quote:15-06-2010 Ontvangen
15-06-2010 Ontvangen
16-06-2010 Ontvangen
16-06-2010 In behandeling Wacht op onderdelen
16-06-2010 In behandeling Wacht op onderdelen
17-06-2010 In behandeling Wacht op onderdelen
18-06-2010 In behandeling Wacht op onderdelen
Is het verder ook nog wat?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Een collega probeert me met een vriend van hem te koppelen omdat die vriend een baardje heeft..
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Een collega probeert me met een vriend van hem te koppelen omdat die vriend een baardje heeft..
Hey lief!! Gaat het goed? Ik lig nog in bed, moed te verzamelen om eruit te gaan.quote:
ik vind de respons hier op Mo's uitnodiging wel hartverwarmend <3quote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:34 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ik kom niet naar de bruiloft, maar wil wel graag op de PM-lijst voor de foto's van bruid en -egom.
Een beetje te jong naar m'n zin, maar daar voel je voor een nachtje natuurlijk niks van.quote:
Dat had ik ook vanochtend!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:44 schreef conleche het volgende:
[..]
Hey lief!! Gaat het goed? Ik lig nog in bed, moed te verzamelen om eruit te gaan.![]()
Mo, ik kom ook niet naar de bruiloft vanwege werk. Wil wel alle foto's zien, though!!!
Een rebound hier een daar kan geen kwaadquote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Een beetje te jong naar m'n zin, maar daar voel je voor een nachtje natuurlijk niks van..
Toyboy!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Een beetje te jong naar m'n zin, maar daar voel je voor een nachtje natuurlijk niks van..
Kweenie, de gordijnen zijn dicht. En ik ben in Amsterdamquote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat had ik ook vanochtend!Hoe is het weer bij jou?
Met mij gaat het goed! Slaap vannacht met Greys in dat Manhattan Hotel in Rotterdam![]()
Oooh, nou dan is het matig weerquote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:57 schreef conleche het volgende:
[..]
Kweenie, de gordijnen zijn dicht. En ik ben in AmsterdamWoensdag al vertrokken uit Agde. De kutste reis oooooit gehad, echt tot aan Luxemburg keiharde regen. Toen in Belgie even getussenstopt, daar was het een paradijsje, qua weer en ook zag ik met objectieve ogen de schoonheid ervan en gisteravond weer in Amsterdam. Ik was net aan het uitladen, toen Pief langs kwam gefietst!
Wat leuk! Wat is dat voor hotel?
En DaD: jong is goed.
Zie de post boven je!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:58 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Hey Co.![]()
Geen last van water en overstromingen?
Of van het voetbaldebacle van gister?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |