Ja, dat zal het oplossenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:33 schreef laforest het volgende:
[..]
vingeren? Maak er even een sensatie van dat er niet is.
Dude, Alex, sorry hoor
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:33 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
FUCKK!!Kut kut kut snel we doen een ander plaatje:o
Jij bent coolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doe dan eens uitleggen in details.. anders komt de fantasie wel los bij de fokkertjes.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:33 schreef laforest het volgende:
[..]
Dude, Alex, sorry hoor
Ok jongs, hij heeft sorry gezegd, we kunnen weer verder gaan fappen in KPD!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:33 schreef laforest het volgende:
[..]
Dude, Alex, sorry hoor
Ook wat popcorn?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:34 schreef Blackviper het volgende:
pff wat gaat dit hard.. wel entertainment though..
Neequote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:33 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Echt jammer dan want ik vind die fotos in je fotoboek wel leuk hoor (gemeend)
En die 4e foto in je FB (extra foto's) dat ben jij zeker ook
aandacht krijgen ?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is het risico van het met fokkers doen
a-la Al Bundyquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat was die foto met je hand in haar broek dan?
of hij had al teveel bier gedronken en zag het niet meer zo helder.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:32 schreef Chowi het volgende:
[..]
Of misschien wilde hij de borrelnootjes pakken maar greep hij mis. Gezien het formaat van haar buste is dat nog wel plausibel. Dat je ze verwart met borrelnootjes, dus.
Twee knufjes voor je post.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:34 schreef yvonne het volgende:
Mannen die "knuf"zegen en vrouwen die "hug" zeggen mogen ze van mij castreren, beide
Biertje, "grappige foto" en verder NIETS.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:34 schreef Laydina het volgende:
[..]
Doe dan eens uitleggen in details.. anders komt de fantasie wel los bij de fokkertjes.
Geen kinderenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:34 schreef yvonne het volgende:
Mannen die "knuf"zegen en vrouwen die "hug" zeggen mogen ze van mij castreren, beide
Jaja, okee, dik bezopen moet je dan wel zijnquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:27 schreef laforest het volgende:
[..]
totaal geen, biertjes en voetbal, verder niks.
Mja en wat betreft die opmerking over pluis naaktfotos. Die krijg je van mij niet te zien, dat hebben we toen afgesproken, so forget it.
*knufje*quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:34 schreef yvonne het volgende:
Excuses niet geaccepteerd...quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:33 schreef laforest het volgende:
[..]
Dude, Alex, sorry hoor
Hug liefie kus kus. was echt leuk vanmiddag shoppen in adam we gingen zelfs de pc in hea!!! *luchtkus * luchtkus*quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:34 schreef yvonne het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |