Eens, als laforest mag moet je ook zo volwassen zijn om Schenkie even een lolletje te gunnen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:45 schreef P.F het volgende:
Ik vind dat schenkstroop haar nu mag
En hadden onderhand een relatie. Dus?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:44 schreef laforest het volgende:
[..]
Alex en Sis hebben elkaar twee keer in het leven ontmoet.
Mja, als hij niks had gezegd was het waarschijnlijk ook wel rellen geworden, maar dan wat later.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:46 schreef Renesite het volgende:
Laforest is sneu vanwege posten, en de alchool te schuld geven.
En Alex gaat en publique zijn verdriet uitspreken -enigszins logisch- maar wil het vervolgens wel weer offline oplossen. Beetje een worst voor de neus van een hongerige wolf houden, en dan wegtrekken.
Volendam is er niks bij!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wel makkelijk. Een soort FOK! slet die we gewoon rond kunnen geven? Wie gaat de Boe lijst bijhouden want dit gaat een record worden.
Oh oke, dan heb ik het juiste antwoord dus op wat ik hoordequote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, dat was ervoor. En ik was het slachtoffer in kwestie.
hysteria, hysteriaquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:47 schreef motorbloempje het volgende:
het Grote FOK!Slet door Nederland topic ...
Maar dan willen we wel foto's. Denk ik.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:46 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Eens, als laforest mag moet je ook zo volwassen zijn om Schenkie even een lolletje te gunnen.
Die kan je inderdaad ook wel aan een bord vastbinden.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:47 schreef motorbloempje het volgende:
Dat was uiteraard voor de overige reactiesquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:46 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Tsja als je "![]()
" erbij gaat zetten meen je het niet. Dan niet hoor
ik en mijn zus hebben ook een relatie, geen sexuele.... dat nietquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En hadden onderhand een relatie. Dus?
Maar hadden we het hem niet kunnen 'verwijten' zeg maarquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:47 schreef Henk_v het volgende:
[..]
Mja, als hij niks had gezegd was het waarschijnlijk ook wel rellen geworden, maar dan wat later.
Doe eens verder sturenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:37 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ik heb m al minstens 4 keer in mn PM gehad.
En dan met een busje rondgaan. Met een pacman logo.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:47 schreef motorbloempje het volgende:
Gewoon lachen, lekker gek!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:48 schreef krioro het volgende:
[..]
Of course, borrelnootjes, biertje, camera, FOK!, gewoon.
Wel puick, zo kan laforest er niet bijquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die kan je inderdaad ook wel aan een bord vastbinden.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:47 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Want hoezo zou alleen neuken vreemdgaan zijn? Je gaat toch ook niet op straat zomaar aan een pik lopen zuigen met de reden ? Ja sorry ik had dorst? En dan het er bij laten?
juist, voor de een ligt de grens al bij een knuffel, bij een ander bij neuken...quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:47 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Oh oke, dan heb ik het juiste antwoord dus op wat ik hoorde
Maar dan vind ik het naaierig van die vriendin dat zei toch vreemd ging met laferost. Want zomaar aan andermans tieten zitten doe je niet.
Want hoezo zou alleen neuken vreemdgaan zijn? Je gaat toch ook niet op straat zomaar aan een pik lopen zuigen met de reden ? Ja sorry ik had dorst? En dan het er bij laten?
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:47 schreef Laydina het volgende:
En foto's moeten hier gepost worden ter bewijs!
Ben je verplicht om een antwoord te horen dan? Laat hem lekker.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:46 schreef Renesite het volgende:
Laforest is sneu vanwege posten, en de alchool te schuld geven.
En Alex gaat en publique zijn verdriet uitspreken -enigszins logisch- maar wil het vervolgens wel weer offline oplossen. Beetje een worst voor de neus van een hongerige wolf houden, en dan wegtrekken.
Leuk KPD initiatief!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:47 schreef motorbloempje het volgende:
Klinkt goed. Foto's hoef je me trouwens niet op te sturen via mail dan, want als je ze gewoon op FOK! zet gaat dat een stuk sneller.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:48 schreef krioro het volgende:
[..]
Of course, borrelnootjes, biertje, camera, FOK!, gewoon.
Zij wel seksueel.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik en mijn zus hebben ook een relatie, geen sexuele.... dat niet
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:48 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Komt ie! ..........
[ afbeelding ]
Man ik dacht dat het harten warenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:48 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Komt ie! ..........
[ afbeelding ]
Dan moet Schenk wel zijn naam er bij schrijven op haar lichaam anders gaat ie misschien stiekem twee keer!quote:
Nee in dat Aanbod en Verkoop topicquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:49 schreef DaMart het volgende:
Horen de plaatjes van naaimachines dan ook niet in LIF thuis?
Ja, zijn keuze. maar het is wel enigszins te begrijpen dat het 'publiekelijk besproken' wordt.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:49 schreef L.no het volgende:
[..]
Ben je verplicht om een antwoord te horen dan? Laat hem lekker.
Als wolf kan je andere vlees halen.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:48 schreef Henk_v het volgende:
[..]
Wel puick, zo kan laforest er niet bij
De sociaal moreel uitgekotste afdankertjes zekerquote:
met IEMAND jaquote:
srt zkt srtquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:50 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
De sociaal maatschappelijk uitgekotste afdankertjes zeker
Goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |