Ik + die gasten van de gang bang.quote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:34 schreef Chuck_Norris het volgende:
Waarom WD dissen dan met z'n allen. Laat dat lieve meisje toch
Ik haat mensen die eerst overtuigd zijn van hun gelijk en als ze dan ongelijk blijken te hebben opeens "I don't care" zeggen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:35 schreef reetveter het volgende:
[..]
Echt he. Ik snap er ook niks meer van.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Stop met me uitdagen, je bent echt kankervervelend.
Als mijn vriendin het zou doen heeft ze een probleem. Dan heeft ze mij niet meer. En uiteindelijk breekt dat iedereen op.quote:
Er stond eerst als maar ik twijfelde. Nu blij. Als je het niet geloven wil vraag je het maar aan een modje.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:35 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik haat mensen die eerst overtuigd zijn van hun gelijk en als ze dan ongelijk blijken te hebben opeens "I don't care" zeggen.Terwijl ze dus echt wel gigantisch caren.
Maisnon. Heerlijk hoe jij een reactie kan posten waar echt niemand een flauw benul heeft waar het over gaat.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:36 schreef Maisnon het volgende:
Dit is het breekpunt jongens. De doodslag is zeggen dat een ipod een mp3speler is
Daar ging het me niet om. Het ging me om je houding.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Er stond eerst als maar ik twijfelde. Nu blij. Als je het niet geloven wil vraag je het maar aan een modje.
Ging het niet omquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Er stond eerst als maar ik twijfelde. Nu blij. Als je het niet geloven wil vraag je het maar aan een modje.
Ja, en dat boeit me dan weer helemaal niks.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:37 schreef Bragi het volgende:
[..]
Daar ging het me niet om. Het ging me om je houding.
Ja.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:37 schreef BobbyB het volgende:
Dit begint echt een kankervervelende SC te worden. Er gaat geen dag voorbij of users vliegen elkaar in het haar om de meest kansloze dingetjes.
Ja, ik ga weg. Doei.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:37 schreef BobbyB het volgende:
Dit begint echt een kankervervelende SC te worden. Er gaat geen dag voorbij of users vliegen elkaar in het haar om de meest kansloze dingetjes.
Die bestaan niet meer.quote:
Ik weet wie er wanneer hapt.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:37 schreef BobbyB het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |