abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 juni 2010 @ 08:55:34 #101
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_82965590
Mini van harte gefeliciteerd
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_82965832
Ohja, mini!
pi_82966184
gefeliciteerd Mini!

en goedemorgen!
Ja doei.
pi_82966466
Gefeli Mini!

Gefeli voor de geslaagden.

Succes voor iedereen die vandaag wat belangrijks te doen heeft.

Ik kom niet naar de bruiloft, maar wil wel graag op de PM-lijst voor de foto's van bruid en -egom.
pi_82966496
Een collega probeert me met een vriend van hem te koppelen omdat die vriend een baardje heeft. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  vrijdag 18 juni 2010 @ 09:35:49 #106
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_82966512
Mijn laptopreparatiestatus:
quote:
15-06-2010 Ontvangen

15-06-2010 Ontvangen

16-06-2010 Ontvangen

16-06-2010 In behandeling Wacht op onderdelen

16-06-2010 In behandeling Wacht op onderdelen

17-06-2010 In behandeling Wacht op onderdelen

18-06-2010 In behandeling Wacht op onderdelen
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_82966557
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 09:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Een collega probeert me met een vriend van hem te koppelen omdat die vriend een baardje heeft. .
Is het verder ook nog wat?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_82966571
Mini, gefeliciteerd
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_82966684
Gefeliciteerd Mini!!
pi_82966693
Hoi Cootje
  vrijdag 18 juni 2010 @ 09:43:51 #111
236335 neen
schone schijn
pi_82966778
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 09:35 schreef DevilsAndDust het volgende:

Gefeliciteerd mini
het lijkt niet wat het is
pi_82966805
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 09:41 schreef Goodbye het volgende:
Hoi Cootje
Hey lief!! Gaat het goed? Ik lig nog in bed, moed te verzamelen om eruit te gaan.

Mo, ik kom ook niet naar de bruiloft vanwege werk. Wil wel alle foto's zien, though!!!
  vrijdag 18 juni 2010 @ 09:46:02 #113
229513 Blurred86
Live Positive
pi_82966843
gefeliciteerd mini!

En ditte:
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 09:34 schreef vergeetmewelletje het volgende:

Ik kom niet naar de bruiloft, maar wil wel graag op de PM-lijst voor de foto's van bruid en -egom.
ik vind de respons hier op Mo's uitnodiging wel hartverwarmend <3

ennn ik heb net 5.23 km in 30 min gelopen , ondanks dat het voor mijn gevoel echt heel slecht ging!
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_82966892
ik ook

heb net de kaartjes geschreven
Ja doei.
pi_82966910
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 09:37 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Is het verder ook nog wat?
Een beetje te jong naar m'n zin, maar daar voel je voor een nachtje natuurlijk niks van.

.
pi_82966921
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 09:44 schreef conleche het volgende:

[..]

Hey lief!! Gaat het goed? Ik lig nog in bed, moed te verzamelen om eruit te gaan.

Mo, ik kom ook niet naar de bruiloft vanwege werk. Wil wel alle foto's zien, though!!!
Dat had ik ook vanochtend! Hoe is het weer bij jou?

Met mij gaat het goed! Slaap vannacht met Greys in dat Manhattan Hotel in Rotterdam
pi_82966929
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 09:48 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Een beetje te jong naar m'n zin, maar daar voel je voor een nachtje natuurlijk niks van.

.
Een rebound hier een daar kan geen kwaad
  Vis een optie? vrijdag 18 juni 2010 @ 09:51:49 #118
70532 loveli
N
pi_82966994
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 09:48 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

.
Toyboy!
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 18 juni 2010 @ 09:52:00 #119
70532 loveli
N
pi_82966999
Mini
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 18 juni 2010 @ 09:52:32 #120
70532 loveli
N
pi_82967010
En moet nog even kijken of ik naar Mo zou kunnen. Zo ja, dan bolide.
crap in = crap out
  vrijdag 18 juni 2010 @ 09:56:56 #121
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_82967141
Miniiiiiiiii Gefeliciteerd!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_82967161
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 09:49 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Dat had ik ook vanochtend! Hoe is het weer bij jou?

Met mij gaat het goed! Slaap vannacht met Greys in dat Manhattan Hotel in Rotterdam
Kweenie, de gordijnen zijn dicht. En ik ben in Amsterdam Woensdag al vertrokken uit Agde. De kutste reis oooooit gehad, echt tot aan Luxemburg keiharde regen. Toen in Belgie even getussenstopt, daar was het een paradijsje, qua weer en ook zag ik met objectieve ogen de schoonheid ervan en gisteravond weer in Amsterdam. Ik was net aan het uitladen, toen Pief langs kwam gefietst!

Wat leuk! Wat is dat voor hotel?

En DaD: jong is goed.
pi_82967181
Hey Co.

Geen last van water en overstromingen?
Of van het voetbaldebacle van gister?
pi_82967277
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 09:57 schreef conleche het volgende:

[..]

Kweenie, de gordijnen zijn dicht. En ik ben in Amsterdam Woensdag al vertrokken uit Agde. De kutste reis oooooit gehad, echt tot aan Luxemburg keiharde regen. Toen in Belgie even getussenstopt, daar was het een paradijsje, qua weer en ook zag ik met objectieve ogen de schoonheid ervan en gisteravond weer in Amsterdam. Ik was net aan het uitladen, toen Pief langs kwam gefietst!

Wat leuk! Wat is dat voor hotel?

En DaD: jong is goed.
Oooh, nou dan is het matig weer

Het enige vijfsterren hotel van Rotterdam Eerst een borrel van d'r werk en dan daarheen!
pi_82967315
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 09:58 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Hey Co.

Geen last van water en overstromingen?
Of van het voetbaldebacle van gister?
Zie de post boven je! Frankrijk verloren van Mexico? Net goed.
  vrijdag 18 juni 2010 @ 10:04:36 #126
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_82967378
Fijn dat je veilig thuis bent gekomen Co!
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_82967442
Met het risico op een déjà vu: WB Co! .
pi_82967766
Ik ben eruit en overzie het slagveld van heel veel tassen met was en andere rotzooi en ik moet snel opruimen want krijg bezoek, maar eerst even koffie.

Zijn er hier nog dingen gebeurd, die ik moet weten? (dat vraag ik iedere keer en krijg nooit antwoord, maar ik neem aan dat als er écht iets zou zijn ik het wel zou horen)

Klinkt leker dat hotel Geebeetje! Doe Greys de groeten!!

Vertel eens wat meer over Baardmans, Dad?

En XM: heb jullie blog gelezen, jullie hebben echt heel veel gedaan!! Was het soms te toeristisch? Of valt het mee? En wat vond je het indrukwekkendst?
pi_82967853
Chico heeft een huisje, Co! Of wist je dat al? Er wordt nog met smart op foto's gewacht.
pi_82967887
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 10:17 schreef conleche het volgende:
Ik ben eruit en overzie het slagveld van heel veel tassen met was en andere rotzooi en ik moet snel opruimen want krijg bezoek, maar eerst even koffie.

Zijn er hier nog dingen gebeurd, die ik moet weten? (dat vraag ik iedere keer en krijg nooit antwoord, maar ik neem aan dat als er écht iets zou zijn ik het wel zou horen)
DML is zwanger!

Feli's voor Mini
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  Vis een optie? vrijdag 18 juni 2010 @ 10:20:58 #131
70532 loveli
N
pi_82967914
quote:

We vroegen ons af of je de retro rode jurk van je moeder nu past.
crap in = crap out
pi_82967920
zo, kaartjes geschreven, PM's verstuurd, ik ga aan de studie, veel te laat
Ja doei.
pi_82967938
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 10:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Chico heeft een huisje, Co! Of wist je dat al? Er wordt nog met smart op foto's gewacht.
Ja, FOTOOS Chico

Co> Oja, loveli heeft een nieuwe auto gekocht en ik ook (mijne komt begin juli, loveli kon de hare al sneller ophalen *jaloers* )
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_82967976
Oh kijk!! Nee dat wist ik niet!! Allebei gefeliciteerd!! (Het laatste wat ik wist dat er nog 50 voor Chico moesten nee-zeggen, of heb ik dat verkeerd begrepen?)
pi_82968074
Ik zat net op het infonet prikbord te kijken op 't werk, lees ik dit
quote:
gigolo te huur

Pussyhunter werkt nu als gigolo
Aangeboden: gigolo te huur
Termijn: minimaal 4 maanden tot maximaal 3 jaar
Kenmerk:
1. Naam: *hier stond z'n echte naam*, 25 jaar, helaas een kleine piemel!
2. Sta bij de gemeente Rotterdam als gevaarlijke persoon geregistreerd
3. Houdt van vrouwen, die hem kan onderhouden
4. Heb agressie aanvallen en mishandelt graag mijn vriendin
5. Kom me beloftes niet na en houdt van vreemdgaan (had tegelijkertijd met 5 meisjes een relatie)
6. Maak gebruik van vrouwen op allerlei gebieden om een stapje verder te zijn met zijn carrière
7. Ben schijnheilig, doe alsof ik overal verstand van heb en slijm bij alle (Chinese )leraren
8. Op belangrijke (feest)dagen ben ik nooit bij mijn vriendin aanwezig
9. De laatste keer dat mijn vriendin jarig was, had ik haar nog gewurgd ( i.p.v. haar verjaardagfeestje , was ik op die dag 22-03-2009 met een uitwisselingstudente naar Amsterdam toe gegaan, dit deed ik om meneer *chinese naam* te behagen)

Ben jij een Aziatische chick en geïnteresseerd in mijn werk…. Bel dan!
Denk alleen dat zijn ex wel problemen gaat krijgen, het was gepost onder z'n eigen naam, wat betekent dat ze z'n wachtwoord waarschijnlijk gejat heeft

Even gekeken op Hyves, heeft idd veel Aziatische dames als vriendjes
pi_82968121
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 10:20 schreef loveli het volgende:

[..]

We vroegen ons af of je de retro rode jurk van je moeder nu past.
O dat zou goed kunnen. Zal het één dezer dagen eens proberen. Maar dan niet voor lang, want ik ben de xtra kilo's zat. Het is dat ik nog hardloop, anders was het nog erger geweest denk ik. Moet maar weer even heel gezond gaan doen. Ik zeg het al een paar maanden nu en iedere keer komt er wat tussen. Maandag, dan begin ik. Wat ik je brom.

En feli met je auto en Uniek ook.
  Vis een optie? vrijdag 18 juni 2010 @ 10:27:20 #137
70532 loveli
N
pi_82968154
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 10:21 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ja, FOTOOS Chico

Co> Oja, loveli heeft een nieuwe oude auto gekocht en ik ook een nieuwe (mijne komt begin juli, loveli kon de hare al sneller ophalen *jaloers* )
crap in = crap out
  vrijdag 18 juni 2010 @ 10:49:06 #138
236335 neen
schone schijn
pi_82968883
Wat voor bolide heb jij nou gekocht dan?
het lijkt niet wat het is
  vrijdag 18 juni 2010 @ 10:54:17 #139
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_82969063
Uiteraaaard was het dagenlang goed weer, en vandaag heb ik een jurkje aan ivm lezing en bruiloftsfeestje en het is bedompt als de weetikwat
Bovendien heb ik geen panty, en mn maillots staan er niet onder en zitten niet Misschien dan maar mn legging eronder doen voor op de fiets en dan in de trein het ding uit wurmen op de wc
  Vis een optie? vrijdag 18 juni 2010 @ 10:54:45 #140
70532 loveli
N
pi_82969089
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 10:49 schreef neen het volgende:
Wat voor bolide heb jij nou gekocht dan?
Ivm herkenbaarheid PM ik de link wel even.
crap in = crap out
pi_82969181
hoooooi!

Mini gefeliciteerd met je verjaardag!
En SDB gefeliciteerd met je tentamen en alle familie van geslaagden met de geslaagden!

Wat leuk om te lezen van de bruiloft van MoBlo! Ik kan me nog herinneren dat je het jammer vond dat er niet zoveel mensen "speciaal" voor jou zouden komen en nu komen er allemaal lieve mooie slank-vriendinnetjes!

Ik ben dan trouwens een feestje aan het vieren in Nijmegen (Vierdaagse) dus ik zal er eentje op jullie drinken en ik schrijf me bij deze ook in voor de foto's!

Mijn moeder is trouwens op vakantie in Zuid-Frankrijk en ik weet niet waar ze precies is en ze is niet te bereiken omdat ze haar mobiele telefoon natuurlijk nooit aan heeft, want waarom zou je dat ook doen, en nu maak ik me lichtelijk zorgen. Ze kennen verder niemand daar, ik acht ze wel in staat tot wildkamperen en dan mist niemand ze... Nou ja, ze komen vast snel boven water (haha, "boven water" )
pi_82969290
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 10:24 schreef Syrena het volgende:
[..]

Denk alleen dat zijn ex wel problemen gaat krijgen, het was gepost onder z'n eigen naam, wat betekent dat ze z'n wachtwoord waarschijnlijk gejat heeft

"De laatste keer dat mijn vriendin jarig was, had ik haar nog gewurgd"

Ik ben binnenkort jarig en ik hoop toch dat mijn meneer met iets leukers aan komt zetten!
pi_82969363
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 10:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
Uiteraaaard was het dagenlang goed weer, en vandaag heb ik een jurkje aan ivm lezing en bruiloftsfeestje en het is bedompt als de weetikwat
Bovendien heb ik geen panty, en mn maillots staan er niet onder en zitten niet Misschien dan maar mn legging eronder doen voor op de fiets en dan in de trein het ding uit wurmen op de wc
Ik heb voor die tussenfase van slecht naar mooi weer altijd van die stay-upkousen aan onder rokjes en jurkjes! Ook handig als je er per soort twee paar van koopt, want bij een ladder hoef je maar één kous weg te gooien, en niet een hele panty, en dan heb je nog twee reserve. Plus dat je wel bedekte benen hebt, maar niet zo'n vreselijke pantybroek
  vrijdag 18 juni 2010 @ 11:04:09 #144
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_82969433
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 11:02 schreef Laureline het volgende:

[..]

Ik heb voor die tussenfase van slecht naar mooi weer altijd van die stay-upkousen aan onder rokjes en jurkjes! Ook handig als je er per soort twee paar van koopt, want bij een ladder hoef je maar één kous weg te gooien, en niet een hele panty, en dan heb je nog twee reserve. Plus dat je wel bedekte benen hebt, maar niet zo'n vreselijke pantybroek
Oh goeie! Die had ik dacht ik ook nog ergens! *zoeken gaat* En als ik ze niet kan vinden kan ik ze misschien nog ergens scoren

Tevens wil ik even mededelen dat mijn schoentjes bijna dezelfde kleur zijn als mn bolerootje </vrouwmensch>
  vrijdag 18 juni 2010 @ 11:05:49 #145
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_82969485
quote:

En XM: heb jullie blog gelezen, jullie hebben echt heel veel gedaan!! Was het soms te toeristisch? Of valt het mee? En wat vond je het indrukwekkendst?
Cuzco was wel erg toeristisch, kostte wat moeite om daar in den beginne doorheen te kijken, maar dat is wel gelukt uiteindelijk! Mooie stad .

Machu Picchu was wel heel bijzonder. Begrijp wel waarom dat dé trekpleister is. Heel indrukwekkend .
pi_82969524
quote:
[..]

God, dat is wel heel erg sneu. Van die vriendin dan, ik ben altijd allergisch voor mensen die hun energie steken in achteraf-wraakacties na een verhouding. Had ze maar eerder weg moeten wezen, als het zo'n verschrikkelijk figuur was. Echt, hiermee maakt alleen die exvriendin zichzelf belachelijk.
pi_82969526
XM, mag ik een linkje naar je blog?
pi_82969538
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 11:00 schreef anna82 het volgende:

[..]

"De laatste keer dat mijn vriendin jarig was, had ik haar nog gewurgd"

Ik ben binnenkort jarig en ik hoop toch dat mijn meneer met iets leukers aan komt zetten!
Nou, als ik die uitspraak combineer met dat hij die dag naar A'dam is geweest om een docent te plezieren, denk ik dat ze daar flinke ruzie over gekregen hebben 's avonds uitmondend in fysiek geweld.

Of ik lees teveel detectives
  vrijdag 18 juni 2010 @ 11:08:49 #149
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_82969572
quote:
[..]

Wtf!
  vrijdag 18 juni 2010 @ 11:09:23 #150
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_82969595
quote:
[..]

Wacht even....

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')