Ik zit nu op het puntje van mijn stoel en heb mijn speciale Rel-muts opgedaan.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:44 schreef laforest het volgende:
[..]
Alex en Sis hebben elkaar twee keer in het leven ontmoet.
Tsja als je "quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:45 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]nou zeg schatje je geeft me rode wangetjes hoor
![]()
![]()
Wel makkelijk. Een soort FOK! slet die we gewoon rond kunnen geven? Wie gaat de Boe lijst bijhouden want dit gaat een record worden.quote:
Eens, als laforest mag moet je ook zo volwassen zijn om Schenkie even een lolletje te gunnen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:45 schreef P.F het volgende:
Ik vind dat schenkstroop haar nu mag
En hadden onderhand een relatie. Dus?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:44 schreef laforest het volgende:
[..]
Alex en Sis hebben elkaar twee keer in het leven ontmoet.
Mja, als hij niks had gezegd was het waarschijnlijk ook wel rellen geworden, maar dan wat later.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:46 schreef Renesite het volgende:
Laforest is sneu vanwege posten, en de alchool te schuld geven.
En Alex gaat en publique zijn verdriet uitspreken -enigszins logisch- maar wil het vervolgens wel weer offline oplossen. Beetje een worst voor de neus van een hongerige wolf houden, en dan wegtrekken.
Volendam is er niks bij!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wel makkelijk. Een soort FOK! slet die we gewoon rond kunnen geven? Wie gaat de Boe lijst bijhouden want dit gaat een record worden.
Oh oke, dan heb ik het juiste antwoord dus op wat ik hoordequote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, dat was ervoor. En ik was het slachtoffer in kwestie.
hysteria, hysteriaquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:47 schreef motorbloempje het volgende:
het Grote FOK!Slet door Nederland topic ...
Maar dan willen we wel foto's. Denk ik.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:46 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Eens, als laforest mag moet je ook zo volwassen zijn om Schenkie even een lolletje te gunnen.
Die kan je inderdaad ook wel aan een bord vastbinden.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:47 schreef motorbloempje het volgende:
het Grote FOK!Slet door Nederland topic ...
Dat was uiteraard voor de overige reactiesquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:46 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Tsja als je "![]()
" erbij gaat zetten meen je het niet. Dan niet hoor
ik en mijn zus hebben ook een relatie, geen sexuele.... dat nietquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En hadden onderhand een relatie. Dus?
Maar hadden we het hem niet kunnen 'verwijten' zeg maarquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:47 schreef Henk_v het volgende:
[..]
Mja, als hij niks had gezegd was het waarschijnlijk ook wel rellen geworden, maar dan wat later.
Doe eens verder sturenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:37 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ik heb m al minstens 4 keer in mn PM gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |