He, niks mis met een bloedfetisj.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:59 schreef Myraela het volgende:
Het is voor laforest pas echt intiem als ze iets met bloed doen ofzo. Dit stelt niets voor.
vind hij doden vrouwen ook geil ja?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Doden vrouwen vind laforest ook geil.
Dit is het schema:quote:
Stop de pers!! Liesje is bijna klaar!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:03 schreef liesje1979 het volgende:
Kunnen jullie heel even wachten met posten, ben bijna klaar met bijlezen.
Maar als een vrouw zich uit liefde voor je snijd. Dan is dat toch wel heel intiem en geil hoor.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:03 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Bloed, bloed? Is overrated hoor. Ik heb ook een paar keer een show meegemaakt van een Purmerendse band "chainsaw" die chainsawen een nagemaakt varken open en strooien met geitenbloed enzo. of het was nu een mix van een oosters sausje dat heel rood was weetikveel anyway. overrated dus..
Jammiequote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dit is het schema:
Schenkstroop: 23:10
LudoSanders: 23:12
Het is 2 minuten omdat eerst haar kut nog uitgeveegd moet worden.
Ik vind dat wel met offence.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
No offence and all, maar ik vind je een tíkje eng. Zo boeiend is het nou ook weer niet.
Doe het anders nogmaals.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:01 schreef stbabylon het volgende:
Nogmaals omdat ik het verklote:
[ afbeelding ]
Get off my back, Homoquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:58 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Gast, hebben ze jou al eens verteld dat je met dat obsessieve gedrag in elk geval niet gaat scoren?
Vind ik ook, maar zo zei hij hetquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dan moet je bij hen zijn zou wat logischer zijn, denk je niet?
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:11 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je hen zijn,. Er is verder ook niks gebeurd ofzo.
Jullie doen net alsof we hebben liggen neuken ofzo.
En dan klaarkomen in die sneequote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar als een vrouw zich uit liefde voor je snijd. Dan is dat toch wel heel intiem en geil hoor.
quote:
Drent van origine hequote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dan moet je bij hen zijn zou wat logischer zijn, denk je niet?
ik heb geen levenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
No offence and all, maar ik vind je een tíkje eng. Zo boeiend is het nou ook weer niet.
Wat?! Is laforest nu alweer bij Liesje bezig?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Stop de pers!! Liesje is bijna klaar!
Laforest is NoorsBloed of hoe heette die dude?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:59 schreef Myraela het volgende:
Het is voor laforest pas echt intiem als ze iets met bloed doen ofzo. Dit stelt niets voor.
midget_grabbing_walrus_from_behind.jpgquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:01 schreef stbabylon het volgende:
Nogmaals omdat ik het verklote:
[ afbeelding ]
Welke.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:06 schreef Annnet het volgende:
Heeft iemand die andere foto ook? Kan ik die hoereren.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:06 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
midget_grabbing_walrus_from_behind.jpg?
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:06 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
midget_grabbing_walrus_from_behind.jpg?
Ik ook niet, topic bloedt dood, zal ook wel aan de kut van Sys liggen.quote:
die met de hand van LF in haar broekquote:
Je bent pluis_konijn en chipsie vergeten FAIL!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:01 schreef Torrio het volgende:
Poll: Wie is de baas in deze rel?laforest systeria alex
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Die met die bijna dode vriendin?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:06 schreef yvonne het volgende:
Laforest is NoorsBloed of hoe heette die dude?
Kunnen we eindelijk pics in KPD posten!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot je terug bent.
Die heb ik ook niet gezienquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
die met de hand van LF in haar broek
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:08 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Je bent pluis_konijn en chipsie vergeten FAIL!
Nou ik ben bij hoor, rel afgelopen zeker?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Stop de pers!! Liesje is bijna klaar!
Laten we het alsjeblieft niet over Noorsbloed gaan hebben.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Laforest is NoorsBloed of hoe heette die dude?
Wij zijn van een ander caliberquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:08 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Je bent pluis_konijn en chipsie vergeten FAIL!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee helaas. kun jij niet effe fotos plaatsen. Van jou zelf naakt met hoeren-sloffen aanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |