Zorg dan maar dat ik ga komenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Klopt.
De rel gaat niet komen helaas.
ik snap ook niet echt dat jij nu meer de gebeten hond bent dan degene die (in de regels van haar relatie) overspel heeft gepleegd, maar goed... dat is mijn eigen meningquote:
Nee! Snel snel!quote:
Precies, dus nu weer wegwezen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow ja sorry, als mod ben ik geen individu maar sta ik onder contract met regels en zo. En moet ik sowieso op heel FOK alleen maar orde bewaken en mag ik niet lekker meeposten. Net zoiets als dat de baas van de NS ook niet gewoon als passagier in een trein mag zitten.
JA VERDOMME!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow ja sorry, als mod ben ik geen individu maar sta ik onder contract met regels en zo. En moet ik sowieso op heel FOK alleen maar orde bewaken en mag ik niet lekker meeposten. Net zoiets als dat de baas van de NS ook niet gewoon als passagier in een trein mag zitten.
Troll?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:40 schreef P.F het volgende:
Lekkere chick hoor, chapeau!
HIELARIES TOG IK GA PLAT HIERquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:40 schreef Annnet het volgende:
HAHA GRAPPIG HIJ ZIT AAN HAAR TIET HAHA
Nee, zolang jij met je tengels aan andermans vriendinnen zit zul je nog lang single blijven.quote:
En ouder dan 19.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, zolang jij met je tengels aan andermans vriendinnen zit zul je nog lang single blijven.
En dwerg
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Hhahaahah, Die laatste twee woordenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, zolang jij met je tengels aan andermans vriendinnen zit zul je nog lang single blijven.
En dwerg
Vooral dat laatste, wat een hel moet dat zijnquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
En dwerg
Ja, die laat zich nu niet meer zien.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik snap ook niet echt dat jij nu meer de gebeten hond bent dan degene die (in de regels van haar relatie) overspel heeft gepleegd, maar goed... dat is mijn eigen mening
Ga je dan groeien van een relatie? Ik denk dat ze dat anders bedoelen, Yvon...groeien in een relatie...quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:41 schreef yvonne het volgende:
En dwerg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |