Blijven ze bij jou goed zitten? Bij mij stayen ze niet echt up, maar zakken ze, naarmate de dag vordert, steeds meer richting enkel...quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:02 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ik heb voor die tussenfase van slecht naar mooi weer altijd van die stay-upkousen aan onder rokjes en jurkjes! Ook handig als je er per soort twee paar van koopt, want bij een ladder hoef je maar één kous weg te gooien, en niet een hele panty, en dan heb je nog twee reserve. Plus dat je wel bedekte benen hebt, maar niet zo'n vreselijke pantybroek
NB. Neem de goede maat en niet te groot! Anders stayen ze niet up. Sta je daar met je kousen op je enkels.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:02 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ik heb voor die tussenfase van slecht naar mooi weer altijd van die stay-upkousen aan onder rokjes en jurkjes! Ook handig als je er per soort twee paar van koopt, want bij een ladder hoef je maar één kous weg te gooien, en niet een hele panty, en dan heb je nog twee reserve. Plus dat je wel bedekte benen hebt, maar niet zo'n vreselijke pantybroek
Maatje kleiner dus.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:09 schreef anna82 het volgende:
[..]
Blijven ze bij jou goed zitten? Bij mij stayen ze niet echt up, maar zakken ze, naarmate de dag vordert, steeds meer richting enkel...
Oja, heel soms zit er zo'n slobberexemplaar tussen (moet je charmant telkens je kous ophijsen de hele dagquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:09 schreef anna82 het volgende:
[..]
Blijven ze bij jou goed zitten? Bij mij stayen ze niet echt up, maar zakken ze, naarmate de dag vordert, steeds meer richting enkel...
Precies. Ik had ook alle Hyvesvriendjes van mijn ex de mailwisseling kunnen sturen die naar boven kwam nav zijn vreemdgaanderij. En zijn familiequote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:07 schreef Laureline het volgende:
[..]
God, dat is wel heel erg sneu. Van die vriendin dan, ik ben altijd allergisch voor mensen die hun energie steken in achteraf-wraakacties na een verhouding. Had ze maar eerder weg moeten wezen, als het zo'n verschrikkelijk figuur was. Echt, hiermee maakt alleen die exvriendin zichzelf belachelijk.
Ja oké, meer voor 's avondsquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:12 schreef loveli het volgende:
[..]
Die ben je aan het einde vabn een lange dag toch echt wel zo zat...
Heb het een paar keer geprobeerd, maar van die dunne dingen ladderen al in de verpakking bij mijquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:12 schreef Laureline het volgende:
[..]
Oja, heel soms zit er zo'n slobberexemplaar tussen (moet je charmant telkens je kous ophijsen de hele dag), maar meestal blijven ze goed zitten hoor! Vooral die dunne. Daarom kan je ook beter niet de allergrootste maat nemen, dan is die bovenkant waarschijnlijk iets te wijd.
Ook dat ja. Mag dan wel broekmaat 38 hebben, stay ups leveren nog steeds rollade op, ook in de grootste maat. Heb teveel vet op de bovenbeenz en dat ga ik ook van m'n langzalzeleven niet wegkrijgen vrees ikquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:15 schreef Sarabi het volgende:
Mijn bovenbenen zijn nog steeds veelste dik voor stay upsjammer genoeg
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
*mental image van XM die intens naar een pakje stay-ups kijkt die spontaan in verpakking in de hens vliegt*
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]!
Ik kan zo'n panty-toko failliet laten gaan met mijn evil skills,
Jambelle! Kill it with fire!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
*kakelende XM rent weg bij brandende panty-boer*
Ik heb wel Van Achilles tot Zeus! Maar dan een oudere uitgave.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heeft iemand misschien Van Alexander tot Zeus in de kast staan? En dan de uitgave van 2007?
Op te warmen? Mik je ze in de magnetron ofzo?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:22 schreef loveli het volgende:
Stay-ups van Falke zijnDie hebben een brede 'plak'rand en knellen niet. Ook schreeuwend duur, helaas. Altijd even de tijd nemen om op te warmen, dan blijven ze beter zitten.
Uiteraard Jambelle! Kwaadaardigheid zelve, doet alsóf ze ook iets anders verkopen om mensen naar binnen te lokken!quote:
Nee, ik moet echt Van Alexander tot Zeus hebben. Ik kom er net achter dat ik één paginanummer vergeten ben in de verwijzingen. En anders moet ik eerst naar de UB, dan weer naar huis, dan weer naar de faculteit.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:22 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ik heb wel Van Achilles tot Zeus! Maar dan een oudere uitgave.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |