Binnen een dag post ze weer.quote:
huh want?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:56 schreef reetveter het volgende:
WD komt niet meer op fok zegt ze.
??quote:
Vriend ik vraag toch om een samenvatting, zeg jij graag. MAAK ME NIET BOOSquote:
Ze kan mij echt niet missen hoor.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:58 schreef reetveter het volgende:
Sanna zegt:
ja van fok.
Joey zegt:
Voor hoe lang
Sanna zegt:
Altijd.
Joey zegt:
Jaja, dat gebeurt toch niet
Sanna zegt:
Toch wel.
Joey zegt:
Daar durf ik een wedje op te leggen
Sanna zegt:
prima
Joey zegt:
Een weekje, maximaal
Sanna zegt:
Nee.
Doe haar even de groetjes van mij.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:58 schreef reetveter het volgende:
Sanna zegt:
ja van fok.
Joey zegt:
Voor hoe lang
Sanna zegt:
Altijd.
Joey zegt:
Jaja, dat gebeurt toch niet
Sanna zegt:
Toch wel.
Joey zegt:
Daar durf ik een wedje op te leggen
Sanna zegt:
prima
Joey zegt:
Een weekje, maximaal
Sanna zegt:
Nee.
Als WD niet terugkomt dan is het Sanna wel. Gewoon met een ander account.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:59 schreef Maisnon het volgende:
Serieus wd zit gewoon mee te lezen nu hoor
Ja ik ga toch niet teruglezen, ik vraag dus wat er aan de hand is. Waar is captain chaos Sky als je hem nodig hebt.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:59 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Vriend ik vraag toch om een samenvatting, zeg jij graag. MAAK ME NIET BOOS
Is dit een provocatie?quote:
Tilla.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:59 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja ik ga toch niet teruglezen, ik vraag dus wat er aan de hand is. Waar is captain chaos Sky als je hem nodig hebt.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:59 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja ik ga toch niet teruglezen, ik vraag dus wat er aan de hand is. Waar is captain chaos Sky als je hem nodig hebt.
Nothing to report.quote:
je hoeft maar in je vingers te knippen, en het kind is boos.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:59 schreef Skylark. het volgende:
maak lakitu niet boos
Jezus, groei eens wat ballen mang.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nothing to report.
Nee, ik durfde haar niet zo vanuit het niets uit te vragen. Maar ik heb wel goed met een vriend erover gesproken die haar beter kent (zijn vriendin is goed met haar bevriend) en dat luchtte allemaal al aardig op.
En voor de rest was het gewoon hetzelfde als andere dagen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |