jaquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:58 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Gast, hebben ze jou al eens verteld dat je met dat obsessieve gedrag in elk geval niet gaat scoren?
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Alleen als je er een topic in R&P over maakt.
als iemand mij het adres PM't ga ik wel de paparazzi uithangenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Op ;t moment is hij in Maastricht bij Sistyria ja.
Wie woont er dichtbij dat wijf? Dan kan die nu even aan haar kut gaan zitten. Dit halve werk heeft niemand wat aan.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:58 schreef Chowi het volgende:
Deze rel wordt niets meer. Systeria komt niet opdagen en Alex en laforest zijn ook pleite..
Nee man, pas als ze dood is wordt het interessantquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:59 schreef Myraela het volgende:
Het is voor laforest pas echt intiem als ze iets met bloed doen ofzo. Dit stelt niets voor.
ahahaquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:59 schreef Myraela het volgende:
Het is voor laforest pas echt intiem als ze iets met bloed doen ofzo. Dit stelt niets voor.
Mental image, help.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:59 schreef Myraela het volgende:
Gezelligquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:59 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Nee man, pas als ze dood is wordt het interessant
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wie woont er dichtbij dat wijf? Dan kan die nu even aan haar kut gaan zitten. Dit halve werk heeft niemand wat aan.
Foto was zwart-wit hè, dus je weet nooitquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:59 schreef Myraela het volgende:
Ik ook niet, wij allemaal niet denk ikquote:
Maikuuul woont in Maastricht.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wie woont er dichtbij dat wijf? Dan kan die nu even aan haar kut gaan zitten. Dit halve werk heeft niemand wat aan.
Hoe is het?quote:
komquote:
Ik ookquote:
WHAHAHAquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:01 schreef stbabylon het volgende:
Nogmaals omdat ik het verklote:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:01 schreef stbabylon het volgende:
[ afbeelding ]
DUS TOCH BLOED!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:02 schreef krioro het volgende:
[..]
OMG er zijn mensen omgekomen!!!!!!!!11111111
DAn moet je hen zijnquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:01 schreef stbabylon het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, voor een hoer hoef ik niet naar Maastricht, die zijn er in Groningen ook wel.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is deze niet wat voor jou!? Als dwergen het kunnen kan jij het ook.
Beetje druk in dit topicquote:
Doden vrouwen vind laforest ook geil.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:02 schreef krioro het volgende:
[..]
OMG er zijn mensen omgekomen!!!!!!!!11111111
maar niet zo hysterischquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, voor een hoer hoef ik niet naar Maastricht, die zijn er in Groningen ook wel.
Bloed, bloed? Is overrated hoor. Ik heb ook een paar keer een show meegemaakt van een Purmerendse band "chainsaw" die chainsawen een nagemaakt varken open en strooien met geitenbloed enzo. of het was nu een mix van een oosters sausje dat heel rood was weetikveel anyway. overrated dus..quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:59 schreef Myraela het volgende:
Dan moet je bij hen zijn zou wat logischer zijn, denk je niet?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |