Nee, met je handen. Of die van Duvel. Zal 'ie graag doen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Op te warmen? Mik je ze in de magnetron ofzo?
Nouja, met mijn fireskills komt dat wel goed.
Het wordt tijd voor weekend![]()
Oh, balen! Ik kan vanmiddag wel even voor je kijken, ik ga dan toch naar de bieb. In Den Haag staat de uitgave van 2007 zie ik net. Maar misschien is dat te laat?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee, ik moet echt Van Alexander tot Zeus hebben. Ik kom er net achter dat ik één paginanummer vergeten ben in de verwijzingen. En anders moet ik eerst naar de UB, dan weer naar huis, dan weer naar de faculteit.
Je mag over Jambelle zeggen wat je wilt, maar die op het station zijn wel lifesavers.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Uiteraard Jambelle! Kwaadaardigheid zelve, doet alsóf ze ook iets anders verkopen om mensen naar binnen te lokken!</alu-hoedje>
Ik ga zo maar eens op de fiets auf station! Met mn stoere net echte gewatermerkte uitnodiging voor de lezing
Oroblu is ook fijn! Ik zie nu dat die destijds 29.95 (gulden) kostten, die ik altijd had. Handige bespaartipquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:22 schreef loveli het volgende:
Stay-ups van Falke zijnDie hebben een brede 'plak'rand en knellen niet. Ook schreeuwend duur, helaas. Altijd even de tijd nemen om op te warmen, dan blijven ze beter zitten.
Falke met een smalle kantrand: 12 euro, brede rand: 15 euro. Koopje vergeleken met Wolfords.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:29 schreef Laureline het volgende:
[..]
Oroblu is ook fijn! Ik zie nu dat die destijds 29.95 (gulden) kostten, die ik altijd had. Handige bespaartip
Ik heb een tijdje de kneiterdure corrigerende panty's van oroblu gedragen, maar die gingen écht heel erg snel stuk bij mijquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:29 schreef Laureline het volgende:
[..]
Oroblu is ook fijn! Ik zie nu dat die destijds 29.95 (gulden) kostten, die ik altijd had. Handige bespaartip
Ik vind dat hele boek niet op Google books. Of ik kan niet zoeken.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
Loveli![]()
DaD: de nodige pagina is niet op google-books?
Nu moet ik ineens aan mijn ex denkenquote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:44 schreef AKnynke het volgende:
gesprek was gezellig! Ik denk dat ik een goede kans maak. Maandag hoor ik het, ben benieuwd!
Geen inkijkversie nee, helaasquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik vind dat hele boek niet op Google books. Of ik kan niet zoeken..
Lau, heel lief aangeboden! Ik ga even kijken of ik dat wat ik dan weer thuis moet doen ook in de UB kan doen, dan zou het maar één ritje zijn.
Wat goed! Als ze je willen, ga je het dan doen? Want je was toch nog in dubio?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:44 schreef AKnynke het volgende:
gesprek was gezellig! Ik denk dat ik een goede kans maak. Maandag hoor ik het, ben benieuwd!
Jawel, je mag er alleen niet mee in NL rijden offiieel, geloof ik. De eigenaar van de auto moet in de buurt zijn ofzo, iets met invoerrechten enzo. Klok - klepel.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nynke, volgens mij mag je met een NL rijbewijs niet in een Duitse auto rijden...
Ja zoiets.. wacht.. er was laatst ook een topic over in WGR. Even zoeken.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:54 schreef loveli het volgende:
[..]
Jawel, je mag er alleen niet mee in NL rijden offiieel, geloof ik. De eigenaar van de auto moet in de buurt zijn ofzo, iets met invoerrechten enzo. Klok - klepel.
http://www.belastingdienst.nl/variabel/bpm/bpm-109.htmlquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:55 schreef loveli het volgende:
Mag ik in Nederland rijden met een auto met buitenlands kenteken?
Als u in Nederland woont en rijdt in een auto met een buitenlands kenteken kan het zijn dat u een aanslag Belasting van personenauto’s en motorrijwielen (BPM) moet betalen. Zie daarvoor de site van de Douane.
http://www.verkeerenwater(...)woord/index.aspx#v11
Ik weet het. ik neem het risico meestal. Zeker als ik naar m'n ouders ga, want die wonen vlak over de grens.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:54 schreef loveli het volgende:
[..]
Jawel, je mag er alleen niet mee in NL rijden offiieel, geloof ik. De eigenaar van de auto moet in de buurt zijn ofzo, iets met invoerrechten enzo. Klok - klepel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |