quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:57 schreef Laydina het volgende:
samenvatting:
systeria heeft sinds kort relatie met alexxx
systeria en laforest plaatsen beiden wel eens foto's in kpd
verschijnen vandaag samen1! op een foto in kpd
ondanks relatie van sys en alex
alexx gekwetst
en sys en laforest die zich steilletjes houden.
zo!
http://forum.fok.nl/topic/1469292/1/999 foto 2quote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:23 schreef Renesite het volgende:
Maare Laforest!!!
Wat was het idee achter de foto, en het op FOK! zetten!!!!!!
teruglezen in een snel topic.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:22 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
HAHAHAH!! JAAA!! Lees dan ff terug man is een paar pagina's terug ook al gezegd..
Dit topic gaat te snel voor sommige mensen
Iets met trollen, was juist leuk om al die mensen te zien kotsen en gaan van: eewww stop daarmee
was echt lachen.
Nawwquote:
Pacmanquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/1469292/1/999 foto 2
Bij nader inzien vind ik het gewoon een rare foto door de combi van uitslag en de vagijn die me aan pacman doet denken.
Maar laten we ontopic blijven.
Dan heb ik diequote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je moet echt [Singles] skills hebben om dit bij te houden
Wat René zegt. Ik snap het ook niet.quote:
Ik mag van Ez vreemdgaan met vrouwen, mits film/fotomateriaal.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:23 schreef laforest het volgende:
[..]
En dan is het wel goed natuurlijk, ook een topic in kpd en een hoop.
pff.. ik moet de fok!rar ook nog steeds zienquote:
totaal geen, biertjes en voetbal, verder niks.quote:
http://www.usernaaktfotos.com/vrouwen/Pluis.rarquote:
Traaaaag! Zeker voor een rel.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:26 schreef stbabylon het volgende:
33 minuten, 300 post, best goed eigenlijk!
THE PLOT THICKENS.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:26 schreef Harajuku. het volgende:
Het is weer aan
RECENT ACTIVITY
Alex went from being "single" to "it's complicated". · Comment · Like
Alex went from being "in a relationship" to "single". · Comment · Like
laforest heeft sorry gezegdquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:26 schreef Harajuku. het volgende:
Het is weer aan
RECENT ACTIVITY
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:27 schreef laforest het volgende:
[..]
totaal geen, biertjes en voetbal, verder niks.
Mja en wat betreft die opmerking over pluis naaktfotos. Die krijg je van mij niet te zien, dat hebben we toen afgesproken, so forget it.
heb ik de uitleg van jou en systeria gemist?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:27 schreef laforest het volgende:
[..]
Mja en wat betreft die opmerking over pluis naaktfotos. Die krijg je van mij niet te zien, dat hebben we toen afgesproken, so forget it.
Verderop de puisten op die billenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Bij nader inzien vind ik het gewoon een rare foto door de combi van uitslag en de vagijn die me aan pacman doet denken.
Wat zouden we toch zonder die moderne technieken moeten. Je moet er toch niet aan denken dat je relatieproblemen als deze (quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:26 schreef Harajuku. het volgende:
Het is weer aan
RECENT ACTIVITY
En wat deed Alex met jou recentelijk??quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik mag van Ez vreemdgaan met vrouwen, mits film/fotomateriaal.
quote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:27 schreef laforest het volgende:
[..]
LF heeft niets te verliezen he, hij heeft geen relatie. Het kan goed zijn dat Sys niet eens toestemming heeft gegeven en dat LF die foto zo op i-net pleurt.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:27 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wat René zegt. Ik snap het ook niet..
Dat is toch bewust je relatie om zeep helpen? En zonder rekening te houden met de gevoelens van de ander?
Nogal laf hoor.
Die picsquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
http://www.usernaaktfotos.com/vrouwen/Pluis.rar
WEL!
Wat zei ik? Hoaxquote:
Wie geloof je na heel dit verhaal eerder, Pluis of LFquote:
Dus je hebt zonder reden die foto online gezet?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:27 schreef laforest het volgende:
[..]
nou ik vind het wel zo netjes van zequote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wat zouden we toch zonder die moderne technieken moeten. Je moet er toch niet aan denken dat je relatieproblemen als deze (.) face to face uitpraat en het niét direct de rest van de wereld laat weten
.
Joa, die mag je echt hebben van me hoor, maar waarom zou je ze online flikkerenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:28 schreef yvonne het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 19 juni 2010 22:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Maar laten w
Verderop de puisten op die billen
Je kan altijd Schenkstroop zijn.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:29 schreef stbabylon het volgende:
Krijg wel het idee dat iedereen het met iedereen doet en ik (samen met fokmaagd SS natuurlijk) langs de zijlijn sta
wat een KUT is yvonne dan ook stiekem he,quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:25 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Linkje naar vorige topic:
Laforest is gesignaleerd
[..]
Valt wel mee hoorquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:29 schreef stbabylon het volgende:
Krijg wel het idee dat iedereen het met iedereen doet en ik (samen met fokmaagd SS natuurlijk) langs de zijlijn sta
Dat kan geregeld wordenquote:
Dan nog zie ik de meerwaarde er niet van in. Laforest heeft Alexxx nu echt op een ongelooflijk botte wijze genaaid... Door sys te naaien, dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
LF heeft niets te verliezen he, hij heeft geen relatie. Het kan goed zijn dat Sys niet eens toestemming heeft gegeven en dat LF die foto zo op i-net pleurt.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:28 schreef laforest het volgende:
[..]
En wat deed Alex met jou recentelijk??
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:23 schreef Renesite het volgende:
Maare Laforest!!!
Wat was het idee achter de foto, en het op FOK! zetten!!!!!!
Die foto;s? Mocht van Ez, als hij de foto;s zou krijgen. En hij heeft niet aan m;n tieten gezeten, laat staan aan iets andersquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:28 schreef laforest het volgende:
[..]
En wat deed Alex met jou recentelijk??
als het is gedaan om relletjes te veroorzaken is het doel iig bereiktquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Joa, die mag je echt hebben van me hoor, maar waarom zou je ze online flikkeren.
Nee, ze hebben niet genaaid! foebal en bier en dan speel je een beetje met wat tieten die voor handen zijn.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dan nog zie ik de meerwaarde er niet van in. Laforest heeft Alexxx nu echt op een ongelooflijk botte wijze genaaid... Door sys te naaien, dat dan weer wel..
Schutzstaffelquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat dacht jij dat ik anders met SS bedoelde
Mja, ik ook niet. Ben benieuwd hoe LF het goed gaat pratenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dan nog zie ik de meerwaarde er niet van in. Laforest heeft Alexxx nu echt op een ongelooflijk botte wijze genaaid... Door sys te naaien, dat dan weer wel..
Nee, dat was ervoor.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:31 schreef Esmerallda17 het volgende:
Ik lees nu in dat kpd topic dat alexxx foto's had dat hij iemand anders had vastgebonden , terwijl hij ook al iets had met die syster....
is dat zo?
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:31 schreef Alexxxxx het volgende:
wat een idioterie hier...
erg jammer dit iig...
En de andere hand kan dan mooi de broek inquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, ze hebben niet genaaid! foebal en bier en dan speel je een beetje met wat tieten die voor handen zijn.
Soort Al Bundy zeg maar.
FOK!rel FTWquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:30 schreef Myraela het volgende:
Oh. hier kan ik tenminste tof meedoen. Rellen in KPD.
Ho ho, naaien is niet aan de orde hequote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hey!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:31 schreef Alexxxxx het volgende:
erg jammer dit iig...
Nee, dat was daarvoor hoorde ik!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:31 schreef Esmerallda17 het volgende:
Ik lees nu in dat kpd topic dat alexxx foto's had dat hij iemand anders had vastgebonden , terwijl hij ook al iets had met die syster....
is dat zo?
Wie heeft er geneukt????quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:31 schreef Harajuku. het volgende:
DAt je iemand neukt die een relatie heeft is tot daar aan toe, maar om dan de foto's online te gooien met een lekkere PI erbij, dat is gewoon sad
vergeet de Roosvicee nietquote:
Sssstquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:30 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Even 20 plaatjes met trollface en het Pluis.rar noemen?
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:31 schreef Alexxxxx het volgende:
erg jammer dit iig...
mja eigenlijk heeft ie gelijkquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:31 schreef Alexxxxx het volgende:
erg jammer dit iig...
Idd, vergelijk het met de hand schudden of een boks geven na een geslaagde grap.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ho ho, naaien is niet aan de orde he. Hij heeft met d'r borstjes gespeeld. Gewoon, als vrienden.
Of misschien wilde hij de borrelnootjes pakken maar greep hij mis. Gezien het formaat van haar buste is dat nog wel plausibel. Dat je ze verwart met borrelnootjes, dus.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, ze hebben niet genaaid! foebal en bier en dan speel je een beetje met wat tieten die voor handen zijn.
Soort Al Bundy zeg maar.
Nee, dat was ervoor. En ik was het slachtoffer in kwestie.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:31 schreef Esmerallda17 het volgende:
is dat zo?
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:32 schreef Chowi het volgende:
[..]
Of misschien wilde hij de borrelnootjes pakken maar greep hij mis. Gezien het formaat van haar buste is dat nog wel plausibel. Dat je ze verwart met borrelnootjes, dus.
Sjezus gristus, pffffftquote:
FUCKK!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het maar een lelijk wijf.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:32 schreef Chowi het volgende:
[..]
Of misschien wilde hij de borrelnootjes pakken maar greep hij mis. Gezien het formaat van haar buste is dat nog wel plausibel. Dat je ze verwart met borrelnootjes, dus.
Echt jammer dan want ik vind die fotos in je fotoboek wel leuk hoor (gemeend)quote:
dat is het risico van het met fokkers doenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:32 schreef DeBassist het volgende:
[..]
mja eigenlijk heeft ie gelijk
waarom laforest nog meer aandacht geven?
Chowiquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:32 schreef Chowi het volgende:
[..]
vingeren? Maak er even een sensatie van dat er niet is.quote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:32 schreef Henk_v het volgende:
[..]
Idd, vergelijk het met de hand schudden of een boks geven na een geslaagde grap.
Wat was die foto met je hand in haar broek dan?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:33 schreef laforest het volgende:
[..]
vingeren? Maak er even een sensatie van dat er niet is.
Dude, Alex, sorry hoor
Ja, dat zal het oplossenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:33 schreef laforest het volgende:
[..]
Dude, Alex, sorry hoor
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:33 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
FUCKK!!Kut kut kut snel we doen een ander plaatje:o
Jij bent coolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doe dan eens uitleggen in details.. anders komt de fantasie wel los bij de fokkertjes.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:33 schreef laforest het volgende:
[..]
Dude, Alex, sorry hoor
Ok jongs, hij heeft sorry gezegd, we kunnen weer verder gaan fappen in KPD!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:33 schreef laforest het volgende:
[..]
Dude, Alex, sorry hoor
Ook wat popcorn?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:34 schreef Blackviper het volgende:
pff wat gaat dit hard.. wel entertainment though..
Neequote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:33 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Echt jammer dan want ik vind die fotos in je fotoboek wel leuk hoor (gemeend)
En die 4e foto in je FB (extra foto's) dat ben jij zeker ook
aandacht krijgen ?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is het risico van het met fokkers doen
a-la Al Bundyquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat was die foto met je hand in haar broek dan?
of hij had al teveel bier gedronken en zag het niet meer zo helder.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:32 schreef Chowi het volgende:
[..]
Twee knufjes voor je post.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:34 schreef yvonne het volgende:
Mannen die "knuf"zegen en vrouwen die "hug" zeggen mogen ze van mij castreren, beide
Biertje, "grappige foto" en verder NIETS.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:34 schreef Laydina het volgende:
[..]
Doe dan eens uitleggen in details.. anders komt de fantasie wel los bij de fokkertjes.
Geen kinderenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:34 schreef yvonne het volgende:
Mannen die "knuf"zegen en vrouwen die "hug" zeggen mogen ze van mij castreren, beide
Jaja, okee, dik bezopen moet je dan wel zijnquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:27 schreef laforest het volgende:
[..]
*knufje*quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:34 schreef yvonne het volgende:
Excuses niet geaccepteerd...quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:33 schreef laforest het volgende:
[..]
Dude, Alex, sorry hoor
Hug liefie kus kus. was echt leuk vanmiddag shoppen in adam we gingen zelfs de pc in hea!!! *luchtkus * luchtkus*quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:34 schreef yvonne het volgende:
Sorry dat ik de tieten van je vriendin beroerd heb, er een foto van gemaakt heb, deze geupload heb en vervolgens gepost heb op het forum.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:33 schreef laforest het volgende:
[..]
Dude, Alex, sorry hoor
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:32 schreef Chowi het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:33 schreef laforest het volgende:
[..]
Dude, Alex, sorry hoor
Kijk, zo los je dit als mannen onder elkaar op.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:33 schreef laforest het volgende:
[..]
Dude, Alex, sorry hoor
Ok je hoeft het niet te accepteren.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Excuses niet geaccepteerd...
Ik spreek D. wel weer als jij bij haar vandaan bent.... Zonder heel fok er bij ook...
En ik post verder niet meer over deze kwestie, laat de popcornvreters maar weer op de volgende rel wachten...Maar ja das fok.
Wat is er 'grappig' aan?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:35 schreef laforest het volgende:
[..]
Biertje, "grappige foto" en verder NIETS.
Met een strijkbout?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:34 schreef yvonne het volgende:
Even een serieuze vraag, ben je écht zooo dom als je je nu voordoet?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:33 schreef laforest het volgende:
[..]
Dude, Alex, sorry hoor
Tof van jequote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:36 schreef laforest het volgende:
[..]
Ok je hoeft het niet te accepteren.
Hahahhahahahaha hij zit aan mn tiet, HILARISCH. Hahahhaha omg, nu ook nog een hand in mn broek, ik kom niet meer bijjjjjjjjjjjjjjjquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:35 schreef laforest het volgende:
[..]
serieus als mijn vriend dat zou doen in een grappige bui en zo mij te kakken zou zetten dan kwam hij iig nooit meer aan mijn tietjesquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:35 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik heb m al minstens 4 keer in mn PM gehad.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:36 schreef stbabylon het volgende:
MAARRRRRRRRRRRR heeft er iemand een copie gemaakt voor LaForest de pic weghaalde?
Zeg ikquote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:36 schreef laforest het volgende:
[..]
Toedels.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:34 schreef yvonne het volgende:
wie noem jij hier uitgezakt?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:36 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
sneu dat mods en andere plebs die we mods/operaters noemen gewoon heerlijk mee doen met bashen.
thumbs up for the kids who run the place.. hoe oud waren we ook alweer 16?
ooow neej we zijn 30+ uitgezakte huismoeders en vaders.....
Ik ben voor jou hoor Alex!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik spreek D. wel weer als jij bij haar vandaan bent.... Zonder heel fok er bij ook...
En ik post verder niet meer over deze kwestie, laat de popcornvreters maar weer op de volgende rel wachten...Maar ja das fok.
Het heeft natulk wel wat kinkies hihihiquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
serieus als mijn vriend dat zou doen in een grappige bui en zo mij te kakken zou zetten dan kwam hij iig nooit meer aan mijn tietjes
maar misschien is de dynamiek in hun relatie anders
ieder zn ding he
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kijk, zo los je dit als mannen onder elkaar op.
"Boks ouwe"
De meesten weten in ieder geval wél hoe interpunctie werkt.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:36 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
sneu dat mods en andere plebs die we mods/operaters noemen gewoon heerlijk mee doen met bashen.
Gast, je trollpogingen falen keer op keer, stop er gewoon meequote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:36 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
Mja ik heb geen vriendin.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
serieus als mijn vriend dat zou doen in een grappige bui en zo mij te kakken zou zetten dan kwam hij iig nooit meer aan mijn tietjes
maar misschien is de dynamiek in hun relatie anders
ieder zn ding he
Ik zie de humor niet.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:35 schreef laforest het volgende:
[..]
Pm hem mij dan eensquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:37 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ik heb m al minstens 4 keer in mn PM gehad.
Waarom bied jij je excuses eigenlijk aan?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:36 schreef laforest het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
uiteraardquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:36 schreef stbabylon het volgende:
MAARRRRRRRRRRRR heeft er iemand een copie gemaakt voor LaForest de pic weghaalde?
Indeed jij ook Mo(o)i. naaktfotos van jou pleasequote:
Nee joh, potje boksen, da's leuker. Of een duel tot de dood, ridderstyle.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kijk, zo los je dit als mannen onder elkaar op.
"Boks ouwe"
Ik flikker bijna van m;n stoel afquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hahahhahahahaha hij zit aan mn tiet, HILARISCH. Hahahhaha omg, nu ook nog een hand in mn broek, ik kom niet meer bijjjjjjjjjjjjjjj
Aan jou heb ik ook niksquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:38 schreef Godtje het volgende:
Geen vinger actie! Iedereen kan weer door gaan!
[ afbeelding ]
Tijd om hem hier neer te zetten (niet voor mij hoor, ik heb hem gezien, zo bijzonder vond ik hem niet)quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:37 schreef Annnet het volgende:
[..]
yvonne maakte dit topic aan?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Srsly, jij bent zelf degene die er niet alleen in een besloten forum over gaat posten, maar het daarna ook nog naar R&P, een publiek forum brengt. Je verspreidt het zelf over heel FOK! Niet huilen dan, dat men erahcteraan gaat
Omdat hij het gepost heeft misschien?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom bied jij je excuses eigenlijk aan?
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:39 schreef Isabeau het volgende:
Wat een wereldnieuwsDit gaat sneller dan de moord op Pim!
Ow ja sorry, als mod ben ik geen individu maar sta ik onder contract met regels en zo. En moet ik sowieso op heel FOK alleen maar orde bewaken en mag ik niet lekker meeposten. Net zoiets als dat de baas van de NS ook niet gewoon als passagier in een trein mag zitten.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:36 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
Zorg dan maar dat ik ga komenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Klopt.
De rel gaat niet komen helaas.
ik snap ook niet echt dat jij nu meer de gebeten hond bent dan degene die (in de regels van haar relatie) overspel heeft gepleegd, maar goed... dat is mijn eigen meningquote:
Nee! Snel snel!quote:
Precies, dus nu weer wegwezen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow ja sorry, als mod ben ik geen individu maar sta ik onder contract met regels en zo. En moet ik sowieso op heel FOK alleen maar orde bewaken en mag ik niet lekker meeposten. Net zoiets als dat de baas van de NS ook niet gewoon als passagier in een trein mag zitten.
JA VERDOMME!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow ja sorry, als mod ben ik geen individu maar sta ik onder contract met regels en zo. En moet ik sowieso op heel FOK alleen maar orde bewaken en mag ik niet lekker meeposten. Net zoiets als dat de baas van de NS ook niet gewoon als passagier in een trein mag zitten.
Troll?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:40 schreef P.F het volgende:
Lekkere chick hoor, chapeau!
HIELARIES TOG IK GA PLAT HIERquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:40 schreef Annnet het volgende:
HAHA GRAPPIG HIJ ZIT AAN HAAR TIET HAHA
Nee, zolang jij met je tengels aan andermans vriendinnen zit zul je nog lang single blijven.quote:
En ouder dan 19.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, zolang jij met je tengels aan andermans vriendinnen zit zul je nog lang single blijven.
En dwerg
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Hhahaahah, Die laatste twee woordenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, zolang jij met je tengels aan andermans vriendinnen zit zul je nog lang single blijven.
En dwerg
Vooral dat laatste, wat een hel moet dat zijnquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
En dwerg
Ja, die laat zich nu niet meer zien.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik snap ook niet echt dat jij nu meer de gebeten hond bent dan degene die (in de regels van haar relatie) overspel heeft gepleegd, maar goed... dat is mijn eigen mening
Ga je dan groeien van een relatie? Ik denk dat ze dat anders bedoelen, Yvon...groeien in een relatie...quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:41 schreef yvonne het volgende:
En dwerg
Dan moet hij zich eerst zo blijven gedragen. Dan kan de dwerg is een paar schoppen onder zijn hol krijgen zodat hij wat langer kan worden.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
En dwerg
JONGE!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:41 schreef Schenkstroop het volgende:
Hey laforest ik betaal je wel good cash voor de pluis naaktfotos. Maar ik wil wel eerst een sample
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet wel.quote:
Nee, maar aangezien het geen publiekelijk geheim was dat Alexxxx en Systeria wel wat hadden vind ik het toch volslagen debiel.quote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ga je dan groeien van een relatie? Ik denk dat ze dat anders bedoelen, Yvon...groeien in een relatie...
/Qquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:42 schreef Chowi het volgende:
Maar goed, valt er nog wat te neuken hier?
ik wil je wel. Dat ik lelijk ben was maar een geintje joh. Afspreken?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:42 schreef Chowi het volgende:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
En dwerg
ga toch een vriendin zoekenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:41 schreef Schenkstroop het volgende:
Hey laforest ik betaal je wel good cash voor de pluis naaktfotos. Maar ik wil wel eerst een sample
blijft het natuurlijk een kutstreek van LF als hij wist dat die meid een monogame relatie had.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, die laat zich nu niet meer zien.
Alhoewel, ik heb genoeg gezien.
ja, jij bent er ook weer als de kippen bij he?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:41 schreef Schenkstroop het volgende:
Dus je bent helemaal geen lelijke Aziaat met een huid van een oude man? En je bent ook niet werkloos?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:42 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
ik wil je wel. Dat ik lelijk ben was maar een geintje joh. Afspreken?
Hoi.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:42 schreef Chowi het volgende:
jama da mag tog?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:43 schreef Henk_v het volgende:
Wordt lachen als laforest een vriendin krijgt (in het theoretische geval dat dat ooit zou gebeuren uiteraard), dan staan er elke dag Fok!kers bij haar aan de deur om even aan haar tieten te komen zitten...
Ja dat dus hoor.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Srsly, jij bent zelf degene die er niet alleen in een besloten forum over gaat posten, maar het daarna ook nog naar R&P, een publiek forum brengt. Je verspreidt het zelf over heel FOK! Niet huilen dan, dat men erahcteraan gaat
Je moet het eerst tien keer posten, wil je dat ze het lezen en er ook daadwerkelijk op ingaan.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:42 schreef timmmmm het volgende:
Toch wel jammer dat er steeds neit op mijn reacties wordt ingegaan door beide heren
Doei!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:43 schreef laforest het volgende:
Ik begin nu inmiddels dubbel te liggen van de mod reacties hier
Mensen ik ga maar eens naar bed en de alcohol uitslapen, ik moet morgen in Ierland nog een vliegtuig in beweging brengen voor het goede doel.
En Yvonne, ik heb verder niet zo veel te klagen hoor, vrouwen zat.
Ja misschien kun je wat leuke foto's met die chick maken? Moet je gewoon even je haar laten groeien!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:42 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
ik wil je wel. Dat ik lelijk ben was maar een geintje joh. Afspreken?
Nee, maar ik wil wel aan je tieten zitten, voor de grap.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:42 schreef Chowi het volgende:
Alex en Sis hebben elkaar twee keer in het leven ontmoet.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
blijft het natuurlijk een kutstreek van LF als hij wist dat die meid een monogame relatie had.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:42 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
JONGE!
you wantz like thisz?Volgens mij ben jij better lookinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
HAHAHAHAquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:44 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil wel aan je tieten zitten, voor de grap.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ga je dan groeien van een relatie? Ik denk dat ze dat anders bedoelen, Yvon...groeien in een relatie...
Ik zal dr gezicht vast wel hier in maastricht ooit nog zienquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:42 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Zou wel tof zijn als dat kind nog even d'r gezicht laat zien.
in singles wel.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:42 schreef Chowi het volgende:
maar ergens ook wel heel erg karmaquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
blijft het natuurlijk een kutstreek van LF als hij wist dat die meid een monogame relatie had.
Jij hebt dus voortaan een camera bij je.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik zal dr gezicht vast wel hier in maastricht ooit nog zien
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:44 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij better lookin
Ze polt zikkensquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:44 schreef laforest het volgende:
[..]
Alex en Sis hebben elkaar twee keer in het leven ontmoet.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:43 schreef laforest het volgende:
Ik begin nu inmiddels dubbel te liggen van de mod reacties hier
Mensen ik ga maar eens naar bed
Ohja, gewoon als vrienden, toch?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:44 schreef krioro het volgende:
[..]
Ahahahquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:44 schreef krioro het volgende:
[..]
Jij ook hier? En wat bedoel je daar meequote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:44 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja misschien kun je wat leuke foto's met die chick maken? Moet je gewoon even je haar laten groeien!
het is idd common knowledge dat de grens bij elkaar 3 keer zien ligt.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:44 schreef laforest het volgende:
[..]
Omg.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:44 schreef laforest het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:44 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik zit nu op het puntje van mijn stoel en heb mijn speciale Rel-muts opgedaan.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:44 schreef laforest het volgende:
[..]
Tsja als je "quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:45 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]nou zeg schatje je geeft me rode wangetjes hoor
![]()
![]()
Wel makkelijk. Een soort FOK! slet die we gewoon rond kunnen geven? Wie gaat de Boe lijst bijhouden want dit gaat een record worden.quote:
Eens, als laforest mag moet je ook zo volwassen zijn om Schenkie even een lolletje te gunnen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:45 schreef P.F het volgende:
Ik vind dat schenkstroop haar nu mag
En hadden onderhand een relatie. Dus?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:44 schreef laforest het volgende:
[..]
Mja, als hij niks had gezegd was het waarschijnlijk ook wel rellen geworden, maar dan wat later.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:46 schreef Renesite het volgende:
Laforest is sneu vanwege posten, en de alchool te schuld geven.
En Alex gaat en publique zijn verdriet uitspreken -enigszins logisch- maar wil het vervolgens wel weer offline oplossen. Beetje een worst voor de neus van een hongerige wolf houden, en dan wegtrekken.
Volendam is er niks bij!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wel makkelijk. Een soort FOK! slet die we gewoon rond kunnen geven? Wie gaat de Boe lijst bijhouden want dit gaat een record worden.
Oh oke, dan heb ik het juiste antwoord dus op wat ik hoordequote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, dat was ervoor. En ik was het slachtoffer in kwestie.
hysteria, hysteriaquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:47 schreef motorbloempje het volgende:
het Grote FOK!Slet door Nederland topic ...
Maar dan willen we wel foto's. Denk ik.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:46 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Eens, als laforest mag moet je ook zo volwassen zijn om Schenkie even een lolletje te gunnen.
Die kan je inderdaad ook wel aan een bord vastbinden.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:47 schreef motorbloempje het volgende:
Dat was uiteraard voor de overige reactiesquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:46 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Tsja als je "![]()
" erbij gaat zetten meen je het niet. Dan niet hoor
ik en mijn zus hebben ook een relatie, geen sexuele.... dat nietquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En hadden onderhand een relatie. Dus?
Maar hadden we het hem niet kunnen 'verwijten' zeg maarquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:47 schreef Henk_v het volgende:
[..]
Mja, als hij niks had gezegd was het waarschijnlijk ook wel rellen geworden, maar dan wat later.
Doe eens verder sturenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:37 schreef Annnet het volgende:
[..]
En dan met een busje rondgaan. Met een pacman logo.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:47 schreef motorbloempje het volgende:
Gewoon lachen, lekker gek!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:48 schreef krioro het volgende:
[..]
Of course, borrelnootjes, biertje, camera, FOK!, gewoon.
Wel puick, zo kan laforest er niet bijquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die kan je inderdaad ook wel aan een bord vastbinden.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:47 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Want hoezo zou alleen neuken vreemdgaan zijn? Je gaat toch ook niet op straat zomaar aan een pik lopen zuigen met de reden ? Ja sorry ik had dorst? En dan het er bij laten?
juist, voor de een ligt de grens al bij een knuffel, bij een ander bij neuken...quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:47 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Oh oke, dan heb ik het juiste antwoord dus op wat ik hoorde
Maar dan vind ik het naaierig van die vriendin dat zei toch vreemd ging met laferost. Want zomaar aan andermans tieten zitten doe je niet.
Want hoezo zou alleen neuken vreemdgaan zijn? Je gaat toch ook niet op straat zomaar aan een pik lopen zuigen met de reden ? Ja sorry ik had dorst? En dan het er bij laten?
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:47 schreef Laydina het volgende:
En foto's moeten hier gepost worden ter bewijs!
Ben je verplicht om een antwoord te horen dan? Laat hem lekker.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:46 schreef Renesite het volgende:
Laforest is sneu vanwege posten, en de alchool te schuld geven.
En Alex gaat en publique zijn verdriet uitspreken -enigszins logisch- maar wil het vervolgens wel weer offline oplossen. Beetje een worst voor de neus van een hongerige wolf houden, en dan wegtrekken.
Leuk KPD initiatief!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:47 schreef motorbloempje het volgende:
Klinkt goed. Foto's hoef je me trouwens niet op te sturen via mail dan, want als je ze gewoon op FOK! zet gaat dat een stuk sneller.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:48 schreef krioro het volgende:
[..]
Of course, borrelnootjes, biertje, camera, FOK!, gewoon.
Zij wel seksueel.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik en mijn zus hebben ook een relatie, geen sexuele.... dat niet
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:48 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Komt ie! ..........
[ afbeelding ]
Man ik dacht dat het harten warenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:48 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Komt ie! ..........
[ afbeelding ]
Dan moet Schenk wel zijn naam er bij schrijven op haar lichaam anders gaat ie misschien stiekem twee keer!quote:
Nee in dat Aanbod en Verkoop topicquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:49 schreef DaMart het volgende:
Horen de plaatjes van naaimachines dan ook niet in LIF thuis?
Ja, zijn keuze. maar het is wel enigszins te begrijpen dat het 'publiekelijk besproken' wordt.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:49 schreef L.no het volgende:
[..]
Ben je verplicht om een antwoord te horen dan? Laat hem lekker.
Als wolf kan je andere vlees halen.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:48 schreef Henk_v het volgende:
[..]
Wel puick, zo kan laforest er niet bij
De sociaal moreel uitgekotste afdankertjes zekerquote:
met IEMAND jaquote:
srt zkt srtquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:50 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
De sociaal maatschappelijk uitgekotste afdankertjes zeker
Goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |