen, wil je niets anders meer!
hahaha gast jongequote:
*stikt alweer*quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:18 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Zodra je wat emo's hebt gehad jongen, wil je niets anders meer!
Mensen slikken echt alles als er 'de dokter zei...' voor staatquote:Ze vermoede dat het een infectie aan haar lever was en niets ernstigs.
die was al even niet leuk meerquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:18 schreef stbabylon het volgende:
Nog één keer, omdat het kan!
[ afbeelding ]
WAT N OETLULLOquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mensen geloven hem.
De hoofdpersonen om wie het draait zijn momenteel niet aanwezig. Spreek wat in na de piep en we zullen spoedig wederrellen,.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:19 schreef Clownbaby het volgende:
Wat is er nou aan de hand dan? Alex heeft een mokkel, Laforest balt haar en plaatst foto's en dan ineens is de rel afgelopen?
as firgure of speech. neem me niet te serieus graag.quote:
De hoofdrol spelers zijn weg, dit is een soort van nabeschouwing.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:19 schreef Clownbaby het volgende:
Wat is er nou aan de hand dan? Alex heeft een mokkel, Laforest balt haar en plaatst foto's en dan ineens is de rel afgelopen?
Doe ik ook nietquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:20 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
as firgure of speech. neem me niet te serieus graag.
Ik voel een nieuwe hit voor Guus Meeuwis aan komen:quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:19 schreef Henk_v het volgende:
[..]
Jajajajajaja, we hebben gelachen en aan tieten gevoeld.
Nou, dat denk ik dus niet. Alleen is het een beetje precair om je ongeloof uit te spreken als je niet 100% zeker bent dat het nep is. Ik heb wel vaker medische dingen op fok gezien waarbij ik dacht: dit klopt niet. Maar tsja...je houdt dan maar gewoon je mond hè.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Vooral dit:
Mensen slikken echt alles als er 'de dokter zei...' voor staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |