quote:
Ik ben al de hele dag misselijk en heb een paar keer boven de wc gehangenquote:
Hmm, even een testje doen dan maar voor de zekerheid?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ben al de hele dag misselijk en heb een paar keer boven de wc gehangen. Maar het is haast onmogelijk
.
Moh dat is alleen omdat je het denkt. Ik heb dat ook een keer gehad. Dacht ik het. Was mn eerste keer zonder, jeweet. En toen dacht ik FML I'M PREGNANT.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ben al de hele dag misselijk en heb een paar keer boven de wc gehangen. Maar het is haast onmogelijk
.
All en serieus:quote:
Denk van die taart.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
.
Die zijn echt duurquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:18 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Hmm, even een testje doen dan maar voor de zekerheid?
Ja ik stel me aan, probably. Maar ik snap niet waar die misselijkheid vandaan komt.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Moh dat is alleen omdat je het denkt. Ik heb dat ook een keer gehad. Dacht ik het. Was mn eerste keer zonder, jeweet. En toen dacht ik FML I'M PREGNANT.
Ja nasty is dat.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:16 schreef Potloodvis het volgende:
All over een paar weken.
[ afbeelding ]
Nog niks van gezien anders.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik deel alles met jullie, m'n schaamhaar, m'n zwangerschappen, m'n seks.
Heb je last van je onderbuik?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Die zijn echt duur.
[..]
Ja ik stel me aan, probably. Maar ik snap niet waar die misselijkheid vandaan komt.
Stekelenburg sowiesoquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:19 schreef Bragi het volgende:
Stekelenburg wordt trouwens dé held van dit WK voor Oranje. Hij gaat ons redden in de penaltyreeks in de halve finale.
Mini-voedselvergifting?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:19 schreef Allure_ het volgende:
Ja ik stel me aan, probably. Maar ik snap niet waar die misselijkheid vandaan komt.
Dit is trouwens een officiële Bragi-voorspelling.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:19 schreef Bragi het volgende:
Stekelenburg wordt trouwens dé held van dit WK voor Oranje. Hij gaat ons redden in de penaltyreeks in de halve finale.
" Baby's zijn toch gratis? "quote:
quote:
Ik zou wel echt toffe kinderen krijgenquote:
Kan, ik heb toen straks iets op wat iemand zelf had gebakkenquote:
Beter scheren dan.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:22 schreef wolvendagen het volgende:
PAPAAAAAAAA IK LIJK STEEDS MEER OP JOU
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:22 schreef wolvendagen het volgende:
PAPAAAAAAAA IK LIJK STEEDS MEER OP JOU
De rest krijgt er misschien later last van. Hier ook een keer iemand zelf taart gebakken. Ik ook kanker ziek en overgeven ineens. De rest nergens last van. Tot de volgende dag dan, toen was er ineens niemand.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:22 schreef Allure_ het volgende:
Kan, ik heb toen straks iets op wat iemand zelf had gebakken. Maar ik ben de enige die last heeft
. En sowieso al een paar dagen
.
Jouw grap is 5 keer zo slecht dan die van bragi.quote:
Ze proberen me hier te vergfitigenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De rest krijgt er misschien later last van. Hier ook een keer iemand zelf taart gebakken. Ik ook kanker ziek en overgeven ineens. De rest nergens last van. Tot de volgende dag dan, toen was er ineens niemand.
Je denkt dat ik niet bloedserieus ben? Oké.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jouw grap is 5 keer zo slecht dan die van bragi.
alsquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
quote:
Ik hoop het niet voor je.quote:
niet gewoon alleen aan chocola dat toevallig over een banaan heen zit?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:26 schreef L0t.. het volgende:
Ik ben echt verslaafd aan banaan met chocola
Nou ja, kan zijn dat je verminderde weerstand hebt.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:22 schreef Allure_ het volgende:
Kan, ik heb toen straks iets op wat iemand zelf had gebakken. Maar ik ben de enige die last heeft
. En sowieso al een paar dagen
.
Nee jonge, banaan in de lengte doorsnijden, chocola tussen stoppen, inpakken in aluminiumfolie en 20 minuten in de oven, perfecte combinatiequote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:27 schreef Salatrel het volgende:
[..]
niet gewoon alleen aan chocola dat toevallig over een banaan heen zit?
Echt maar een klein stukje brownie. Nouja, het zal welquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, kan zijn dat je verminderde weerstand hebt.
Wat had je gegeten?
Ik heb geen bananen meer.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:26 schreef L0t.. het volgende:
Ik ben echt verslaafd aan banaan met chocola
Wel.quote:
Met wat?quote:
wat een banaan allemaal met je kan doen......quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:28 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nee jonge, banaan in de lengte doorsnijden, chocola tussen stoppen, inpakken in aluminiumfolie en 20 minuten in de oven, perfecte combinatie
Ik wel, want je bent mijn kleine zusje en moet jou de juiste Nederlandsche taal bijbrengen.quote:
Ok.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik wel, want je bent mijn kleine zusje en moet jou de juiste Nederlandsche taal bijbrengen.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:29 schreef Salatrel het volgende:
[..]
wat een banaan allemaal met je kan doen......
Echt he.quote:
Ja dat ookquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:30 schreef Maisnon het volgende:
Wij doen altijd dat banaan met chocola in aluminium folie op de barbeque als toetje
Het is ook te toevallig en clichéquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Echt he.Het zal je maar gebeuren. Werkelijk.
dat klinkt behoorlijk emoquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:32 schreef wolvendagen het volgende:
Ik zal m'n vrienden niet vergeten, want wie me lief is blijft me lief. En waar ze wonen moest ik weten, maar ik verloor hun laatste brief. Ik zal ze heus wel weer ontmoeten. Misschien vandaag, misschien over een jaar. Ik zal ze kussen en begroeten, komt vanzelf weer voor elkaar.
Laat me, laat me. Laat me m'n eigen gang maar gaan. Laat me, laat me. Ik heb het altijd zo gedaan.
Wat doe je schelden met kanker dan?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De rest krijgt er misschien later last van. Hier ook een keer iemand zelf taart gebakken. Ik ook kanker ziek en overgeven ineens. De rest nergens last van. Tot de volgende dag dan, toen was er ineens niemand.
Jij moet gewoon je bek houden want je bent een kutuser.quote:
Hou je mond.quote:
Ik bedoel niet zo schimmelkut, maar van dat plaatje.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij moet gewoon je bek houden want je bent een kutuser.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
quote:
quote:
Ja, jammer dan.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:34 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik bedoel niet zo schimmelkut, maar van dat plaatje.
Ik zou over haar heen kotsen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Echt he.Het zal je maar gebeuren. Werkelijk.
Stop met me uitdagen, je bent echt kankervervelend.quote:
Ik + die gasten van de gang bang.quote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:34 schreef Chuck_Norris het volgende:
Waarom WD dissen dan met z'n allen. Laat dat lieve meisje toch
Ik haat mensen die eerst overtuigd zijn van hun gelijk en als ze dan ongelijk blijken te hebben opeens "I don't care" zeggen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:35 schreef reetveter het volgende:
[..]
Echt he. Ik snap er ook niks meer van.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Stop met me uitdagen, je bent echt kankervervelend.
Als mijn vriendin het zou doen heeft ze een probleem. Dan heeft ze mij niet meer. En uiteindelijk breekt dat iedereen op.quote:
Er stond eerst als maar ik twijfelde. Nu blij. Als je het niet geloven wil vraag je het maar aan een modje.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:35 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik haat mensen die eerst overtuigd zijn van hun gelijk en als ze dan ongelijk blijken te hebben opeens "I don't care" zeggen.Terwijl ze dus echt wel gigantisch caren.
Maisnon. Heerlijk hoe jij een reactie kan posten waar echt niemand een flauw benul heeft waar het over gaat.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:36 schreef Maisnon het volgende:
Dit is het breekpunt jongens. De doodslag is zeggen dat een ipod een mp3speler is
Daar ging het me niet om. Het ging me om je houding.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Er stond eerst als maar ik twijfelde. Nu blij. Als je het niet geloven wil vraag je het maar aan een modje.
Ging het niet omquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Er stond eerst als maar ik twijfelde. Nu blij. Als je het niet geloven wil vraag je het maar aan een modje.
Ja, en dat boeit me dan weer helemaal niks.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:37 schreef Bragi het volgende:
[..]
Daar ging het me niet om. Het ging me om je houding.
Ja.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:37 schreef BobbyB het volgende:
Dit begint echt een kankervervelende SC te worden. Er gaat geen dag voorbij of users vliegen elkaar in het haar om de meest kansloze dingetjes.
Ja, ik ga weg. Doei.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:37 schreef BobbyB het volgende:
Dit begint echt een kankervervelende SC te worden. Er gaat geen dag voorbij of users vliegen elkaar in het haar om de meest kansloze dingetjes.
Die bestaan niet meer.quote:
Ik weet wie er wanneer hapt.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:37 schreef BobbyB het volgende:
Vast mensen hier die het onthouden hebbenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:37 schreef reetveter het volgende:
[..]
Maisnon. Heerlijk hoe jij een reactie kan posten waar echt niemand een flauw benul heeft waar het over gaat.
KOMAAAAAAN. REELLEUH.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:37 schreef BobbyB het volgende:
Wat denk je waarom ik hier überhaupt kom?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:38 schreef Chuck_Norris het volgende:
Mensen die rellen niet leuk vindenDaar doe je het toch voor.
Sowieso.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:38 schreef Chuck_Norris het volgende:
Nee, of wacht... nee toch nietquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:38 schreef Chuck_Norris het volgende:
Wd heeft met iedereen wel zo'n discussie gehad.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:38 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Vast mensen hier die het onthouden hebben
Ik had ooit een discussie met wd die vond dat een ipod geen mp3speler was en ik bleef heel lang doorgaan toen waardoor ze heel boos werd![]()
Er zijn altijd zoveel mensen die gaan zeuren als er een leuke rel is. Terwijl ik dan juist op het puntje van mijn stoel zit.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:39 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Wat denk je waarom ik hier überhaupt kom?
Jawel, want je probeerde jezelf te verdedigen middels:quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, en dat boeit me dan weer helemaal niks.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Heb je dan ook je broek uit met je hand om je penis ready to go?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:39 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Er zijn altijd zoveel mensen die gaan zeuren als er een leuke rel is. Terwijl ik dan juist op het puntje van mijn stoel zit.
Ik heb echt nog nooit discussie gehad met Wdquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:39 schreef Bragi het volgende:
[..]
Wd heeft met iedereen wel zo'n discussie gehad.
quote:People who say they don't care what people think are usually desperate to have people think they don't care what people think
~ George Carlin
COCKS OUT TIME. Als er bans vallen is het sowieso komen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:40 schreef reetveter het volgende:
[..]
Heb je dan ook je broek uit met je hand om je penis ready to go?
Ik ben er meestal bij betrokken, niet altijd, maar wel vaak. Het leukste is nog dat je bij mensen als WD weet dat die ook nog serieus kwaad worden achter de laptop of computer.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:39 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Er zijn altijd zoveel mensen die gaan zeuren als er een leuke rel is. Terwijl ik dan juist op het puntje van mijn stoel zit.
Jij doet altijd net alsof je komt rellenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:41 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik ben er meestal bij betrokken, niet altijd, maar wel vaak. Het leukste is nog dat je bij mensen als WD weet dat die ook nog serieus kwaad worden achter de laptop of computer.
Kijk je happen dan.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:43 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Jij doet altijd net alsof je komt rellenBij elke faal is het 'haha ik trollde', puhlease
Het is gewoon een mooie, rake opmerking die zo vaak van toepassing is.quote:
Hahaha, zie jou happen!!!1quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:44 schreef Potloodvis het volgende:
De onmacht die jullie hebben en dan nog denken dat ik mij serieus voel aangesproken.
Het is eerder een rake opmerking wanneer je 'm zelf bedenkt.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:44 schreef Bragi het volgende:
[..]
Het is gewoon een mooie, rake opmerking die zo vaak van toepassing is.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:44 schreef Bragi het volgende:
Mensen die termen als 'happen' en 'trollen' misbruiken om hun eigen falen te maskeren.![]()
![]()
!!!
Wordquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:41 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
COCKS OUT TIME. Als er bans vallen is het sowieso komen.
Raak is raak. Maakt dan niet uit wie het zegt. Het gaat niet om de bron, het gaat om de boodschap.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het is eerder een rake opmerking wanneer je 'm zelf bedenkt.
HET GAAT OM DIE IMPACT!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:46 schreef Bragi het volgende:
[..]
Raak is raak. Maakt dan niet uit wie het zegt. Het gaat niet om de bron, het gaat om de boodschap.
Hoe kansloos is werken.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:46 schreef BobbyB het volgende:
Mensen die komen "trollen" en zich helemaal vermaken met een internetrelletje. Hoe kansloos is je leven dan als je daar je plezier uit moet halen.
Je kan niet ontkennen dat stoken af en toe leuk is.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:46 schreef BobbyB het volgende:
Mensen die komen "trollen" en zich helemaal vermaken met een internetrelletje. Hoe kansloos is je leven dan als je daar je plezier uit moet halen.
Vergeleken met jou is Lamon een schatje. Dat je het even weet.quote:
Af en toe prima. Tis nu iedere dag niks anders meer.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:47 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je kan niet ontkennen dat stoken af en toe leuk is.
Gewoon een kleine groep users die het verpesten voor de rest.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Af en toe prima. Tis nu iedere dag niks anders meer.
Dat zie ik als een compliment.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vergeleken met jou is Lamon een schatje. Dat je het even weet.
Waarom haten en mij niet accepteren op msn dan.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:50 schreef Chuck_Norris het volgende:
Niet lachen om internetrellenNet alsof dit mijn beste vrienden zijn hier. Gewoon beetje trollen tock.
Oké, deal.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:51 schreef Potloodvis het volgende:
De enige aan wie ik mij serieus erger hier is WD, maar dat komt door haar gekanker. Als jullie het vervelend vinden dan post ik vanaf het volgende topic wel gezellig.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:51 schreef reetveter het volgende:
[..]
Waarom haten en mij niet accepteren op msn dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:52 schreef reetveter het volgende:
Chuck wat vind je van deze millitairWatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie is dit
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
samenvatting?quote:
quote:
Kusjes ik hou wel van je bobbyquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:37 schreef BobbyB het volgende:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:51 schreef Potloodvis het volgende:
De enige aan wie ik mij serieus erger hier is WD, maar dat komt door haar gekanker. Als jullie het vervelend vinden dan post ik vanaf het volgende topic wel gezellig.
Ze mag de loop van m'n geweer wel even checken.quote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:52 schreef reetveter het volgende:
Chuck wat vind je van deze millitairslechte foto zeg. Je ziet zijn gezicht amperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Ik zou niet geven trouwens. Ineens een gun op je hoofd gericht als je haar ditched daarna. :\quote:
quote:
Ja haha ik zat vorige week bij haar in de trein ik dacht echt wat moet die in het leger danquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:56 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik zou niet geven trouwens. Ineens een gun op je hoofd gericht als je haar ditched daarna. :\
Binnen een dag post ze weer.quote:
huh want?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:56 schreef reetveter het volgende:
WD komt niet meer op fok zegt ze.
??quote:
Vriend ik vraag toch om een samenvatting, zeg jij graag. MAAK ME NIET BOOSquote:
Ze kan mij echt niet missen hoor.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:58 schreef reetveter het volgende:
Sanna zegt:
ja van fok.
Joey zegt:
Voor hoe lang
Sanna zegt:
Altijd.
Joey zegt:
Jaja, dat gebeurt toch niet
Sanna zegt:
Toch wel.
Joey zegt:
Daar durf ik een wedje op te leggen
Sanna zegt:
prima
Joey zegt:
Een weekje, maximaal
Sanna zegt:
Nee.
Doe haar even de groetjes van mij.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:58 schreef reetveter het volgende:
Sanna zegt:
ja van fok.
Joey zegt:
Voor hoe lang
Sanna zegt:
Altijd.
Joey zegt:
Jaja, dat gebeurt toch niet
Sanna zegt:
Toch wel.
Joey zegt:
Daar durf ik een wedje op te leggen
Sanna zegt:
prima
Joey zegt:
Een weekje, maximaal
Sanna zegt:
Nee.
Als WD niet terugkomt dan is het Sanna wel. Gewoon met een ander account.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:59 schreef Maisnon het volgende:
Serieus wd zit gewoon mee te lezen nu hoor
Ja ik ga toch niet teruglezen, ik vraag dus wat er aan de hand is. Waar is captain chaos Sky als je hem nodig hebt.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:59 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Vriend ik vraag toch om een samenvatting, zeg jij graag. MAAK ME NIET BOOS
Is dit een provocatie?quote:
Tilla.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:59 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja ik ga toch niet teruglezen, ik vraag dus wat er aan de hand is. Waar is captain chaos Sky als je hem nodig hebt.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:59 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja ik ga toch niet teruglezen, ik vraag dus wat er aan de hand is. Waar is captain chaos Sky als je hem nodig hebt.
Nothing to report.quote:
je hoeft maar in je vingers te knippen, en het kind is boos.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:59 schreef Skylark. het volgende:
maak lakitu niet boos
Jezus, groei eens wat ballen mang.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nothing to report.
Nee, ik durfde haar niet zo vanuit het niets uit te vragen. Maar ik heb wel goed met een vriend erover gesproken die haar beter kent (zijn vriendin is goed met haar bevriend) en dat luchtte allemaal al aardig op.
En voor de rest was het gewoon hetzelfde als andere dagen.![]()
Is hij ernstig ziek?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:01 schreef reetveter het volgende:
wat wat wtf mijn opa wil niet meer eten en shit
Meh, die vriend kon me toch een stuk beter begrijpen en haar zomaar mee uitvragen is gewoon iets wat ik niet kan.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:01 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Jezus, groei eens wat ballen mang.
op oudere leeftijd komt die shit er automatisch uit.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:01 schreef reetveter het volgende:
en shit
Dan zal het binnenkort wel met hem gebeurd zijn.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:01 schreef reetveter het volgende:
wat wat wtf mijn opa wil niet meer eten en shit
Daarom. Cojones.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Meh, die vriend kon me toch een stuk beter begrijpen en haar zomaar mee uitvragen is gewoon iets wat ik niet kan.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nothing to report.
Nee, ik durfde haar niet zo vanuit het niets uit te vragen.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nothing to report.
Nee, ik durfde haar niet zo vanuit het niets uit te vragen. Maar ik heb wel goed met een vriend erover gesproken die haar beter kent (zijn vriendin is goed met haar bevriend) en dat luchtte allemaal al aardig op.
En voor de rest was het gewoon hetzelfde als andere dagen.![]()
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:02 schreef wise het volgende:
[..]
op oudere leeftijd komt die shit er automatisch uit.
Joh.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:02 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dan zal het binnenkort wel met hem gebeurd zijn.
haha dies wel erg broertje.quote:
watdanquote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:03 schreef Maisnon het volgende:
Ohja Bt zou ook wegblijven en die is ook weer terug, maarja die had wel goeie redenen
quote:
En IQM met z'n taalfail.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:03 schreef Maisnon het volgende:
Ohja Bt zou ook wegblijven en die is ook weer terug, maarja die had wel goeie redenen
Zo een vuigaard mailde haar vriend met details uit de SC met een mailadres met haar naam erin.quote:
ohja, datquote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:04 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Zo een vuigaard mailde haar vriend met details uit de SC met een mailadres met haar naam erin.
Komt die shit van zijn oma uit jouw mond ofzo, tering.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:05 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat was bij mij oma ook zo, niet slecht bedoeld.
Wat is er mis met het feit dat ik het met een goede vriend bespreekquote:
je moet met haar praten, niet met die vriend.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:06 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wat is er mis met het feit dat ik het met een goede vriend bespreek
Dat wilde ik al langere tijd doen en vandaag eindelijk gelukt.
blauwe ballen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:07 schreef wise het volgende:
[..]
je moet met haar praten, niet met die vriend.
Van uitstel komt......
No shit, sherlock. Dat doe ik ook maar ineens mee uitvragen is iets heel anders dan gewoon praten.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:07 schreef wise het volgende:
[..]
je moet met haar praten, niet met die vriend.
Van uitstel komt......
Nou ik had verwacht dat je dat allang had gedaan. Ik vertel zulke shit altijd gelijk. Maar nu heb je een goed gevoel eraan overgehouden terwijl je juist niets gezet hebt. En je moet juist niet blij zijn =$quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:06 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wat is er mis met het feit dat ik het met een goede vriend bespreek
Dat wilde ik al langere tijd doen en vandaag eindelijk gelukt.
Nee.quote:
Maar je hebt vandaag ook niet met der gepraat lullie.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
No shit, sherlock. Dat doe ik ook maar ineens mee uitvragen is iets heel anders dan gewoon praten.
Wat voor kooi heb je eigenlijk voor je ratjes?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zo, weer schoon, nu hok van de ratjes schoonmaken, was in droger, was in wasmachine, bedden verschonen, taart maken, pizza in oven.
Ik ben ook niet blij maar ik voel mij wel iets beter. (Omdat ik nu ook weet dat er niemand anders is)quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:07 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Nou ik had verwacht dat je dat allang had gedaan. Ik vertel zulke shit altijd gelijk. Maar nu heb je een goed gevoel eraan overgehouden terwijl je juist niets gezet hebt. En je moet juist niet blij zijn =$
Jawelquote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar je hebt vandaag ook niet met der gepraat lullie.
Een gewoon ferplast konijnenhok.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat voor kooi heb je eigenlijk voor je ratjes?
die werd te overmoedig. Dacht dat hij een talent was. Dikke faal uiteindelijk.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:11 schreef Bragi het volgende:
What the fuck is er eigenlijk gebeurd met Freddy Adu?
Ahh ok, ik heb ook een ferplast voor mn hamsterquote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Een gewoon ferplast konijnenhok.
Met een broekspijp erin en huisjes en regenpijp
what?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:13 schreef Chai het volgende:
Wtf kun je nu posten zonder PI?Want ik zie geen voetbal oid.
Ah.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:13 schreef wise het volgende:
Aris Thessaloniki FC
Adu signed an 18-month loan deal with Aris Thessaloniki FC on January 6, 2010[23], where he would meet with fellow USA international Eddie Johnson. He chose number 11 after Leandro Gracián's departure. He made his debut on January 31 and assisted on a 90th minute goal by Johnson. He scored his first goal on February 14 against Ergotelis.[24] Then on February 17 he netted the second goal of a 3–0 win for the black and gold in a semi-final game of the Greek Cup against Skoda Xanthi.[25].
Wat doe jij retarded dan.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:13 schreef Chai het volgende:
Wtf kun je nu posten zonder PI?Want ik zie geen voetbal oid.
Zijn gewoon goed en stevig.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahh ok, ik heb ook een ferplast voor mn hamster.
Volgens mij heb ik alleen nog maar ferplast gehad.. en dit is al mn derde.
HAAHAHA CHAIKE FAALTquote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zag er geen een. In IE wel en nu hier ook ineens wel weer.
Tuurlijk wel.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoezo?Kan ik niets aan doen dat hij hem de eerste keer niet liet zien.
Succesquote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zijn gewoon goed en stevig.
Ik heb wel een echte rattenkooi gehad, maar vond het wat onzinnig om een nieuwe te kopen, aangezien ik nog twee van die konijnenhokken had staan.
Nou, ben er weer weg van dus![]()
![]()
Nee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha gast je was serieus. Ik zag het niet.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:51 schreef reetveter het volgende:
[..]
Waarom haten en mij niet accepteren op msn dan.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:19 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nee.Ik snap niets van wat er in je spoiler staat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, je bent van een andere generatie.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik snap niets van wat er in je spoiler staat.
ik dacht vooruitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |