Nee!quote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:55 schreef Sarabi het volgende:
Ik mag zeker niet komen
Maar wel cool dat je het durft te vragen Mo, zoals je ziet is iedereen er erg blij mee
Hier wordt een huisje gezocht voor de moederpoes, geen idee of het wat voor jou is maar ik wilde het toch even onder de aandacht brengen!quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, en P.F! Ik had dat topic al gelezen, over die kat, maar er wordt vooral op gehamerd dat 'ie veel aandacht nodig heeft en ik twijfel of ik dat kan gaan geven, met straks 2 dagen college, 3 dagen stage, en 1 dag werken.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nou ja, ik zou heus best nog wel 's af willen spreken, maar bruiloft is net wat te ver ja, nog welmaar wie weet, als ik nog 's ga trouwen?
![]()
maar daar ga ik maar niet van uit, mijn Mr.Mo laat ik niet meer schieten
ik had gisteren al een hele post getikt met 'de uitnodiging' maar toch maar weer weggehaald...![]()
en nu ineens veul mensen die willen, echt super!
! Zo eerst maar 's bijlezen
It iz ment toe bie!quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Verrek, Mo's bruiloft valt precies in mijn vakantie!
dat dusquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:01 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Had je werkelijk verwacht dat niemand zou willen komen?
Beetje meer zelfvertrouwen hebben joh
quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:01 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Had je werkelijk verwacht dat niemand zou willen komen?
Beetje meer zelfvertrouwen hebben joh
quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Doe mij ook maar zo'n kaartje sturen, als je wilt!
quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:07 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd naar de kaart, ook al kan ik niet komen. Heb je de opzet misschien op je computer staan anders?
quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh en mn sportmaatje is ook geslaagd!*plaatsvervangende blijdschap*
Oh, ook leukquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
de hele kaart zelfs, maar ik wil je er ook wel een sturen hoor!we hebben er nog genoeg
Tof, soort-van-gefeliciteerrrrd!quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh en mn sportmaatje is ook geslaagd!*plaatsvervangende blijdschap*
Ja klopt, haaarbal heet ie geloof ik nuquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:10 schreef motorbloempje het volgende:
Het broertje van Pief was ook geslaagd toch?![]()
gefeliciteerd!
quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:14 schreef P.F het volgende:
Dit is trouwens de kleur 'just married'
[ afbeelding ]
2,50 bij de Kruidvatquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wow! Die lijkt best op mijn trouwjurkkleur!
oh, en *bijleesmodus* gefeliciteerd SDB!!
Ik herken je inderdaad niet, maar top dat je op je streefgewicht zitquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:12 schreef Daniane het volgende:
Ik ben hier al heel lang niet meer geweest. (niemand kent me ook nog neem ik aan)
maar ik logde dus net in op Dieet web, en ik zie dat ik 3 cm ben gegroeid, en op mn streefgewicht zit die ik daar heb ingevuld! (t was maar 3 kilo maar toch leuk om te zien)
Ik herken je vaag! Cm's in de lengte of in de breedte?quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:12 schreef Daniane het volgende:
Ik ben hier al heel lang niet meer geweest. (niemand kent me ook nog neem ik aan)
maar ik logde dus net in op Dieet web, en ik zie dat ik 3 cm ben gegroeid, en op mn streefgewicht zit die ik daar heb ingevuld! (t was maar 3 kilo maar toch leuk om te zien)
Thanks en slaap lekker jij!quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Die nagellak is precies de nagellak voor Mo![]()
En de uitnodiging, zo lief!
Jullie krijgen echt een perfecte dag, dat weet ik zeker!!
SDB, gefelicteerd!
Goodbye, jij ook met je geslaagde zusje.
Moe,slapen
haha ja ik ben nog in de groei. (nooit gedacht!) maar ben er wel blij mee. nu ben ik 1.58cm!quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik herken je inderdaad niet, maar top dat je op je streefgewicht zitWaar komen die centimeters vandaan, though, zit je nog in de groei?
Oh tof!quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:17 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik herken je vaag! Cm's in de lengte of in de breedte?
Nou, m'n nu aangetrouwde nichtje was anders maar wat blij dat ik een tas vol zooi mee hadquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:22 schreef motorbloempje het volgende:
een bruid zweet niet Pief, dat weet je toch?
quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:21 schreef AKnynke het volgende:
bruiloftsfeestje?
Ik ben weer in m'n appartementje. Gek hoor, half leeg, voelt heel vreemd. Gelukkig gaat een vriendin van me zondag op vakantie, en ik kan de rest van de week in haar appartement wonen. Dat scheelt heel veel, want zo is het niet echt leuk..
quote:
Ohja, dat heb ik ook wel eens!quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:28 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik klikt per ongeluk op je fobo in plaats van op het pm- of quote teken (geen idee meer wat ik wilde doen)
wil je ook een kaartje naar Duitsland sturen?quote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:34 schreef kwakz0r het volgende:
ola! ik had goed voorspeld in de poule dat mexico ging winnen vanavond. verder SAAAK ik acht in de poule, maar toch...
das vlak bij m'n ouders! 22 juli, was het?quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:16 schreef motorbloempje het volgende:
@ iedereen die gepm't heeft: ik ga morgen de kaartjes schrijven en op de bus doen!![]()
Het is overigens in Groenlo, dus wel aan het einde van de wereld, alhoewel het vanuit het westen niet uit maakt of je naar Groenlo of Nijmegen rijdt
quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:34 schreef AKnynke het volgende:
[..]
wil je ook een kaartje naar Duitsland sturen?
tink, carpoolen?
quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:34 schreef AKnynke het volgende:
[..]
wil je ook een kaartje naar Duitsland sturen?
tink, carpoolen?
zeker! dichterbij jou dan amsterdam bij mij!quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:35 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ga waarschinlijk uit mijn werk richting Groenlo (waar ligt dat eigenlijk? Achterhoek toch?)
Ja, bij Neede in de buurt. Vlak over de grens bij Muenster, zo ongeveer.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:35 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ga waarschinlijk uit mijn werk richting Groenlo (waar ligt dat eigenlijk? Achterhoek toch?)
Nou.... 't is nog best een stukje rijden hoor. Minimaal een uur.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:37 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
zeker! dichterbij jou dan amsterdam bij mij!
quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:41 schreef _Calimero_ het volgende:
misschien ga ik ook wel een PM sturen..maar ik moet dan uit rotterdam komen.. dus weet niet of dat gaat lukken
Fijnquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je bent iig van harte welkom!
succes morgen!quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:43 schreef AKnynke het volgende:
en nu ga ik slapen. Morgen optijd op. A, omdat ik geen ontbijt heb en omdat ik niet naar een sollicitatiegesprek wil zonder otnbijt in de maag, en B om m'n gesprek in ieder geval een heel klein beetje voor te bereiden.
Tot morgen allemaal!
Het is gewoon waarschijnlijk slecht dat ik best grote hoeveelheden kan eten. Je maag is een spier en rekbaar enzo, maar ik stel het me toch zo voor dat ie gewend raakt aan flinke vulling, of het nou goeie of slechte shit is. Maar de tijd-van-de-maand en met harde wind fietsen brengen het wel iets meer in perspectief.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:39 schreef Mini_rulez het volgende:
Is het weer zover, Puff?Ik vind dat je het nog redelijk gezond houdt.
Wat heb jij wel niet voor rare droom gehad?
Ik heb ook het idee dat ik altijd enorm veel eet. Maar als ik het niet doe zit ik steeds met dat hongervoel en ga ik juist ongezond eten.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:44 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Het is gewoon waarschijnlijk slecht dat ik best grote hoeveelheden kan eten. Je maag is een spier en rekbaar enzo, maar ik stel het me toch zo voor dat ie gewend raakt aan flinke vulling, of het nou goeie of slechte shit is. Maar de tijd-van-de-maand en met harde wind fietsen brengen het wel iets meer in perspectief.
Van warm slapen krijg ik altijd nachtmerries. Daarom is nu het dekbed weg, de ventilator aan en zijn de deuren open!
Je moet het ook geleidelijk afbouwen als je gaat lijnen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb ook het idee dat ik altijd enorm veel eet. Maar als ik het niet doe zit ik steeds met dat hongervoel en ga ik juist ongezond eten.
Ja mja, het hangt ook van je behoefte af denk ik. Ik zit eigenlijk nooit stil, en ik ben altijd wel aan het fietsen, hardlopen, zwemmen, of aan het werk.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:53 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Je moet het ook geleidelijk afbouwen als je gaat lijnen.Het is toch wel een beetje waar dat je maag eraan 'went' en dat je dan eerder weer honger krijgt. Tenminste, da's mijn ervaring wel.
Maar op zich is er toch helemaal niks mis met veel eten? Zolang je het maar gezond houdt is dat waarschijnlijk juist goed voor je stofwisseling. Kijk maar naar uniekhoorn, die werkt toch ook aardig wat kilo's groente en fruit weg.
Des te beter, toch?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja mja, het hangt ook van je behoefte af denk ik. Ik zit eigenlijk nooit stil, en ik ben altijd wel aan het fietsen, hardlopen, zwemmen, of aan het werk.
Ik had het laten uitrekenen, in een week dat ik 7 keer trainde en 4 dagen naar school ging. Ik kwam op bijna 3000 kcal dat ik nodig heb voor onderhoud.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:05 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Des te beter, toch?Het is ook veel makkelijker om je voedingsstoffen binnen te krijgen als je veel eet en veel beweegt. Probeer maar eens alles wat je lichaam nodig heeft in 1200kcals te proppen, da's nog een heel gepuzzel kan ik je vertellen.
Da's waar ja, en lichamelijk vol en geestelijk vol is ook niet altijd hetzelfde.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:06 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ja, ben ook absoluut voor je motortje op gang houden, maar het kan ook een soort gebrek aan verzadigingsidee (is dat een woord?) zijn. Vol is niet altijd vol bij mij
oh, dat zou leuk en handig zijn! ik moet alleen wel perse weer terug, want vrijdag moet ik dan weer om half 10 op de VU zijnquote:Op vrijdag 18 juni 2010 07:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mogge!
Yey voor alle geslaagden!
Tink: dat klinkt niet fijn! Beterschap!
Verder is Groenlo in de buurt van mn roots, dus ik rijd vanuit het westen en heb evt ook nog wel een slaapplek bij mijn ouders in de aanbieding. Oh en plek in de auto, dus Cali, jij zou bijv. vanaf Gouda mee kunnen rijden
Hoewel, de slaapplek ter plaatse klinkt ook wel goed, maar ik heb een alternatief niet al te ver weg, dus andere slankies gaan voor!
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:25 schreef sigme het volgende:
Goeiemorgen!
Mo, ik pas, want ik zit dan midden in m'n eigen gedoe, maar ik leuk dat je toch plek hebt voor wat slankies. En natuurlijk is het wat raar, van die internetvrienden, maar ze zijn wel echt.
Tink, ik hoop dat je de interne strubbelingen op orde krijgt. Ik heb nog aspergesoep op het programma staan, maar eigenlijk staan de asperges al wat te lang te wachten. Misschien doe ik ze wel naar de varkens.
Ik ben de dag alleen. Met Hond dus, want alleen is nooit meer alleen.. Nou ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |