Binnen een dag post ze weer.quote:
huh want?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:56 schreef reetveter het volgende:
WD komt niet meer op fok zegt ze.
??quote:
Vriend ik vraag toch om een samenvatting, zeg jij graag. MAAK ME NIET BOOSquote:
Ze kan mij echt niet missen hoor.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:58 schreef reetveter het volgende:
Sanna zegt:
ja van fok.
Joey zegt:
Voor hoe lang
Sanna zegt:
Altijd.
Joey zegt:
Jaja, dat gebeurt toch niet
Sanna zegt:
Toch wel.
Joey zegt:
Daar durf ik een wedje op te leggen
Sanna zegt:
prima
Joey zegt:
Een weekje, maximaal
Sanna zegt:
Nee.
Doe haar even de groetjes van mij.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:58 schreef reetveter het volgende:
Sanna zegt:
ja van fok.
Joey zegt:
Voor hoe lang
Sanna zegt:
Altijd.
Joey zegt:
Jaja, dat gebeurt toch niet
Sanna zegt:
Toch wel.
Joey zegt:
Daar durf ik een wedje op te leggen
Sanna zegt:
prima
Joey zegt:
Een weekje, maximaal
Sanna zegt:
Nee.
Als WD niet terugkomt dan is het Sanna wel. Gewoon met een ander account.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:59 schreef Maisnon het volgende:
Serieus wd zit gewoon mee te lezen nu hoor
Ja ik ga toch niet teruglezen, ik vraag dus wat er aan de hand is. Waar is captain chaos Sky als je hem nodig hebt.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:59 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Vriend ik vraag toch om een samenvatting, zeg jij graag. MAAK ME NIET BOOS
Is dit een provocatie?quote:
Tilla.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:59 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja ik ga toch niet teruglezen, ik vraag dus wat er aan de hand is. Waar is captain chaos Sky als je hem nodig hebt.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:59 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja ik ga toch niet teruglezen, ik vraag dus wat er aan de hand is. Waar is captain chaos Sky als je hem nodig hebt.
Nothing to report.quote:
je hoeft maar in je vingers te knippen, en het kind is boos.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:59 schreef Skylark. het volgende:
maak lakitu niet boos
Jezus, groei eens wat ballen mang.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nothing to report.
Nee, ik durfde haar niet zo vanuit het niets uit te vragen. Maar ik heb wel goed met een vriend erover gesproken die haar beter kent (zijn vriendin is goed met haar bevriend) en dat luchtte allemaal al aardig op.
En voor de rest was het gewoon hetzelfde als andere dagen.![]()
Is hij ernstig ziek?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:01 schreef reetveter het volgende:
wat wat wtf mijn opa wil niet meer eten en shit
Meh, die vriend kon me toch een stuk beter begrijpen en haar zomaar mee uitvragen is gewoon iets wat ik niet kan.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:01 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Jezus, groei eens wat ballen mang.
op oudere leeftijd komt die shit er automatisch uit.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:01 schreef reetveter het volgende:
en shit
Dan zal het binnenkort wel met hem gebeurd zijn.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:01 schreef reetveter het volgende:
wat wat wtf mijn opa wil niet meer eten en shit
Daarom. Cojones.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Meh, die vriend kon me toch een stuk beter begrijpen en haar zomaar mee uitvragen is gewoon iets wat ik niet kan.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nothing to report.
Nee, ik durfde haar niet zo vanuit het niets uit te vragen.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nothing to report.
Nee, ik durfde haar niet zo vanuit het niets uit te vragen. Maar ik heb wel goed met een vriend erover gesproken die haar beter kent (zijn vriendin is goed met haar bevriend) en dat luchtte allemaal al aardig op.
En voor de rest was het gewoon hetzelfde als andere dagen.![]()
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:02 schreef wise het volgende:
[..]
op oudere leeftijd komt die shit er automatisch uit.
Joh.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:02 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dan zal het binnenkort wel met hem gebeurd zijn.
haha dies wel erg broertje.quote:
watdanquote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:03 schreef Maisnon het volgende:
Ohja Bt zou ook wegblijven en die is ook weer terug, maarja die had wel goeie redenen
quote:
En IQM met z'n taalfail.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:03 schreef Maisnon het volgende:
Ohja Bt zou ook wegblijven en die is ook weer terug, maarja die had wel goeie redenen
Zo een vuigaard mailde haar vriend met details uit de SC met een mailadres met haar naam erin.quote:
ohja, datquote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:04 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Zo een vuigaard mailde haar vriend met details uit de SC met een mailadres met haar naam erin.
Komt die shit van zijn oma uit jouw mond ofzo, tering.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:05 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat was bij mij oma ook zo, niet slecht bedoeld.
Wat is er mis met het feit dat ik het met een goede vriend bespreekquote:
je moet met haar praten, niet met die vriend.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:06 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wat is er mis met het feit dat ik het met een goede vriend bespreek
Dat wilde ik al langere tijd doen en vandaag eindelijk gelukt.
blauwe ballen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:07 schreef wise het volgende:
[..]
je moet met haar praten, niet met die vriend.
Van uitstel komt......
No shit, sherlock. Dat doe ik ook maar ineens mee uitvragen is iets heel anders dan gewoon praten.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:07 schreef wise het volgende:
[..]
je moet met haar praten, niet met die vriend.
Van uitstel komt......
Nou ik had verwacht dat je dat allang had gedaan. Ik vertel zulke shit altijd gelijk. Maar nu heb je een goed gevoel eraan overgehouden terwijl je juist niets gezet hebt. En je moet juist niet blij zijn =$quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:06 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wat is er mis met het feit dat ik het met een goede vriend bespreek
Dat wilde ik al langere tijd doen en vandaag eindelijk gelukt.
Nee.quote:
Maar je hebt vandaag ook niet met der gepraat lullie.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
No shit, sherlock. Dat doe ik ook maar ineens mee uitvragen is iets heel anders dan gewoon praten.
Wat voor kooi heb je eigenlijk voor je ratjes?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zo, weer schoon, nu hok van de ratjes schoonmaken, was in droger, was in wasmachine, bedden verschonen, taart maken, pizza in oven.
Ik ben ook niet blij maar ik voel mij wel iets beter. (Omdat ik nu ook weet dat er niemand anders is)quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:07 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Nou ik had verwacht dat je dat allang had gedaan. Ik vertel zulke shit altijd gelijk. Maar nu heb je een goed gevoel eraan overgehouden terwijl je juist niets gezet hebt. En je moet juist niet blij zijn =$
Jawelquote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar je hebt vandaag ook niet met der gepraat lullie.
Een gewoon ferplast konijnenhok.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat voor kooi heb je eigenlijk voor je ratjes?
die werd te overmoedig. Dacht dat hij een talent was. Dikke faal uiteindelijk.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:11 schreef Bragi het volgende:
What the fuck is er eigenlijk gebeurd met Freddy Adu?
Ahh ok, ik heb ook een ferplast voor mn hamsterquote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Een gewoon ferplast konijnenhok.
Met een broekspijp erin en huisjes en regenpijp
what?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:13 schreef Chai het volgende:
Wtf kun je nu posten zonder PI?Want ik zie geen voetbal oid.
Ah.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:13 schreef wise het volgende:
Aris Thessaloniki FC
Adu signed an 18-month loan deal with Aris Thessaloniki FC on January 6, 2010[23], where he would meet with fellow USA international Eddie Johnson. He chose number 11 after Leandro Gracián's departure. He made his debut on January 31 and assisted on a 90th minute goal by Johnson. He scored his first goal on February 14 against Ergotelis.[24] Then on February 17 he netted the second goal of a 3–0 win for the black and gold in a semi-final game of the Greek Cup against Skoda Xanthi.[25].
Wat doe jij retarded dan.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:13 schreef Chai het volgende:
Wtf kun je nu posten zonder PI?Want ik zie geen voetbal oid.
Zijn gewoon goed en stevig.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahh ok, ik heb ook een ferplast voor mn hamster.
Volgens mij heb ik alleen nog maar ferplast gehad.. en dit is al mn derde.
HAAHAHA CHAIKE FAALTquote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zag er geen een. In IE wel en nu hier ook ineens wel weer.
Tuurlijk wel.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoezo?Kan ik niets aan doen dat hij hem de eerste keer niet liet zien.
Succesquote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zijn gewoon goed en stevig.
Ik heb wel een echte rattenkooi gehad, maar vond het wat onzinnig om een nieuwe te kopen, aangezien ik nog twee van die konijnenhokken had staan.
Nou, ben er weer weg van dus![]()
![]()
Nee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha gast je was serieus. Ik zag het niet.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:51 schreef reetveter het volgende:
[..]
Waarom haten en mij niet accepteren op msn dan.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:19 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nee.Ik snap niets van wat er in je spoiler staat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, je bent van een andere generatie.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik snap niets van wat er in je spoiler staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |