abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82975337
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 13:12 schreef kwakz0r het volgende:
ik sprak net mn galadate van morgen en het woord "vuvuzela" viel in de context van de corsage die hij gaat maken.
Zeg dat jij nog beesies hebt als ie serieus is? *plaatje van Syrena*
Huh maar wie is je galadate nu dan? Heb ik dat gemist?
  vrijdag 18 juni 2010 @ 13:15:24 #227
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_82975453
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 13:13 schreef P.F het volgende:

[..]

Zeg dat jij nog beesies hebt als ie serieus is? *plaatje van Syrena*
Huh maar wie is je galadate nu dan? Heb ik dat gemist?
ik ga met mijn oude bestuursgenoot. gewoon voor de gezelligheid. is een leuke jongen, goed voor de foto's en de gezelligheid

hij heeft een reputatie met vreselijke corsages (oranje muts met maskers en fluitjes, in 2006) , maar ik vind t wel grappig, dat ding kan toch af als t echt naar is!
Kwak
pi_82975545
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 13:12 schreef neen het volgende:
Als ik met vrienden over straat loop en we zien iets moois dan valt er altijd een gepaste stilte en dan zegt iemand met een grijns iets als "ja"
Ik vind het zo schattig dat als ik m'n allerleukste/hipste pakje aan heb dat ik dan van die hele grijze 30+ers achter mij aan krijg, die dan ook niet in een mooi pak lopen, maar echt heel.. grijs? In de supermarkt of de bus, geniale plek om iemand mee uit te vragen Het is dan bij mijn ouders, daar lopen wel vaker gekke types Je hebt daar 1 ICT opleiding, denk dat ze daar dan mee klaar zijn, goede baan hebben, veel verdienen en gespaard hebben, en dan alles hebben (auping bed, platte tv, etc) en dan denken. NU moet ik een meisje vragen! (Oh ik heb een aantal ICT vrienden die zo zijn, schatjes hoor, maar dan wel bij je ouders wonen, een eigen bedrijf hebben en dan toch een aupingbed + matras + 100zoveel cm plasma tv hebben )

Dan denk ik, was op kamers gegaan !
pi_82975613
Nu ik er over na denk: Ik heb vrienden van 25+ die bij hun ouders wonen, maar dat is daar helemaal niet raar of zo Grappig..
  vrijdag 18 juni 2010 @ 13:20:11 #230
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_82975669
Ik ben nog nooit uitgevraagd op straat. Maar loop ook nooit met blote benen. Daar ligt het vast aan .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_82975902
Ik ben sowieso nog nooit uitgevraagd. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  vrijdag 18 juni 2010 @ 13:25:59 #232
236335 neen
schone schijn
pi_82975974
Ik ook niet, terwijl ik wel met blote benen op straat rondloop
het lijkt niet wat het is
pi_82976043
Ja ik word dan uitgevraagd door iemand die een uur lang schuin voor mij in de streekbus zat, totaaal niet kijkt, en wanneer ik uit stap, hij ook. 'o ja woon je hier ook, wat leuk'. 'ja eh, zou jij eh...'

en dan de weken daarna zie ik hem steeds bij een andere halte instappen !!

Ik dacht de hele reis: oké of hij is te omg hip met z'n knalroze shiny Doc Martins en beige linnen pak, zo arty, Of hij is echt raar. Toen hij een beetje begon te stotteren en ik aan z'n inhammen zag dat hij minstens 35+ was dacht ik. OMG, akward!!!!!!

Maar ik vond het wel heel lief dus ik zei: Je hebt een leuke outfit aan Maar nee sorry Doei!

Of in de supermarkt... Dat ik er net 10 tellen in sta, iemand mij iets 'raars' wil vragen. Dus ik zo: O nee, straks wil ie dat ik meespeel in een te rare film of zo
Maar hij zei: eh wil je een keer koffie met mij drinken?
Was ik een beetje teleurgesteld, had iets heftigers verwacht

En daarna.. Heee... zat hij niet in dezelfde bus? Is hij niet 't hele stuk achter mij aangelopen? Want ik ben echt net binnen en sta net pas voor de melk? Omg, AKWARD!!!

Het zijn nooit eens Johhny Deps of zo
pi_82976274
Whehehe en een keer toen ik 17 oid was, reuze brak in de trein van Utrecht-Amsterdam. Las ik het CJP magazine (jaja) over een regisseur. En ik vroeg aan de enige persoon achter mij of deze trein ook [daar en daar zou stoppen]

En hij zo.. O ja, klopt!
O wat grappig, dat stukje gaat over mij!

Dus ik zo JA VAST

Nou ja hij was wel aardig en daarna wilde hij dus ook koffie met mij drinken Dus ik zag de hele film al voor mij en toen dacht ik... OMG dit zou zooo goed in een Bouquet boekje passen En toen ben ik na de stations koffie snel naar huis gegaan

(Hij was het echt, heb hem nog gegoogled)
pi_82976278
Aan mij wordt zelfs nooit op straat gevraagd of ik koffie wil drinken! En dit terwijl ik zo van koffie houd
pi_82976394
DaD, ik heb 'Van Alexandros tot zenobia' volgens mij. Wist niet dat Alexander tot Zeus ook bestond! Maar mijn editie is ca. 2002 en ben pas over een uurtje thuis ongeveer. Dus hier heb je waarschijnlijk niets aan...
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_82976448
Ja ik ben veel te aardig. Als iemand iets aan mij wil vragen [de weg of zo] vind ik het alleen maar reuze leuk
Ik breng toeristen ook vaak naar de tramhalte en zo (al willen ze zelf liever lopen ?)

Dus misschien scheelt het al dat ik niet iedereen weg grom

De meest slechte, midden op de Dam: Ja mag ik je wat vragen? Ja? Ben je hier bekend?
Dus ik zo, Uh, ja redelijk.
Hij: O woon je hier?
Ik: Ja..
En hij: o, zullen we dan wat gaan drinken !!!

pi_82976524
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 13:33 schreef Phaidra het volgende:
DaD, ik heb 'Van Alexandros tot zenobia' volgens mij. Wist niet dat Alexander tot Zeus ook bestond! Maar mijn editie is ca. 2002 en ben pas over een uurtje thuis ongeveer. Dus hier heb je waarschijnlijk niets aan...
Hehe, we hebben allebei een helft! Dit is volgens mij de nieuwe, samengevoegde versie van Achilles tot Zeus, en die van jou! Wel een leuk cadeauboek ook, bedenk ik me, als ik voor een volgende verjaardag geen inspiratie heb
pi_82976557
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 13:34 schreef P.F het volgende:
Ja ik ben veel te aardig. Als iemand iets aan mij wil vragen [de weg of zo] vind ik het alleen maar reuze leuk
Ik breng toeristen ook vaak naar de tramhalte en zo (al willen ze zelf liever lopen ?)

Dus misschien scheelt het al dat ik niet iedereen weg grom

De meest slechte, midden op de Dam: Ja mag ik je wat vragen? Ja? Ben je hier bekend?
Dus ik zo, Uh, ja redelijk.
Hij: O woon je hier?
Ik: Ja..
En hij: o, zullen we dan wat gaan drinken !!!

Hahahaha, die is echt leuk
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_82976571
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 13:31 schreef Laureline het volgende:
Aan mij wordt zelfs nooit op straat gevraagd of ik koffie wil drinken! En dit terwijl ik zo van koffie houd

Ik hou ook van koffie, maar zelfs die van de Coffee Company vind ik maar zo-zo Dus ik zou al om die reden géén koffie met iemand gaan drinken haha.

Dus misschien tref je alleen mannen met goede smaak die het niet aandurven om zo-zo koffie met je te drinken dus wachten op een beter moment - in de hoop dat ze je later nog eens treffen!
pi_82976641
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 13:37 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Hahahaha, die is echt leuk
Gelukkig stond mijn mama voor de Bijenkorf te wachten en die zag het dus allemaal Dus ik zo: Eh nee ik heb met mijn mutti afgesproken Doei.

Ik vond hem wel geestig trouwens (achteraf dan )
pi_82976767
Ok hele domme vraag: ik deed mijn lampje aan en hij *sprong*

en ik zag er een grote vonk van afspringen, maar het lampje is nog heel???

Hoe kan dat?
pi_82976843
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 12:20 schreef kwakz0r het volgende:
oh, ik kan een reclame auto huren voor 33 euro per dag, dus dan zouden pf en phaidra als ze meerijden maar 15-20 euro betalen (incl tomtom, anders wordt t niks met mij), en 's nachts weer op de stoep afgeleverd worden... (gooit zichzelf maar even in de aanbieding)
I'm in! Op telefoon en pm's lezen gaat lastig, maar ik heb een TomTom! Weet alleen niet tot hoelaat ik vanuit leiden nog thuis kan komen.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_82976893
Leiden zit op het nachtnet toch?
  vrijdag 18 juni 2010 @ 13:45:12 #245
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_82976940
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 13:43 schreef Phaidra het volgende:

[..]

I'm in! Op telefoon en pm's lezen gaat lastig, maar ik heb een TomTom! Weet alleen niet tot hoelaat ik vanuit leiden nog thuis kan komen.
nee joh! ik zet jou en PF gewoon voor de deur af, en ik kan je ook wel ergens bij huis ophalen hoor!
Kwak
pi_82976958
Nou, toen ik eens achterin de tram zat kwam er een enorme neger bij me zitten die zei dat hij mij wilde beminnen vanuit het diepst van zijn hart (èn hij ging mij altijd trouw blijven! ), dus zo ontoegankelijk ben ik ook weer niet

Maar goed, ik ga vanmiddag eens naar de bieb in mijn stay-upkousen en jurkje, dan zullen we nog wel eens zien hoeveel koffies mij gaan worden aangeboden Onee shit, moet de mini zich wel verstoppen achter de boekenplanken, anders zien ze dat ik al bezet ben. Of schrikt zo'n kind van een jaar of 9 de mannen tegenwoordig niet meer af, neen?
pi_82976965
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 13:03 schreef neen het volgende:
Donders ik luister nu muse en nu baal ik dat ik morgen niet ga, zeker nu kaartjes nu de helft kosten van de normale prijs.
Wie wat waar? Helft van de prijs??? Ik wil!!!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_82977071
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 13:45 schreef Laureline het volgende:
Nou, toen ik eens achterin de tram zat kwam er een enorme neger bij me zitten die zei dat hij mij wilde beminnen vanuit het diepst van zijn hart (èn hij ging mij altijd trouw blijven! ), dus zo ontoegankelijk ben ik ook weer niet

Maar goed, ik ga vanmiddag eens naar de bieb in mijn stay-upkousen en jurkje, dan zullen we nog wel eens zien hoeveel koffies mij gaan worden aangeboden Onee shit, moet de mini zich wel verstoppen achter de boekenplanken, anders zien ze dat ik al bezet ben. Of schrikt zo'n kind van een jaar of 9 de mannen tegenwoordig niet meer af, neen?
Je moet wel zorgen dat je rokje 40cm langer is dan je kousen.. (Ik spreek uit ervaring..)
Voor de spiegel ziet het er prima uit, maar als je loopt kruipt je rokje altijd op
en als je op de roltrap of zo iets staat ook.
En op de fiets.
Klotedingen.
pi_82977140
MILFs zijn het helemaal tegenwoordig, toch?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_82977150
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 13:45 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

nee joh! ik zet jou en PF gewoon voor de deur af, en ik kan je ook wel ergens bij huis ophalen hoor!
Dat is lief ! En PF, H'dorp is helaas niet aangesloten op t nachtnet
Venus in pocketformaat
© loveli
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')