http://www.usernaaktfotos.com/vrouwen/Pluis.rarquote:
Traaaaag! Zeker voor een rel.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:26 schreef stbabylon het volgende:
33 minuten, 300 post, best goed eigenlijk!
THE PLOT THICKENS.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:26 schreef Harajuku. het volgende:
Het is weer aan
RECENT ACTIVITY
Alex went from being "single" to "it's complicated". · Comment · Like
Alex went from being "in a relationship" to "single". · Comment · Like
laforest heeft sorry gezegdquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:26 schreef Harajuku. het volgende:
Het is weer aan
RECENT ACTIVITY
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:27 schreef laforest het volgende:
[..]
totaal geen, biertjes en voetbal, verder niks.
Mja en wat betreft die opmerking over pluis naaktfotos. Die krijg je van mij niet te zien, dat hebben we toen afgesproken, so forget it.
heb ik de uitleg van jou en systeria gemist?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:27 schreef laforest het volgende:
[..]
Mja en wat betreft die opmerking over pluis naaktfotos. Die krijg je van mij niet te zien, dat hebben we toen afgesproken, so forget it.
Verderop de puisten op die billenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/1469292/1/999 foto 2
Bij nader inzien vind ik het gewoon een rare foto door de combi van uitslag en de vagijn die me aan pacman doet denken.
Wat zouden we toch zonder die moderne technieken moeten. Je moet er toch niet aan denken dat je relatieproblemen als deze (quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:26 schreef Harajuku. het volgende:
Het is weer aan
RECENT ACTIVITY
En wat deed Alex met jou recentelijk??quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik mag van Ez vreemdgaan met vrouwen, mits film/fotomateriaal.
quote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:27 schreef laforest het volgende:
[..]
LF heeft niets te verliezen he, hij heeft geen relatie. Het kan goed zijn dat Sys niet eens toestemming heeft gegeven en dat LF die foto zo op i-net pleurt.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:27 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wat René zegt. Ik snap het ook niet..
Dat is toch bewust je relatie om zeep helpen? En zonder rekening te houden met de gevoelens van de ander?
Nogal laf hoor.
Die picsquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
http://www.usernaaktfotos.com/vrouwen/Pluis.rar
WEL!
Wat zei ik? Hoaxquote:
Wie geloof je na heel dit verhaal eerder, Pluis of LFquote:
Dus je hebt zonder reden die foto online gezet?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:27 schreef laforest het volgende:
[..]
nou ik vind het wel zo netjes van zequote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wat zouden we toch zonder die moderne technieken moeten. Je moet er toch niet aan denken dat je relatieproblemen als deze (.) face to face uitpraat en het niét direct de rest van de wereld laat weten
.
Joa, die mag je echt hebben van me hoor, maar waarom zou je ze online flikkerenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:28 schreef yvonne het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 19 juni 2010 22:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/1469292/1/999 foto 2
Bij nader inzien vind ik het gewoon een rare foto door de combi van uitslag en de vagijn die me aan pacman doet denken.
Maar laten w
Verderop de puisten op die billen
Je kan altijd Schenkstroop zijn.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:29 schreef stbabylon het volgende:
Krijg wel het idee dat iedereen het met iedereen doet en ik (samen met fokmaagd SS natuurlijk) langs de zijlijn sta
wat een KUT is yvonne dan ook stiekem he,quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:25 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Linkje naar vorige topic:
Laforest is gesignaleerd
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |