Ik weet het niet.. een vriendin van mij woont net over de grens in Duitsland en heb toen wel uitgezocht dat ik niet in NL in haar auto mocht rijden. Echt heel irritant.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:59 schreef AKnynke het volgende:
maar, volgens mij is het nog anders als de auto niet op mijn naam staat, wat hij dus niet staat. En ik neem aan dat als ik vertel dat het de auto van mn vriend is dat het geen probleem zou moeten zijn.
Ja, ik knijp hem ook wel eens. maar goed, mijn ouders wonen 10 km. van de grens, en dat is meestal het enige waar ik heenga. Maar goed, een mens kan nog aangehouden worden..quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik weet het niet.. een vriendin van mij woont net over de grens in Duitsland en heb toen wel uitgezocht dat ik niet in NL in haar auto mocht rijden. Echt heel irritant.
Of een ongeluk krijgenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:02 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ja, ik knijp hem ook wel eens. maar goed, mijn ouders wonen 10 km. van de grens, en dat is meestal het enige waar ik heenga. Maar goed, een mens kan nog aangehouden worden..
Sterkte... Iemand van dichtbij of valt dat nog mee?quote:
Tx. Niet heel dichtbij, maar gezien de leeftijden en ziektes van deze generatie is het voorlopig niet de laatste.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Sterkte... Iemand van dichtbij of valt dat nog mee?
Hier had ik ovehreen gelezen!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oeh, dat zou mooi zijn Nynke.
Mooi dat het gesprek goed ging, maar ben je zelf al wat enthousiaster over de baan?
O no you don'tquote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:20 schreef kwakz0r het volgende:
oh, ik kan een reclame auto huren voor 33 euro per dag, dus dan zouden pf en phaidra als ze meerijden maar 15-20 euro betalen (incl tomtom, anders wordt t niks met mij), en 's nachts weer op de stoep afgeleverd worden... (gooit zichzelf maar even in de aanbieding)
Ah, who caresquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:03 schreef P.F het volgende:
Alleen de mensheid moet er nog een beetje aan wennen geloof ikMaar ik ben om!
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ah, who cares![]()
Ik was vorige week naar mijn werk in een jurkje met blote benen, kreeg allemaal complimentjes. Toen naar het station om naar Rotterdam te gaan en ik zag beduidende meer mannen naar me kijken dan wanneer ik datzelfde jurkje draag met een legging en een paar laarzen
Zeg dat jij nog beesies hebt als ie serieus is? *plaatje van Syrena*quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:12 schreef kwakz0r het volgende:
ik sprak net mn galadate van morgen en het woord "vuvuzela" viel in de context van de corsage die hij gaat maken.
ik ga met mijn oude bestuursgenoot. gewoon voor de gezelligheid. is een leuke jongen, goed voor de foto's en de gezelligheidquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:13 schreef P.F het volgende:
[..]
Zeg dat jij nog beesies hebt als ie serieus is? *plaatje van Syrena*
Huh maar wie is je galadate nu dan? Heb ik dat gemist?
Ik vind het zo schattig dat als ik m'n allerleukste/hipste pakje aan heb dat ik dan van die hele grijze 30+ers achter mij aan krijg, die dan ook niet in een mooi pak lopen, maar echt heel.. grijs? In de supermarkt of de bus, geniale plek om iemand mee uit te vragenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:12 schreef neen het volgende:
Als ik met vrienden over straat loop en we zien iets moois dan valt er altijd een gepaste stilte en dan zegt iemand met een grijns iets als "ja"
Hehe, we hebben allebei een helft! Dit is volgens mij de nieuwe, samengevoegde versie van Achilles tot Zeus, en die van jou! Wel een leuk cadeauboek ook, bedenk ik me, als ik voor een volgende verjaardag geen inspiratie hebquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:33 schreef Phaidra het volgende:
DaD, ik heb 'Van Alexandros tot zenobia' volgens mij. Wist niet dat Alexander tot Zeus ook bestond! Maar mijn editie is ca. 2002 en ben pas over een uurtje thuis ongeveer. Dus hier heb je waarschijnlijk niets aan...
Hahahaha, die is echt leukquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:34 schreef P.F het volgende:
Ja ik ben veel te aardig. Als iemand iets aan mij wil vragen [de weg of zo] vind ik het alleen maar reuze leuk![]()
Ik breng toeristen ook vaak naar de tramhalte en zo (al willen ze zelf liever lopen?)
Dus misschien scheelt het al dat ik niet iedereen weg grom
De meest slechte, midden op de Dam: Ja mag ik je wat vragen? Ja? Ben je hier bekend?
Dus ik zo, Uh, ja redelijk.
Hij: O woon je hier?
Ik: Ja..
En hij: o, zullen we dan wat gaan drinken!!!
![]()
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:31 schreef Laureline het volgende:
Aan mij wordt zelfs nooit op straat gevraagd of ik koffie wil drinken!En dit terwijl ik zo van koffie houd
Gelukkig stond mijn mama voor de Bijenkorf te wachten en die zag het dus allemaalquote:
I'm in! Op telefoon en pm's lezen gaat lastig, maar ik heb een TomTom! Weet alleen niet tot hoelaat ik vanuit leiden nog thuis kan komen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:20 schreef kwakz0r het volgende:
oh, ik kan een reclame auto huren voor 33 euro per dag, dus dan zouden pf en phaidra als ze meerijden maar 15-20 euro betalen (incl tomtom, anders wordt t niks met mij), en 's nachts weer op de stoep afgeleverd worden... (gooit zichzelf maar even in de aanbieding)
nee joh! ik zet jou en PF gewoon voor de deur af, en ik kan je ook wel ergens bij huis ophalen hoor!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:43 schreef Phaidra het volgende:
[..]
I'm in! Op telefoon en pm's lezen gaat lastig, maar ik heb een TomTom! Weet alleen niet tot hoelaat ik vanuit leiden nog thuis kan komen.
Wie wat waar? Helft van de prijs??? Ik wil!!!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:03 schreef neen het volgende:
Donders ik luister nu muse en nu baal ik dat ik morgen niet ga, zeker nu kaartjes nu de helft kosten van de normale prijs.
Je moet wel zorgen dat je rokje 40cm langer is dan je kousen.. (Ik spreek uit ervaring..)quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:45 schreef Laureline het volgende:
Nou, toen ik eens achterin de tram zat kwam er een enorme neger bij me zitten die zei dat hij mij wilde beminnen vanuit het diepst van zijn hart (èn hij ging mij altijd trouw blijven!), dus zo ontoegankelijk ben ik ook weer niet
![]()
Maar goed, ik ga vanmiddag eens naar de bieb in mijn stay-upkousen en jurkje, dan zullen we nog wel eens zien hoeveel koffies mij gaan worden aangebodenOnee shit, moet de mini zich wel verstoppen achter de boekenplanken, anders zien ze dat ik al bezet ben. Of schrikt zo'n kind van een jaar of 9 de mannen tegenwoordig niet meer af, neen?
Dat is liefquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:45 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nee joh! ik zet jou en PF gewoon voor de deur af, en ik kan je ook wel ergens bij huis ophalen hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |