Nee!quote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:55 schreef Sarabi het volgende:
Ik mag zeker niet komen
Maar wel cool dat je het durft te vragen Mo, zoals je ziet is iedereen er erg blij mee
Hier wordt een huisje gezocht voor de moederpoes, geen idee of het wat voor jou is maar ik wilde het toch even onder de aandacht brengen!quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, en P.F! Ik had dat topic al gelezen, over die kat, maar er wordt vooral op gehamerd dat 'ie veel aandacht nodig heeft en ik twijfel of ik dat kan gaan geven, met straks 2 dagen college, 3 dagen stage, en 1 dag werken.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nou ja, ik zou heus best nog wel 's af willen spreken, maar bruiloft is net wat te ver ja, nog welmaar wie weet, als ik nog 's ga trouwen?
![]()
maar daar ga ik maar niet van uit, mijn Mr.Mo laat ik niet meer schieten
ik had gisteren al een hele post getikt met 'de uitnodiging' maar toch maar weer weggehaald...![]()
en nu ineens veul mensen die willen, echt super!
! Zo eerst maar 's bijlezen
It iz ment toe bie!quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Verrek, Mo's bruiloft valt precies in mijn vakantie!
dat dusquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:01 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Had je werkelijk verwacht dat niemand zou willen komen?
Beetje meer zelfvertrouwen hebben joh
quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:01 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Had je werkelijk verwacht dat niemand zou willen komen?
Beetje meer zelfvertrouwen hebben joh
quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Doe mij ook maar zo'n kaartje sturen, als je wilt!
quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:07 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd naar de kaart, ook al kan ik niet komen. Heb je de opzet misschien op je computer staan anders?
quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh en mn sportmaatje is ook geslaagd!*plaatsvervangende blijdschap*
Oh, ook leukquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
de hele kaart zelfs, maar ik wil je er ook wel een sturen hoor!we hebben er nog genoeg
Tof, soort-van-gefeliciteerrrrd!quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh en mn sportmaatje is ook geslaagd!*plaatsvervangende blijdschap*
Ja klopt, haaarbal heet ie geloof ik nuquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:10 schreef motorbloempje het volgende:
Het broertje van Pief was ook geslaagd toch?![]()
gefeliciteerd!
quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:14 schreef P.F het volgende:
Dit is trouwens de kleur 'just married'
[ afbeelding ]
2,50 bij de Kruidvatquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wow! Die lijkt best op mijn trouwjurkkleur!
oh, en *bijleesmodus* gefeliciteerd SDB!!
Ik herken je inderdaad niet, maar top dat je op je streefgewicht zitquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:12 schreef Daniane het volgende:
Ik ben hier al heel lang niet meer geweest. (niemand kent me ook nog neem ik aan)
maar ik logde dus net in op Dieet web, en ik zie dat ik 3 cm ben gegroeid, en op mn streefgewicht zit die ik daar heb ingevuld! (t was maar 3 kilo maar toch leuk om te zien)
Ik herken je vaag! Cm's in de lengte of in de breedte?quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:12 schreef Daniane het volgende:
Ik ben hier al heel lang niet meer geweest. (niemand kent me ook nog neem ik aan)
maar ik logde dus net in op Dieet web, en ik zie dat ik 3 cm ben gegroeid, en op mn streefgewicht zit die ik daar heb ingevuld! (t was maar 3 kilo maar toch leuk om te zien)
Thanks en slaap lekker jij!quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Die nagellak is precies de nagellak voor Mo![]()
En de uitnodiging, zo lief!
Jullie krijgen echt een perfecte dag, dat weet ik zeker!!
SDB, gefelicteerd!
Goodbye, jij ook met je geslaagde zusje.
Moe,slapen
haha ja ik ben nog in de groei. (nooit gedacht!) maar ben er wel blij mee. nu ben ik 1.58cm!quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik herken je inderdaad niet, maar top dat je op je streefgewicht zitWaar komen die centimeters vandaan, though, zit je nog in de groei?
Oh tof!quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:17 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik herken je vaag! Cm's in de lengte of in de breedte?
Nou, m'n nu aangetrouwde nichtje was anders maar wat blij dat ik een tas vol zooi mee hadquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:22 schreef motorbloempje het volgende:
een bruid zweet niet Pief, dat weet je toch?
quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:21 schreef AKnynke het volgende:
bruiloftsfeestje?
Ik ben weer in m'n appartementje. Gek hoor, half leeg, voelt heel vreemd. Gelukkig gaat een vriendin van me zondag op vakantie, en ik kan de rest van de week in haar appartement wonen. Dat scheelt heel veel, want zo is het niet echt leuk..
quote:
Ohja, dat heb ik ook wel eens!quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:28 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik klikt per ongeluk op je fobo in plaats van op het pm- of quote teken (geen idee meer wat ik wilde doen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |