He bah, katoen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De tietjes doen je niks? Nou ja zeg! Ik zit te soppen in m'n katoenen slipje!
Je bent maar een klein beetje te laat, bd.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:11 schreef boem-dikkie het volgende:
Wait, whut?
Tena Lady tijd.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bos... Bosss.. Lupa lupa solitairquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:11 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, di's ook wel een beetje voor het zingen het bos uit he
Wie is het, wat heb i kgemist?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Laten we het alsjeblieft niet over Noorsbloed gaan hebben.
handig, katoen neemt goed vocht opquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Give me tha finger. Please?!?quote:
Ik zou door jou bijna een abbo nemen, zodat ik je posts kon verbergen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:11 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Lieve Mirjam, effe over het fenomeen SS... Hij zegt wel dat hij een dikke lelijke kansloze aziaat is dat met 30 jaar nog maagd is. En dat issie ook. Maar je moet zijn reacties niet altijd even serieus nemen. Hij houdt ook van lulz! jatoch!? / einde bericht
Iemand die het herkentquote:
Was het uberhaupt al in het bos dan.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:11 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, di's ook wel een beetje voor het zingen het bos uit he
Vriendin lag op sterven in ziekenhuis.quote:
In je bips?quote:
Hoaxte een doodzieke vriendin en baby en fokkers wilden hem geld geven.quote:
Niet te zien op de foto.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:13 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Was het uberhaupt al in het bos dan.
Dus je kan je daar wel in vinden Myr?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar als een vrouw zich uit liefde voor je snijd. Dan is dat toch wel heel intiem en geil hoor.
Zoeen usert die een verhaal in R&P fakete over zijn zieke, bijna dode vriendin. En hij zei dat ze de operatie niet konden betalen ofzo, waardoor een paar sympathieke FOK!kers collectes gingen houden voor hem. Ging om honderden euro's.quote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hoaxte een doodzieke vriendin en baby en fokkers wilden hem geld geven.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:14 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Complete Ghibli collectie hier
Dat was de grootste faal ooit op FOK!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:14 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zoeen usert die een verhaal in R&P fakete over zijn zieke, bijna dode vriendin. En hij zei dat ze de operatie niet konden betalen ofzo, waardoor een paar sympathieke FOK!kers collectes gingen houden voor hem. Ging om honderden euro's.
Bleek achteraf dus verzonnen te zijn..
Teringjantje.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Das nog eens makkelijk geld verdienenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:14 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zoeen usert die een verhaal in R&P fakete over zijn zieke, bijna dode vriendin. En hij zei dat ze de operatie niet konden betalen ofzo, waardoor een paar sympathieke FOK!kers collectes gingen houden voor hem. Ging om honderden euro's.
Wat de fucking fuckquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vriendin lag op sterven in ziekenhuis.
Daardoor ook baby verloren, ze was zwanger.
Geen geld voor goede medische zorg.
Mensen geloven hem.
Gingen actie opzetten om geld in te zamelen.
Iemand ziet vriendin vrolijk posten op Hyves.
Was allemaal nepperdepep.
Ow... maar dat lijkt mij een eng idee.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Teringjantje.
Ik wil weer terug de crew in, als adoptieallochtoon ofzo. Ik mis zo echt te veel.
Misschien kun je samen met dinges MED doenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Teringjantje.
Ik wil weer terug de crew in, als adoptieallochtoon ofzo. Ik mis zo echt te veel.
Alto's weten hoe ze moeten neukenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:15 schreef Torrio het volgende:
Alles is zoveel beter met bier en wat ruige rock/metal
Als systeria nou ook nog even alles probeert te redden hier, dan is het helemaal mooi
Ik ken het gevoel, c_c.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Teringjantje.
En niemand die twijfels had bij het feit dat hij moest betalen voor een broodnodige operatie, trouwens?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:14 schreef Chowi het volgende:
[..]
is toch gek. Ik ben hartstikke serieus over mijn kwalen en ik word verbaal afgemaakt met spugen na.. Maar een leugenaar gelooft men wel!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
welnee, het doet maar eventjes zeerquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow... maar dat lijkt mij een eng idee.
Wij Nederlanders weten niet hoe dat in het buitenland werkt.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En niemand die twijfels had bij het feit dat hij moest betalen voor een broodnodige operatie, trouwens?.
Open je eigen topic. Oh wacht, dat doe je constant.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:16 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
is toch gek. Ik ben hartstikke serieus over mijn kwalen en ik word verbaal afgemaakt met spugen na.. Gekke wereld. Maar een leugenaar gelooft men wel!
Fotoboek van Userquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mensen geloven hem.
Is dat zo? Ik heb eigenlijk alleen maar mainstream vrouwen gehad, ben wel wat meer op emo jacht tegenwoordig.quote:
Al is het alleen maar om jou, reneetje.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow... maar dat lijkt mij een eng idee.
Dat was wel ziek inderdaadquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:14 schreef Chowi het volgende:
[..]
En heeft NB ook dat geld ontvangen ja?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En niemand die twijfels had bij het feit dat hij moest betalen voor een broodnodige operatie, trouwens?.
Jawelquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:16 schreef clumsy_clown het volgende:
nou, nogalquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jawel
Net even fobo van Noorsbloed gezien en dat haar is wel teringsnel gegroeid zeg!
Hij had een of ander vaag verhaal opgehangen over een fout bij de verzekeraar ofzo, ik weet het ook niet precies.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zodra je wat emo's hebt gehad jongen, wil je niets anders meer!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:17 schreef Torrio het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik heb eigenlijk alleen maar mainstream vrouwen gehad, ben wel wat meer op emo jacht tegenwoordig.
Dat soort dingen gebuern toch alleen in Amerika?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mensen geloven hem.
hihi okeequote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Al is het alleen maar om jou, reneetje.
Jajajajajaja, we hebben gelachen en aan tieten gevoeld.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:18 schreef stbabylon het volgende:
Nog één keer, omdat het kan!
[ afbeelding ]
Dat geloof ik graag!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:18 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Zodra je wat emo's hebt gehad jongen, wil je niets anders meer!
hahaha gast jongequote:
*stikt alweer*quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:18 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Zodra je wat emo's hebt gehad jongen, wil je niets anders meer!
Mensen slikken echt alles als er 'de dokter zei...' voor staatquote:Ze vermoede dat het een infectie aan haar lever was en niets ernstigs.
die was al even niet leuk meerquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:18 schreef stbabylon het volgende:
Nog één keer, omdat het kan!
[ afbeelding ]
WAT N OETLULLOquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mensen geloven hem.
De hoofdpersonen om wie het draait zijn momenteel niet aanwezig. Spreek wat in na de piep en we zullen spoedig wederrellen,.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:19 schreef Clownbaby het volgende:
Wat is er nou aan de hand dan? Alex heeft een mokkel, Laforest balt haar en plaatst foto's en dan ineens is de rel afgelopen?
as firgure of speech. neem me niet te serieus graag.quote:
De hoofdrol spelers zijn weg, dit is een soort van nabeschouwing.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:19 schreef Clownbaby het volgende:
Wat is er nou aan de hand dan? Alex heeft een mokkel, Laforest balt haar en plaatst foto's en dan ineens is de rel afgelopen?
Doe ik ook nietquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:20 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
as firgure of speech. neem me niet te serieus graag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |