Oké, deal.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:51 schreef Potloodvis het volgende:
De enige aan wie ik mij serieus erger hier is WD, maar dat komt door haar gekanker. Als jullie het vervelend vinden dan post ik vanaf het volgende topic wel gezellig.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:51 schreef reetveter het volgende:
[..]
Waarom haten en mij niet accepteren op msn dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:52 schreef reetveter het volgende:
Chuck wat vind je van deze millitairWatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie is dit
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
samenvatting?quote:
quote:
Kusjes ik hou wel van je bobbyquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:37 schreef BobbyB het volgende:
Dit begint echt een kankervervelende SC te worden. Er gaat geen dag voorbij of users vliegen elkaar in het haar om de meest kansloze dingetjes.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:51 schreef Potloodvis het volgende:
De enige aan wie ik mij serieus erger hier is WD, maar dat komt door haar gekanker. Als jullie het vervelend vinden dan post ik vanaf het volgende topic wel gezellig.
Ze mag de loop van m'n geweer wel even checken.quote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:52 schreef reetveter het volgende:
Chuck wat vind je van deze millitairslechte foto zeg. Je ziet zijn gezicht amperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEˇ
Ik zou niet geven trouwens. Ineens een gun op je hoofd gericht als je haar ditched daarna. :\quote:
quote:
Ja haha ik zat vorige week bij haar in de trein ik dacht echt wat moet die in het leger danquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:56 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik zou niet geven trouwens. Ineens een gun op je hoofd gericht als je haar ditched daarna. :\
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |