Nee, maar aangezien het geen publiekelijk geheim was dat Alexxxx en Systeria wel wat hadden vind ik het toch volslagen debiel.quote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ga je dan groeien van een relatie? Ik denk dat ze dat anders bedoelen, Yvon...groeien in een relatie...
/Qquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:42 schreef Chowi het volgende:
Maar goed, valt er nog wat te neuken hier?
ik wil je wel. Dat ik lelijk ben was maar een geintje joh. Afspreken?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:42 schreef Chowi het volgende:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, zolang jij met je tengels aan andermans vriendinnen zit zul je nog lang single blijven.
En dwerg
ga toch een vriendin zoekenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:41 schreef Schenkstroop het volgende:
Hey laforest ik betaal je wel good cash voor de pluis naaktfotos. Maar ik wil wel eerst een sample
blijft het natuurlijk een kutstreek van LF als hij wist dat die meid een monogame relatie had.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, die laat zich nu niet meer zien.
Alhoewel, ik heb genoeg gezien.
ja, jij bent er ook weer als de kippen bij he?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:41 schreef Schenkstroop het volgende:
Hey laforest ik betaal je wel good cash voor de pluis naaktfotos. Maar ik wil wel eerst een sample
Dus je bent helemaal geen lelijke Aziaat met een huid van een oude man? En je bent ook niet werkloos?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:42 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
ik wil je wel. Dat ik lelijk ben was maar een geintje joh. Afspreken?
Hoi.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:42 schreef Chowi het volgende:
jama da mag tog?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:43 schreef Henk_v het volgende:
Wordt lachen als laforest een vriendin krijgt (in het theoretische geval dat dat ooit zou gebeuren uiteraard), dan staan er elke dag Fok!kers bij haar aan de deur om even aan haar tieten te komen zitten...
Ja dat dus hoor.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Srsly, jij bent zelf degene die er niet alleen in een besloten forum over gaat posten, maar het daarna ook nog naar R&P, een publiek forum brengt. Je verspreidt het zelf over heel FOK! Niet huilen dan, dat men erahcteraan gaat
Je moet het eerst tien keer posten, wil je dat ze het lezen en er ook daadwerkelijk op ingaan.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:42 schreef timmmmm het volgende:
Toch wel jammer dat er steeds neit op mijn reacties wordt ingegaan door beide heren
Doei!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:43 schreef laforest het volgende:
Ik begin nu inmiddels dubbel te liggen van de mod reacties hier
Mensen ik ga maar eens naar bed en de alcohol uitslapen, ik moet morgen in Ierland nog een vliegtuig in beweging brengen voor het goede doel.
En Yvonne, ik heb verder niet zo veel te klagen hoor, vrouwen zat.
Ja misschien kun je wat leuke foto's met die chick maken? Moet je gewoon even je haar laten groeien!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:42 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
ik wil je wel. Dat ik lelijk ben was maar een geintje joh. Afspreken?
Nee, maar ik wil wel aan je tieten zitten, voor de grap.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:42 schreef Chowi het volgende:
Alex en Sis hebben elkaar twee keer in het leven ontmoet.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
blijft het natuurlijk een kutstreek van LF als hij wist dat die meid een monogame relatie had.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:42 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
JONGE!
you wantz like thisz?Volgens mij ben jij better lookinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
HAHAHAHAquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:44 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil wel aan je tieten zitten, voor de grap.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ga je dan groeien van een relatie? Ik denk dat ze dat anders bedoelen, Yvon...groeien in een relatie...
Ik zal dr gezicht vast wel hier in maastricht ooit nog zienquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:42 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Zou wel tof zijn als dat kind nog even d'r gezicht laat zien.
in singles wel.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:42 schreef Chowi het volgende:
maar ergens ook wel heel erg karmaquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
blijft het natuurlijk een kutstreek van LF als hij wist dat die meid een monogame relatie had.
Jij hebt dus voortaan een camera bij je.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik zal dr gezicht vast wel hier in maastricht ooit nog zien
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:44 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij better lookin
Ze polt zikkensquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:44 schreef laforest het volgende:
[..]
Alex en Sis hebben elkaar twee keer in het leven ontmoet.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:43 schreef laforest het volgende:
Ik begin nu inmiddels dubbel te liggen van de mod reacties hier
Mensen ik ga maar eens naar bed
Ohja, gewoon als vrienden, toch?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:44 schreef krioro het volgende:
[..]
Ahahahquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:44 schreef krioro het volgende:
[..]
Jij ook hier? En wat bedoel je daar meequote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:44 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja misschien kun je wat leuke foto's met die chick maken? Moet je gewoon even je haar laten groeien!
het is idd common knowledge dat de grens bij elkaar 3 keer zien ligt.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:44 schreef laforest het volgende:
[..]
Omg.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:44 schreef laforest het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:44 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik zit nu op het puntje van mijn stoel en heb mijn speciale Rel-muts opgedaan.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:44 schreef laforest het volgende:
[..]
Tsja als je "quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:45 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]nou zeg schatje je geeft me rode wangetjes hoor
![]()
![]()
Wel makkelijk. Een soort FOK! slet die we gewoon rond kunnen geven? Wie gaat de Boe lijst bijhouden want dit gaat een record worden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |