Nou ik ben bij hoor, rel afgelopen zeker?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Stop de pers!! Liesje is bijna klaar!
Laten we het alsjeblieft niet over Noorsbloed gaan hebben.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Laforest is NoorsBloed of hoe heette die dude?
Wij zijn van een ander caliberquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:08 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Je bent pluis_konijn en chipsie vergeten FAIL!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee helaas. kun jij niet effe fotos plaatsen. Van jou zelf naakt met hoeren-sloffen aanquote:
Detail vergeten, bedankt voor de aanvullingquote:
gast...quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:09 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
nee helaas. kun jij niet effe fotos plaatsen. Van jou zelf naakt met hoeren-sloffen aan
Om het topic te redden
Nee jij kan het redden. Naakt.quote:
Oh gemist, Wat dan?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:10 schreef Torrio het volgende:
[..]
Schenkstroop vroeg je wat en hij heeft steun van mij
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:09 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
nee helaas. kun jij niet effe fotos plaatsen. Van jou zelf naakt met hoeren-sloffen aan
Om het topic te redden
Je kwam ook te laat binnen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:10 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb nog steeds een laffe paling in mijn broek. Ik had er meer van verwacht.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:10 schreef LudoSanders het volgende:
De tietjes doen je niks? Nou ja zeg! Ik zit te soppen in m'n katoenen slipje!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:10 schreef LudoSanders het volgende:
ja, di's ook wel een beetje voor het zingen het bos uit hequote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:10 schreef LudoSanders het volgende:
Lieve Mirjam, effe over het fenomeen SS... Hij zegt wel dat hij een dikke lelijke kansloze aziaat is dat met 30 jaar nog maagd is. En dat issie ook. Maar je moet zijn reacties niet altijd even serieus nemen. Hij houdt ook van lulz! jatoch!? / einde berichtquote:
He bah, katoen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De tietjes doen je niks? Nou ja zeg! Ik zit te soppen in m'n katoenen slipje!
Je bent maar een klein beetje te laat, bd.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:11 schreef boem-dikkie het volgende:
Wait, whut?
Tena Lady tijd.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bos... Bosss.. Lupa lupa solitairquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:11 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, di's ook wel een beetje voor het zingen het bos uit he
Wie is het, wat heb i kgemist?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Laten we het alsjeblieft niet over Noorsbloed gaan hebben.
handig, katoen neemt goed vocht opquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Give me tha finger. Please?!?quote:
Ik zou door jou bijna een abbo nemen, zodat ik je posts kon verbergen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:11 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Lieve Mirjam, effe over het fenomeen SS... Hij zegt wel dat hij een dikke lelijke kansloze aziaat is dat met 30 jaar nog maagd is. En dat issie ook. Maar je moet zijn reacties niet altijd even serieus nemen. Hij houdt ook van lulz! jatoch!? / einde bericht
Iemand die het herkentquote:
Was het uberhaupt al in het bos dan.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:11 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, di's ook wel een beetje voor het zingen het bos uit he
Vriendin lag op sterven in ziekenhuis.quote:
In je bips?quote:
Hoaxte een doodzieke vriendin en baby en fokkers wilden hem geld geven.quote:
Niet te zien op de foto.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:13 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Was het uberhaupt al in het bos dan.
Dus je kan je daar wel in vinden Myr?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar als een vrouw zich uit liefde voor je snijd. Dan is dat toch wel heel intiem en geil hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |