Nee!quote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:55 schreef Sarabi het volgende:
Ik mag zeker niet komen
Maar wel cool dat je het durft te vragen Mo, zoals je ziet is iedereen er erg blij mee
Hier wordt een huisje gezocht voor de moederpoes, geen idee of het wat voor jou is maar ik wilde het toch even onder de aandacht brengen!quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, en P.F! Ik had dat topic al gelezen, over die kat, maar er wordt vooral op gehamerd dat 'ie veel aandacht nodig heeft en ik twijfel of ik dat kan gaan geven, met straks 2 dagen college, 3 dagen stage, en 1 dag werken.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nou ja, ik zou heus best nog wel 's af willen spreken, maar bruiloft is net wat te ver ja, nog welmaar wie weet, als ik nog 's ga trouwen?
![]()
maar daar ga ik maar niet van uit, mijn Mr.Mo laat ik niet meer schieten
ik had gisteren al een hele post getikt met 'de uitnodiging' maar toch maar weer weggehaald...![]()
en nu ineens veul mensen die willen, echt super!
! Zo eerst maar 's bijlezen
It iz ment toe bie!quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Verrek, Mo's bruiloft valt precies in mijn vakantie!
dat dusquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:01 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Had je werkelijk verwacht dat niemand zou willen komen?
Beetje meer zelfvertrouwen hebben joh
quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:01 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Had je werkelijk verwacht dat niemand zou willen komen?
Beetje meer zelfvertrouwen hebben joh
quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Doe mij ook maar zo'n kaartje sturen, als je wilt!
quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:07 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd naar de kaart, ook al kan ik niet komen. Heb je de opzet misschien op je computer staan anders?
quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh en mn sportmaatje is ook geslaagd!*plaatsvervangende blijdschap*
Oh, ook leukquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
de hele kaart zelfs, maar ik wil je er ook wel een sturen hoor!we hebben er nog genoeg
Tof, soort-van-gefeliciteerrrrd!quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh en mn sportmaatje is ook geslaagd!*plaatsvervangende blijdschap*
Ja klopt, haaarbal heet ie geloof ik nuquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:10 schreef motorbloempje het volgende:
Het broertje van Pief was ook geslaagd toch?![]()
gefeliciteerd!
quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:14 schreef P.F het volgende:
Dit is trouwens de kleur 'just married'
[ afbeelding ]
2,50 bij de Kruidvatquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wow! Die lijkt best op mijn trouwjurkkleur!
oh, en *bijleesmodus* gefeliciteerd SDB!!
Ik herken je inderdaad niet, maar top dat je op je streefgewicht zitquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:12 schreef Daniane het volgende:
Ik ben hier al heel lang niet meer geweest. (niemand kent me ook nog neem ik aan)
maar ik logde dus net in op Dieet web, en ik zie dat ik 3 cm ben gegroeid, en op mn streefgewicht zit die ik daar heb ingevuld! (t was maar 3 kilo maar toch leuk om te zien)
Ik herken je vaag! Cm's in de lengte of in de breedte?quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:12 schreef Daniane het volgende:
Ik ben hier al heel lang niet meer geweest. (niemand kent me ook nog neem ik aan)
maar ik logde dus net in op Dieet web, en ik zie dat ik 3 cm ben gegroeid, en op mn streefgewicht zit die ik daar heb ingevuld! (t was maar 3 kilo maar toch leuk om te zien)
Thanks en slaap lekker jij!quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Die nagellak is precies de nagellak voor Mo![]()
En de uitnodiging, zo lief!
Jullie krijgen echt een perfecte dag, dat weet ik zeker!!
SDB, gefelicteerd!
Goodbye, jij ook met je geslaagde zusje.
Moe,slapen
haha ja ik ben nog in de groei. (nooit gedacht!) maar ben er wel blij mee. nu ben ik 1.58cm!quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik herken je inderdaad niet, maar top dat je op je streefgewicht zitWaar komen die centimeters vandaan, though, zit je nog in de groei?
Oh tof!quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:17 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik herken je vaag! Cm's in de lengte of in de breedte?
Nou, m'n nu aangetrouwde nichtje was anders maar wat blij dat ik een tas vol zooi mee hadquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:22 schreef motorbloempje het volgende:
een bruid zweet niet Pief, dat weet je toch?
quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:21 schreef AKnynke het volgende:
bruiloftsfeestje?
Ik ben weer in m'n appartementje. Gek hoor, half leeg, voelt heel vreemd. Gelukkig gaat een vriendin van me zondag op vakantie, en ik kan de rest van de week in haar appartement wonen. Dat scheelt heel veel, want zo is het niet echt leuk..
quote:
Ohja, dat heb ik ook wel eens!quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:28 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik klikt per ongeluk op je fobo in plaats van op het pm- of quote teken (geen idee meer wat ik wilde doen)
wil je ook een kaartje naar Duitsland sturen?quote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:34 schreef kwakz0r het volgende:
ola! ik had goed voorspeld in de poule dat mexico ging winnen vanavond. verder SAAAK ik acht in de poule, maar toch...
das vlak bij m'n ouders! 22 juli, was het?quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:16 schreef motorbloempje het volgende:
@ iedereen die gepm't heeft: ik ga morgen de kaartjes schrijven en op de bus doen!![]()
Het is overigens in Groenlo, dus wel aan het einde van de wereld, alhoewel het vanuit het westen niet uit maakt of je naar Groenlo of Nijmegen rijdt
quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:34 schreef AKnynke het volgende:
[..]
wil je ook een kaartje naar Duitsland sturen?
tink, carpoolen?
quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:34 schreef AKnynke het volgende:
[..]
wil je ook een kaartje naar Duitsland sturen?
tink, carpoolen?
zeker! dichterbij jou dan amsterdam bij mij!quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:35 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ga waarschinlijk uit mijn werk richting Groenlo (waar ligt dat eigenlijk? Achterhoek toch?)
Ja, bij Neede in de buurt. Vlak over de grens bij Muenster, zo ongeveer.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:35 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ga waarschinlijk uit mijn werk richting Groenlo (waar ligt dat eigenlijk? Achterhoek toch?)
Nou.... 't is nog best een stukje rijden hoor. Minimaal een uur.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:37 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
zeker! dichterbij jou dan amsterdam bij mij!
quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:41 schreef _Calimero_ het volgende:
misschien ga ik ook wel een PM sturen..maar ik moet dan uit rotterdam komen.. dus weet niet of dat gaat lukken
Fijnquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je bent iig van harte welkom!
succes morgen!quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:43 schreef AKnynke het volgende:
en nu ga ik slapen. Morgen optijd op. A, omdat ik geen ontbijt heb en omdat ik niet naar een sollicitatiegesprek wil zonder otnbijt in de maag, en B om m'n gesprek in ieder geval een heel klein beetje voor te bereiden.
Tot morgen allemaal!
Het is gewoon waarschijnlijk slecht dat ik best grote hoeveelheden kan eten. Je maag is een spier en rekbaar enzo, maar ik stel het me toch zo voor dat ie gewend raakt aan flinke vulling, of het nou goeie of slechte shit is. Maar de tijd-van-de-maand en met harde wind fietsen brengen het wel iets meer in perspectief.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:39 schreef Mini_rulez het volgende:
Is het weer zover, Puff?Ik vind dat je het nog redelijk gezond houdt.
Wat heb jij wel niet voor rare droom gehad?
Ik heb ook het idee dat ik altijd enorm veel eet. Maar als ik het niet doe zit ik steeds met dat hongervoel en ga ik juist ongezond eten.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:44 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Het is gewoon waarschijnlijk slecht dat ik best grote hoeveelheden kan eten. Je maag is een spier en rekbaar enzo, maar ik stel het me toch zo voor dat ie gewend raakt aan flinke vulling, of het nou goeie of slechte shit is. Maar de tijd-van-de-maand en met harde wind fietsen brengen het wel iets meer in perspectief.
Van warm slapen krijg ik altijd nachtmerries. Daarom is nu het dekbed weg, de ventilator aan en zijn de deuren open!
Je moet het ook geleidelijk afbouwen als je gaat lijnen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb ook het idee dat ik altijd enorm veel eet. Maar als ik het niet doe zit ik steeds met dat hongervoel en ga ik juist ongezond eten.
Ja mja, het hangt ook van je behoefte af denk ik. Ik zit eigenlijk nooit stil, en ik ben altijd wel aan het fietsen, hardlopen, zwemmen, of aan het werk.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:53 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Je moet het ook geleidelijk afbouwen als je gaat lijnen.Het is toch wel een beetje waar dat je maag eraan 'went' en dat je dan eerder weer honger krijgt. Tenminste, da's mijn ervaring wel.
Maar op zich is er toch helemaal niks mis met veel eten? Zolang je het maar gezond houdt is dat waarschijnlijk juist goed voor je stofwisseling. Kijk maar naar uniekhoorn, die werkt toch ook aardig wat kilo's groente en fruit weg.
Des te beter, toch?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja mja, het hangt ook van je behoefte af denk ik. Ik zit eigenlijk nooit stil, en ik ben altijd wel aan het fietsen, hardlopen, zwemmen, of aan het werk.
Ik had het laten uitrekenen, in een week dat ik 7 keer trainde en 4 dagen naar school ging. Ik kwam op bijna 3000 kcal dat ik nodig heb voor onderhoud.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:05 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Des te beter, toch?Het is ook veel makkelijker om je voedingsstoffen binnen te krijgen als je veel eet en veel beweegt. Probeer maar eens alles wat je lichaam nodig heeft in 1200kcals te proppen, da's nog een heel gepuzzel kan ik je vertellen.
Da's waar ja, en lichamelijk vol en geestelijk vol is ook niet altijd hetzelfde.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:06 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ja, ben ook absoluut voor je motortje op gang houden, maar het kan ook een soort gebrek aan verzadigingsidee (is dat een woord?) zijn. Vol is niet altijd vol bij mij
oh, dat zou leuk en handig zijn! ik moet alleen wel perse weer terug, want vrijdag moet ik dan weer om half 10 op de VU zijnquote:Op vrijdag 18 juni 2010 07:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mogge!
Yey voor alle geslaagden!
Tink: dat klinkt niet fijn! Beterschap!
Verder is Groenlo in de buurt van mn roots, dus ik rijd vanuit het westen en heb evt ook nog wel een slaapplek bij mijn ouders in de aanbieding. Oh en plek in de auto, dus Cali, jij zou bijv. vanaf Gouda mee kunnen rijden
Hoewel, de slaapplek ter plaatse klinkt ook wel goed, maar ik heb een alternatief niet al te ver weg, dus andere slankies gaan voor!
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:25 schreef sigme het volgende:
Goeiemorgen!
Mo, ik pas, want ik zit dan midden in m'n eigen gedoe, maar ik leuk dat je toch plek hebt voor wat slankies. En natuurlijk is het wat raar, van die internetvrienden, maar ze zijn wel echt.
Tink, ik hoop dat je de interne strubbelingen op orde krijgt. Ik heb nog aspergesoep op het programma staan, maar eigenlijk staan de asperges al wat te lang te wachten. Misschien doe ik ze wel naar de varkens.
Ik ben de dag alleen. Met Hond dus, want alleen is nooit meer alleen.. Nou ja.
quote:15-06-2010 Ontvangen
15-06-2010 Ontvangen
16-06-2010 Ontvangen
16-06-2010 In behandeling Wacht op onderdelen
16-06-2010 In behandeling Wacht op onderdelen
17-06-2010 In behandeling Wacht op onderdelen
18-06-2010 In behandeling Wacht op onderdelen
Is het verder ook nog wat?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Een collega probeert me met een vriend van hem te koppelen omdat die vriend een baardje heeft..
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Een collega probeert me met een vriend van hem te koppelen omdat die vriend een baardje heeft..
Hey lief!! Gaat het goed? Ik lig nog in bed, moed te verzamelen om eruit te gaan.quote:
ik vind de respons hier op Mo's uitnodiging wel hartverwarmend <3quote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:34 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ik kom niet naar de bruiloft, maar wil wel graag op de PM-lijst voor de foto's van bruid en -egom.
Een beetje te jong naar m'n zin, maar daar voel je voor een nachtje natuurlijk niks van.quote:
Dat had ik ook vanochtend!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:44 schreef conleche het volgende:
[..]
Hey lief!! Gaat het goed? Ik lig nog in bed, moed te verzamelen om eruit te gaan.![]()
Mo, ik kom ook niet naar de bruiloft vanwege werk. Wil wel alle foto's zien, though!!!
Een rebound hier een daar kan geen kwaadquote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Een beetje te jong naar m'n zin, maar daar voel je voor een nachtje natuurlijk niks van..
Toyboy!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Een beetje te jong naar m'n zin, maar daar voel je voor een nachtje natuurlijk niks van..
Kweenie, de gordijnen zijn dicht. En ik ben in Amsterdamquote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat had ik ook vanochtend!Hoe is het weer bij jou?
Met mij gaat het goed! Slaap vannacht met Greys in dat Manhattan Hotel in Rotterdam![]()
Oooh, nou dan is het matig weerquote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:57 schreef conleche het volgende:
[..]
Kweenie, de gordijnen zijn dicht. En ik ben in AmsterdamWoensdag al vertrokken uit Agde. De kutste reis oooooit gehad, echt tot aan Luxemburg keiharde regen. Toen in Belgie even getussenstopt, daar was het een paradijsje, qua weer en ook zag ik met objectieve ogen de schoonheid ervan en gisteravond weer in Amsterdam. Ik was net aan het uitladen, toen Pief langs kwam gefietst!
Wat leuk! Wat is dat voor hotel?
En DaD: jong is goed.
Zie de post boven je!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:58 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Hey Co.![]()
Geen last van water en overstromingen?
Of van het voetbaldebacle van gister?
DML is zwanger!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:17 schreef conleche het volgende:
Ik ben eruit en overzie het slagveld van heel veel tassen met was en andere rotzooi en ik moet snel opruimen want krijg bezoek, maar eerst even koffie.![]()
Zijn er hier nog dingen gebeurd, die ik moet weten? (dat vraag ik iedere keer en krijg nooit antwoord, maar ik neem aan dat als er écht iets zou zijn ik het wel zou horen)
We vroegen ons af of je de retro rode jurk van je moeder nu past.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:17 schreef conleche het volgende:
Ik ben eruit en overzie het slagveld van heel veel tassen met was en andere rotzooi en ik moet snel opruimen want krijg bezoek, maar eerst even koffie.![]()
Zijn er hier nog dingen gebeurd, die ik moet weten? (dat vraag ik iedere keer en krijg nooit antwoord, maar ik neem aan dat als er écht iets zou zijn ik het wel zou horen)
Ja, FOTOOS Chicoquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Chico heeft een huisje, Co! Of wist je dat al? Er wordt nog met smart op foto's gewacht.
quote:gigolo te huur
Pussyhunter werkt nu als gigolo
Aangeboden: gigolo te huur
Termijn: minimaal 4 maanden tot maximaal 3 jaar
Kenmerk:
1. Naam: *hier stond z'n echte naam*, 25 jaar, helaas een kleine piemel!
2. Sta bij de gemeente Rotterdam als gevaarlijke persoon geregistreerd
3. Houdt van vrouwen, die hem kan onderhouden
4. Heb agressie aanvallen en mishandelt graag mijn vriendin
5. Kom me beloftes niet na en houdt van vreemdgaan (had tegelijkertijd met 5 meisjes een relatie)
6. Maak gebruik van vrouwen op allerlei gebieden om een stapje verder te zijn met zijn carrière
7. Ben schijnheilig, doe alsof ik overal verstand van heb en slijm bij alle (Chinese )leraren
8. Op belangrijke (feest)dagen ben ik nooit bij mijn vriendin aanwezig
9. De laatste keer dat mijn vriendin jarig was, had ik haar nog gewurgd ( i.p.v. haar verjaardagfeestje , was ik op die dag 22-03-2009 met een uitwisselingstudente naar Amsterdam toe gegaan, dit deed ik om meneer *chinese naam* te behagen)
Ben jij een Aziatische chick en geïnteresseerd in mijn werk…. Bel dan!
O dat zou goed kunnen. Zal het één dezer dagen eens proberen. Maar dan niet voor lang, want ik ben de xtra kilo's zat. Het is dat ik nog hardloop, anders was het nog erger geweest denk ik. Moet maar weer even heel gezond gaan doen. Ik zeg het al een paar maanden nu en iedere keer komt er wat tussen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:20 schreef loveli het volgende:
[..]
We vroegen ons af of je de retro rode jurk van je moeder nu past.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:21 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja, FOTOOS Chico![]()
Co> Oja, loveli heeft een nieuwe oude auto gekocht en ik ook een nieuwe(mijne komt begin juli, loveli kon de hare al sneller ophalen
*jaloers* )
"De laatste keer dat mijn vriendin jarig was, had ik haar nog gewurgd"quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:24 schreef Syrena het volgende:
Ik zat net op het infonet prikbord te kijken op 't werk, lees ik dit![]()
[..]
Denk alleen dat zijn ex wel problemen gaat krijgen, het was gepost onder z'n eigen naam, wat betekent dat ze z'n wachtwoord waarschijnlijk gejat heeft
![]()
Even gekeken op Hyves, heeft idd veel Aziatische dames als vriendjes![]()
Ik heb voor die tussenfase van slecht naar mooi weer altijd van die stay-upkousen aan onder rokjes en jurkjes! Ook handig als je er per soort twee paar van koopt, want bij een ladder hoef je maar één kous weg te gooien, en niet een hele panty, en dan heb je nog twee reserve. Plus dat je wel bedekte benen hebt, maar niet zo'n vreselijke pantybroekquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
Uiteraaaard was het dagenlang goed weer, en vandaag heb ik een jurkje aan ivm lezing en bruiloftsfeestje en het is bedompt als de weetikwat![]()
Bovendien heb ik geen panty, en mn maillots staan er niet onder en zitten nietMisschien dan maar mn legging eronder doen voor op de fiets en dan in de trein het ding uit wurmen op de wc
Oh goeie! Die had ik dacht ik ook nog ergens!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:02 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ik heb voor die tussenfase van slecht naar mooi weer altijd van die stay-upkousen aan onder rokjes en jurkjes! Ook handig als je er per soort twee paar van koopt, want bij een ladder hoef je maar één kous weg te gooien, en niet een hele panty, en dan heb je nog twee reserve. Plus dat je wel bedekte benen hebt, maar niet zo'n vreselijke pantybroek
Cuzco was wel erg toeristisch, kostte wat moeite om daar in den beginne doorheen te kijken, maar dat is wel gelukt uiteindelijk! Mooie stadquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:17 schreef conleche het volgende:
En XM: heb jullie blog gelezen, jullie hebben echt heel veel gedaan!!Was het soms te toeristisch? Of valt het mee? En wat vond je het indrukwekkendst?
God, dat is wel heel erg sneu. Van die vriendin dan, ik ben altijd allergisch voor mensen die hun energie steken in achteraf-wraakacties na een verhouding. Had ze maar eerder weg moeten wezen, als het zo'n verschrikkelijk figuur was. Echt, hiermee maakt alleen die exvriendin zichzelf belachelijk.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:24 schreef Syrena het volgende:
[..]
Denk alleen dat zijn ex wel problemen gaat krijgen, het was gepost onder z'n eigen naam, wat betekent dat ze z'n wachtwoord waarschijnlijk gejat heeft
![]()
Nou, als ik die uitspraak combineer met dat hij die dag naar A'dam is geweest om een docent te plezieren, denk ik dat ze daar flinke ruzie over gekregen hebben 's avonds uitmondend in fysiek geweld.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:00 schreef anna82 het volgende:
[..]
"De laatste keer dat mijn vriendin jarig was, had ik haar nog gewurgd"![]()
Ik ben binnenkort jarig en ik hoop toch dat mijn meneer met iets leukers aan komt zetten!
Wtf!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:24 schreef Syrena het volgende:
[..]
![]()
Wacht even....quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:24 schreef Syrena het volgende:
[..]
![]()
Blijven ze bij jou goed zitten? Bij mij stayen ze niet echt up, maar zakken ze, naarmate de dag vordert, steeds meer richting enkel...quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:02 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ik heb voor die tussenfase van slecht naar mooi weer altijd van die stay-upkousen aan onder rokjes en jurkjes! Ook handig als je er per soort twee paar van koopt, want bij een ladder hoef je maar één kous weg te gooien, en niet een hele panty, en dan heb je nog twee reserve. Plus dat je wel bedekte benen hebt, maar niet zo'n vreselijke pantybroek
NB. Neem de goede maat en niet te groot! Anders stayen ze niet up. Sta je daar met je kousen op je enkels.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:02 schreef Laureline het volgende:
[..]
Maatje kleiner dus.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:09 schreef anna82 het volgende:
[..]
Blijven ze bij jou goed zitten? Bij mij stayen ze niet echt up, maar zakken ze, naarmate de dag vordert, steeds meer richting enkel...
Oja, heel soms zit er zo'n slobberexemplaar tussen (moet je charmant telkens je kous ophijsen de hele dagquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:09 schreef anna82 het volgende:
[..]
Blijven ze bij jou goed zitten? Bij mij stayen ze niet echt up, maar zakken ze, naarmate de dag vordert, steeds meer richting enkel...
Precies. Ik had ook alle Hyvesvriendjes van mijn ex de mailwisseling kunnen sturen die naar boven kwam nav zijn vreemdgaanderij. En zijn familiequote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:07 schreef Laureline het volgende:
[..]
God, dat is wel heel erg sneu. Van die vriendin dan, ik ben altijd allergisch voor mensen die hun energie steken in achteraf-wraakacties na een verhouding. Had ze maar eerder weg moeten wezen, als het zo'n verschrikkelijk figuur was. Echt, hiermee maakt alleen die exvriendin zichzelf belachelijk.
Ja oké, meer voor 's avondsquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:12 schreef loveli het volgende:
[..]
Die ben je aan het einde vabn een lange dag toch echt wel zo zat...
Heb het een paar keer geprobeerd, maar van die dunne dingen ladderen al in de verpakking bij mijquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:12 schreef Laureline het volgende:
[..]
Oja, heel soms zit er zo'n slobberexemplaar tussen (moet je charmant telkens je kous ophijsen de hele dag), maar meestal blijven ze goed zitten hoor! Vooral die dunne. Daarom kan je ook beter niet de allergrootste maat nemen, dan is die bovenkant waarschijnlijk iets te wijd.
Ook dat ja. Mag dan wel broekmaat 38 hebben, stay ups leveren nog steeds rollade op, ook in de grootste maat. Heb teveel vet op de bovenbeenz en dat ga ik ook van m'n langzalzeleven niet wegkrijgen vrees ikquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:15 schreef Sarabi het volgende:
Mijn bovenbenen zijn nog steeds veelste dik voor stay upsjammer genoeg
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
*mental image van XM die intens naar een pakje stay-ups kijkt die spontaan in verpakking in de hens vliegt*
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]!
Ik kan zo'n panty-toko failliet laten gaan met mijn evil skills,
Jambelle! Kill it with fire!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
*kakelende XM rent weg bij brandende panty-boer*
Ik heb wel Van Achilles tot Zeus! Maar dan een oudere uitgave.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heeft iemand misschien Van Alexander tot Zeus in de kast staan? En dan de uitgave van 2007?
Op te warmen? Mik je ze in de magnetron ofzo?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:22 schreef loveli het volgende:
Stay-ups van Falke zijnDie hebben een brede 'plak'rand en knellen niet. Ook schreeuwend duur, helaas. Altijd even de tijd nemen om op te warmen, dan blijven ze beter zitten.
Uiteraard Jambelle! Kwaadaardigheid zelve, doet alsóf ze ook iets anders verkopen om mensen naar binnen te lokken!quote:
Nee, ik moet echt Van Alexander tot Zeus hebben. Ik kom er net achter dat ik één paginanummer vergeten ben in de verwijzingen. En anders moet ik eerst naar de UB, dan weer naar huis, dan weer naar de faculteit.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:22 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ik heb wel Van Achilles tot Zeus! Maar dan een oudere uitgave.
Nee, met je handen. Of die van Duvel. Zal 'ie graag doen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Op te warmen? Mik je ze in de magnetron ofzo?
Nouja, met mijn fireskills komt dat wel goed.
Het wordt tijd voor weekend![]()
Oh, balen! Ik kan vanmiddag wel even voor je kijken, ik ga dan toch naar de bieb. In Den Haag staat de uitgave van 2007 zie ik net. Maar misschien is dat te laat?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee, ik moet echt Van Alexander tot Zeus hebben. Ik kom er net achter dat ik één paginanummer vergeten ben in de verwijzingen. En anders moet ik eerst naar de UB, dan weer naar huis, dan weer naar de faculteit.
Je mag over Jambelle zeggen wat je wilt, maar die op het station zijn wel lifesavers.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Uiteraard Jambelle! Kwaadaardigheid zelve, doet alsóf ze ook iets anders verkopen om mensen naar binnen te lokken!</alu-hoedje>
Ik ga zo maar eens op de fiets auf station! Met mn stoere net echte gewatermerkte uitnodiging voor de lezing
Oroblu is ook fijn! Ik zie nu dat die destijds 29.95 (gulden) kostten, die ik altijd had. Handige bespaartipquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:22 schreef loveli het volgende:
Stay-ups van Falke zijnDie hebben een brede 'plak'rand en knellen niet. Ook schreeuwend duur, helaas. Altijd even de tijd nemen om op te warmen, dan blijven ze beter zitten.
Falke met een smalle kantrand: 12 euro, brede rand: 15 euro. Koopje vergeleken met Wolfords.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:29 schreef Laureline het volgende:
[..]
Oroblu is ook fijn! Ik zie nu dat die destijds 29.95 (gulden) kostten, die ik altijd had. Handige bespaartip
Ik heb een tijdje de kneiterdure corrigerende panty's van oroblu gedragen, maar die gingen écht heel erg snel stuk bij mijquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:29 schreef Laureline het volgende:
[..]
Oroblu is ook fijn! Ik zie nu dat die destijds 29.95 (gulden) kostten, die ik altijd had. Handige bespaartip
Ik vind dat hele boek niet op Google books. Of ik kan niet zoeken.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
Loveli![]()
DaD: de nodige pagina is niet op google-books?
Nu moet ik ineens aan mijn ex denkenquote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:44 schreef AKnynke het volgende:
gesprek was gezellig! Ik denk dat ik een goede kans maak. Maandag hoor ik het, ben benieuwd!
Geen inkijkversie nee, helaasquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik vind dat hele boek niet op Google books. Of ik kan niet zoeken..
Lau, heel lief aangeboden! Ik ga even kijken of ik dat wat ik dan weer thuis moet doen ook in de UB kan doen, dan zou het maar één ritje zijn.
Wat goed! Als ze je willen, ga je het dan doen? Want je was toch nog in dubio?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:44 schreef AKnynke het volgende:
gesprek was gezellig! Ik denk dat ik een goede kans maak. Maandag hoor ik het, ben benieuwd!
Jawel, je mag er alleen niet mee in NL rijden offiieel, geloof ik. De eigenaar van de auto moet in de buurt zijn ofzo, iets met invoerrechten enzo. Klok - klepel.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nynke, volgens mij mag je met een NL rijbewijs niet in een Duitse auto rijden...
Ja zoiets.. wacht.. er was laatst ook een topic over in WGR. Even zoeken.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:54 schreef loveli het volgende:
[..]
Jawel, je mag er alleen niet mee in NL rijden offiieel, geloof ik. De eigenaar van de auto moet in de buurt zijn ofzo, iets met invoerrechten enzo. Klok - klepel.
http://www.belastingdienst.nl/variabel/bpm/bpm-109.htmlquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:55 schreef loveli het volgende:
Mag ik in Nederland rijden met een auto met buitenlands kenteken?
Als u in Nederland woont en rijdt in een auto met een buitenlands kenteken kan het zijn dat u een aanslag Belasting van personenauto’s en motorrijwielen (BPM) moet betalen. Zie daarvoor de site van de Douane.
http://www.verkeerenwater(...)woord/index.aspx#v11
Ik weet het. ik neem het risico meestal. Zeker als ik naar m'n ouders ga, want die wonen vlak over de grens.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:54 schreef loveli het volgende:
[..]
Jawel, je mag er alleen niet mee in NL rijden offiieel, geloof ik. De eigenaar van de auto moet in de buurt zijn ofzo, iets met invoerrechten enzo. Klok - klepel.
Ik weet het niet.. een vriendin van mij woont net over de grens in Duitsland en heb toen wel uitgezocht dat ik niet in NL in haar auto mocht rijden. Echt heel irritant.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:59 schreef AKnynke het volgende:
maar, volgens mij is het nog anders als de auto niet op mijn naam staat, wat hij dus niet staat. En ik neem aan dat als ik vertel dat het de auto van mn vriend is dat het geen probleem zou moeten zijn.
Ja, ik knijp hem ook wel eens. maar goed, mijn ouders wonen 10 km. van de grens, en dat is meestal het enige waar ik heenga. Maar goed, een mens kan nog aangehouden worden..quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik weet het niet.. een vriendin van mij woont net over de grens in Duitsland en heb toen wel uitgezocht dat ik niet in NL in haar auto mocht rijden. Echt heel irritant.
Of een ongeluk krijgenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:02 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ja, ik knijp hem ook wel eens. maar goed, mijn ouders wonen 10 km. van de grens, en dat is meestal het enige waar ik heenga. Maar goed, een mens kan nog aangehouden worden..
Sterkte... Iemand van dichtbij of valt dat nog mee?quote:
Tx. Niet heel dichtbij, maar gezien de leeftijden en ziektes van deze generatie is het voorlopig niet de laatste.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Sterkte... Iemand van dichtbij of valt dat nog mee?
Hier had ik ovehreen gelezen!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oeh, dat zou mooi zijn Nynke.
Mooi dat het gesprek goed ging, maar ben je zelf al wat enthousiaster over de baan?
O no you don'tquote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:20 schreef kwakz0r het volgende:
oh, ik kan een reclame auto huren voor 33 euro per dag, dus dan zouden pf en phaidra als ze meerijden maar 15-20 euro betalen (incl tomtom, anders wordt t niks met mij), en 's nachts weer op de stoep afgeleverd worden... (gooit zichzelf maar even in de aanbieding)
Ah, who caresquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:03 schreef P.F het volgende:
Alleen de mensheid moet er nog een beetje aan wennen geloof ikMaar ik ben om!
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ah, who cares![]()
Ik was vorige week naar mijn werk in een jurkje met blote benen, kreeg allemaal complimentjes. Toen naar het station om naar Rotterdam te gaan en ik zag beduidende meer mannen naar me kijken dan wanneer ik datzelfde jurkje draag met een legging en een paar laarzen
Zeg dat jij nog beesies hebt als ie serieus is? *plaatje van Syrena*quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:12 schreef kwakz0r het volgende:
ik sprak net mn galadate van morgen en het woord "vuvuzela" viel in de context van de corsage die hij gaat maken.
ik ga met mijn oude bestuursgenoot. gewoon voor de gezelligheid. is een leuke jongen, goed voor de foto's en de gezelligheidquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:13 schreef P.F het volgende:
[..]
Zeg dat jij nog beesies hebt als ie serieus is? *plaatje van Syrena*
Huh maar wie is je galadate nu dan? Heb ik dat gemist?
Ik vind het zo schattig dat als ik m'n allerleukste/hipste pakje aan heb dat ik dan van die hele grijze 30+ers achter mij aan krijg, die dan ook niet in een mooi pak lopen, maar echt heel.. grijs? In de supermarkt of de bus, geniale plek om iemand mee uit te vragenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:12 schreef neen het volgende:
Als ik met vrienden over straat loop en we zien iets moois dan valt er altijd een gepaste stilte en dan zegt iemand met een grijns iets als "ja"
Hehe, we hebben allebei een helft! Dit is volgens mij de nieuwe, samengevoegde versie van Achilles tot Zeus, en die van jou! Wel een leuk cadeauboek ook, bedenk ik me, als ik voor een volgende verjaardag geen inspiratie hebquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:33 schreef Phaidra het volgende:
DaD, ik heb 'Van Alexandros tot zenobia' volgens mij. Wist niet dat Alexander tot Zeus ook bestond! Maar mijn editie is ca. 2002 en ben pas over een uurtje thuis ongeveer. Dus hier heb je waarschijnlijk niets aan...
Hahahaha, die is echt leukquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:34 schreef P.F het volgende:
Ja ik ben veel te aardig. Als iemand iets aan mij wil vragen [de weg of zo] vind ik het alleen maar reuze leuk![]()
Ik breng toeristen ook vaak naar de tramhalte en zo (al willen ze zelf liever lopen?)
Dus misschien scheelt het al dat ik niet iedereen weg grom
De meest slechte, midden op de Dam: Ja mag ik je wat vragen? Ja? Ben je hier bekend?
Dus ik zo, Uh, ja redelijk.
Hij: O woon je hier?
Ik: Ja..
En hij: o, zullen we dan wat gaan drinken!!!
![]()
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:31 schreef Laureline het volgende:
Aan mij wordt zelfs nooit op straat gevraagd of ik koffie wil drinken!En dit terwijl ik zo van koffie houd
Gelukkig stond mijn mama voor de Bijenkorf te wachten en die zag het dus allemaalquote:
I'm in! Op telefoon en pm's lezen gaat lastig, maar ik heb een TomTom! Weet alleen niet tot hoelaat ik vanuit leiden nog thuis kan komen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:20 schreef kwakz0r het volgende:
oh, ik kan een reclame auto huren voor 33 euro per dag, dus dan zouden pf en phaidra als ze meerijden maar 15-20 euro betalen (incl tomtom, anders wordt t niks met mij), en 's nachts weer op de stoep afgeleverd worden... (gooit zichzelf maar even in de aanbieding)
nee joh! ik zet jou en PF gewoon voor de deur af, en ik kan je ook wel ergens bij huis ophalen hoor!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:43 schreef Phaidra het volgende:
[..]
I'm in! Op telefoon en pm's lezen gaat lastig, maar ik heb een TomTom! Weet alleen niet tot hoelaat ik vanuit leiden nog thuis kan komen.
Wie wat waar? Helft van de prijs??? Ik wil!!!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:03 schreef neen het volgende:
Donders ik luister nu muse en nu baal ik dat ik morgen niet ga, zeker nu kaartjes nu de helft kosten van de normale prijs.
Je moet wel zorgen dat je rokje 40cm langer is dan je kousen.. (Ik spreek uit ervaring..)quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:45 schreef Laureline het volgende:
Nou, toen ik eens achterin de tram zat kwam er een enorme neger bij me zitten die zei dat hij mij wilde beminnen vanuit het diepst van zijn hart (èn hij ging mij altijd trouw blijven!), dus zo ontoegankelijk ben ik ook weer niet
![]()
Maar goed, ik ga vanmiddag eens naar de bieb in mijn stay-upkousen en jurkje, dan zullen we nog wel eens zien hoeveel koffies mij gaan worden aangebodenOnee shit, moet de mini zich wel verstoppen achter de boekenplanken, anders zien ze dat ik al bezet ben. Of schrikt zo'n kind van een jaar of 9 de mannen tegenwoordig niet meer af, neen?
Dat is liefquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:45 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nee joh! ik zet jou en PF gewoon voor de deur af, en ik kan je ook wel ergens bij huis ophalen hoor!
Hihi ja inderdaadquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:36 schreef Laureline het volgende:
[..]
Hehe, we hebben allebei een helft! Dit is volgens mij de nieuwe, samengevoegde versie van Achilles tot Zeus, en die van jou! Wel een leuk cadeauboek ook, bedenk ik me, als ik voor een volgende verjaardag geen inspiratie heb
Ik weet het niet...quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
MILFs zijn het helemaal tegenwoordig, toch?
Dat ligt aan je kindquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:45 schreef Laureline het volgende:
Nou, toen ik eens achterin de tram zat kwam er een enorme neger bij me zitten die zei dat hij mij wilde beminnen vanuit het diepst van zijn hart (èn hij ging mij altijd trouw blijven!), dus zo ontoegankelijk ben ik ook weer niet
![]()
Maar goed, ik ga vanmiddag eens naar de bieb in mijn stay-upkousen en jurkje, dan zullen we nog wel eens zien hoeveel koffies mij gaan worden aangebodenOnee shit, moet de mini zich wel verstoppen achter de boekenplanken, anders zien ze dat ik al bezet ben. Of schrikt zo'n kind van een jaar of 9 de mannen tegenwoordig niet meer af, neen?
Niet uitverkocht (wat wil je, goffertpark) en zat mensen/handelaren met kaartjes over. Voor een euro of 25/30 moet het wel lukken (althans, vriend van me is het gelukt) live zijn ze wel erg gaafquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:45 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Wie wat waar? Helft van de prijs??? Ik wil!!!
O dan moet je eens in de Bijlmer op de metro gaan wachten, zelfde effectquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:59 schreef AKnynke het volgende:
ik word hier en in NL nooit uitgevraagd. In zimbabwe wel. Daar hoefde ik alleen de bus maar uit te stappen en 30 mannen verklaarden me dat ze van me hielden, en zo'n geweldige echtgenoot zouden maken..
Ik hoop toch niet dat jequote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:55 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik weet het niet...
Vrouwen die niet beseffen dat ze te oud zijn
Nee, dat topic kwam per ongeluk weer in m'n AT, en ik moest daar aan denken. Niet aan Lau hoor, ik zou niet durven!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik hoop toch niet dat jeLau
daarmee vergelijkt?
Ik vind die reclame van nuon met dat energie shirt ook wel leukquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:10 schreef kwakz0r het volgende:
mén nu klopt mn poule echt helemaal niet meer. stomme duitsers, ga eens even winnen!
Voor mij waren MILFs het 10 jaar geleden al helemaalquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
MILFs zijn het helemaal tegenwoordig, toch?
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Voor mij waren MILFs het 10 jaar geleden al helemaal.
http://www.nusport.nl/wk2010/quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:40 schreef Viking84 het volgende:
Hoe gaat het met Duitsland eigs? Geen zin om de tv aan te zetten, maar ben wel benieuwd.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:40 schreef Viking84 het volgende:
Hoe gaat het met Duitsland eigs? Geen zin om de tv aan te zetten, maar ben wel benieuwd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lijkt niet wat het is
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:41 schreef neen het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Die dingen zijn denk ik over 1000 jaar nog goed. Bizar toch, dat dat een varkentje was en dat ze dat zo hebben bewerkt dat het een jaar ongekoeld houdbaar isquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:38 schreef AKnynke het volgende:
ik heb net rookworst gegeten die over de datum was. oei oei oei.
De voorraadkast moet toch leeggegeten worden, en ik had niet door dat ie over de datum was totdat ik het papiertje weggooide, nadat ik de worst ophad..Hij smaakte nog goed!
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo zie je maar weer, vrouwen hebben geen verstand van voetbalhet lijkt niet wat het is
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:46 schreef neen het volgende:
[..]Dát slaat natuurlijk helemaal nergens op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo zie je maar weer, vrouwen hebben geen verstand van voetbal
Schade, Deutschland!.
Niet meer actief op Fok!
gelukkig hoef je voor die saus niet zoveel te doen als het eenmaal op het vuur staat!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:28 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, dat van Nyn ging over Voebbal
Ik heb lekker gelunched met een salade en een beker melk (salade van veldsla, ansjovis, tomaatjes, olijfjes, ei en een mayo-citroendressing) en heb nog echt te weinig geleerd, want eten pizzadus moest kokkerellen
en ik heb een afwijzing gehad voor die ene sollicitatie die ik gestuurd hadmaar geen hele negatieve, en ze nemen me op in 't bestand
dus wellicht hebben ze nog 's wat voor me.
Ben er wel uit dat ik iets in de media/journalistiekhoek ga zoeken, aangezien ik daar ook heen wil met mijn bachelor over 2 jaar (heb al wat mogelijke scriptieonderwerpen bedacht en naar mezelf gemailed) en het zou me fijn lijken om in die richting iets te vinden, maar tot die tijd pak ik alles aan wat ik kan krijgen, want geld moet verdiend worden
oh, en ik ben ook nog zelfgemaakte tomatensaus aan 't maken![]()
nee die van waar spanje tegen moest! eh..... zwitserland? die sokkenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:24 schreef kwakz0r het volgende:
ik vind de duitse shirtjes zo sexyer was vorige week een enorm aantrekkelijke jongen met een zwar tduits voetbalshirt in de kroeg
Dat is fijn!! Feli! ^0^quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Joepie, m'n stage is nu echt geregeld. Bij die fijne school..
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Joepie, m'n stage is nu echt geregeld. Bij die fijne school..
voor mij was het vrij vast: ik deed elke zondag verslag van alle volleybal wedstrijden. Als je zo'n deal kunt krijgen is het niet verkeerd!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:34 schreef motorbloempje het volgende:
freelance heb ik aan zitten denkenmaar ik heb wel echt een vast salaris nodig en ik weet niet in hoeverre freelance dat kan bieden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |