Is hij ernstig ziek?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:01 schreef reetveter het volgende:
wat wat wtf mijn opa wil niet meer eten en shit
Meh, die vriend kon me toch een stuk beter begrijpen en haar zomaar mee uitvragen is gewoon iets wat ik niet kan.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:01 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Jezus, groei eens wat ballen mang.
op oudere leeftijd komt die shit er automatisch uit.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:01 schreef reetveter het volgende:
en shit
Dan zal het binnenkort wel met hem gebeurd zijn.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:01 schreef reetveter het volgende:
wat wat wtf mijn opa wil niet meer eten en shit
Daarom. Cojones.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Meh, die vriend kon me toch een stuk beter begrijpen en haar zomaar mee uitvragen is gewoon iets wat ik niet kan.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nothing to report.
Nee, ik durfde haar niet zo vanuit het niets uit te vragen.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nothing to report.
Nee, ik durfde haar niet zo vanuit het niets uit te vragen. Maar ik heb wel goed met een vriend erover gesproken die haar beter kent (zijn vriendin is goed met haar bevriend) en dat luchtte allemaal al aardig op.
En voor de rest was het gewoon hetzelfde als andere dagen.![]()
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:02 schreef wise het volgende:
[..]
op oudere leeftijd komt die shit er automatisch uit.
Joh.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:02 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dan zal het binnenkort wel met hem gebeurd zijn.
haha dies wel erg broertje.quote:
watdanquote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:03 schreef Maisnon het volgende:
Ohja Bt zou ook wegblijven en die is ook weer terug, maarja die had wel goeie redenen
quote:
En IQM met z'n taalfail.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:03 schreef Maisnon het volgende:
Ohja Bt zou ook wegblijven en die is ook weer terug, maarja die had wel goeie redenen
Zo een vuigaard mailde haar vriend met details uit de SC met een mailadres met haar naam erin.quote:
ohja, datquote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:04 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Zo een vuigaard mailde haar vriend met details uit de SC met een mailadres met haar naam erin.
Komt die shit van zijn oma uit jouw mond ofzo, tering.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:05 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat was bij mij oma ook zo, niet slecht bedoeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |