Wat is er mis met het feit dat ik het met een goede vriend bespreekquote:
je moet met haar praten, niet met die vriend.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:06 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wat is er mis met het feit dat ik het met een goede vriend bespreek
Dat wilde ik al langere tijd doen en vandaag eindelijk gelukt.
blauwe ballen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:07 schreef wise het volgende:
[..]
je moet met haar praten, niet met die vriend.
Van uitstel komt......
No shit, sherlock. Dat doe ik ook maar ineens mee uitvragen is iets heel anders dan gewoon praten.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:07 schreef wise het volgende:
[..]
je moet met haar praten, niet met die vriend.
Van uitstel komt......
Nou ik had verwacht dat je dat allang had gedaan. Ik vertel zulke shit altijd gelijk. Maar nu heb je een goed gevoel eraan overgehouden terwijl je juist niets gezet hebt. En je moet juist niet blij zijn =$quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:06 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wat is er mis met het feit dat ik het met een goede vriend bespreek
Dat wilde ik al langere tijd doen en vandaag eindelijk gelukt.
Nee.quote:
Maar je hebt vandaag ook niet met der gepraat lullie.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
No shit, sherlock. Dat doe ik ook maar ineens mee uitvragen is iets heel anders dan gewoon praten.
Wat voor kooi heb je eigenlijk voor je ratjes?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zo, weer schoon, nu hok van de ratjes schoonmaken, was in droger, was in wasmachine, bedden verschonen, taart maken, pizza in oven.
Ik ben ook niet blij maar ik voel mij wel iets beter. (Omdat ik nu ook weet dat er niemand anders is)quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:07 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Nou ik had verwacht dat je dat allang had gedaan. Ik vertel zulke shit altijd gelijk. Maar nu heb je een goed gevoel eraan overgehouden terwijl je juist niets gezet hebt. En je moet juist niet blij zijn =$
Jawelquote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar je hebt vandaag ook niet met der gepraat lullie.
Een gewoon ferplast konijnenhok.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat voor kooi heb je eigenlijk voor je ratjes?
die werd te overmoedig. Dacht dat hij een talent was. Dikke faal uiteindelijk.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:11 schreef Bragi het volgende:
What the fuck is er eigenlijk gebeurd met Freddy Adu?
Ahh ok, ik heb ook een ferplast voor mn hamsterquote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Een gewoon ferplast konijnenhok.
Met een broekspijp erin en huisjes en regenpijp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |