wil je ook een kaartje naar Duitsland sturen?quote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:34 schreef kwakz0r het volgende:
ola! ik had goed voorspeld in de poule dat mexico ging winnen vanavond. verder SAAAK ik acht in de poule, maar toch...
das vlak bij m'n ouders! 22 juli, was het?quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:16 schreef motorbloempje het volgende:
@ iedereen die gepm't heeft: ik ga morgen de kaartjes schrijven en op de bus doen!![]()
Het is overigens in Groenlo, dus wel aan het einde van de wereld, alhoewel het vanuit het westen niet uit maakt of je naar Groenlo of Nijmegen rijdt
quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:34 schreef AKnynke het volgende:
[..]
wil je ook een kaartje naar Duitsland sturen?
tink, carpoolen?
quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:34 schreef AKnynke het volgende:
[..]
wil je ook een kaartje naar Duitsland sturen?
tink, carpoolen?
zeker! dichterbij jou dan amsterdam bij mij!quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:35 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ga waarschinlijk uit mijn werk richting Groenlo (waar ligt dat eigenlijk? Achterhoek toch?)
Ja, bij Neede in de buurt. Vlak over de grens bij Muenster, zo ongeveer.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:35 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ga waarschinlijk uit mijn werk richting Groenlo (waar ligt dat eigenlijk? Achterhoek toch?)
Nou.... 't is nog best een stukje rijden hoor. Minimaal een uur.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:37 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
zeker! dichterbij jou dan amsterdam bij mij!
quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:41 schreef _Calimero_ het volgende:
misschien ga ik ook wel een PM sturen..maar ik moet dan uit rotterdam komen.. dus weet niet of dat gaat lukken
Fijnquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je bent iig van harte welkom!
succes morgen!quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:43 schreef AKnynke het volgende:
en nu ga ik slapen. Morgen optijd op. A, omdat ik geen ontbijt heb en omdat ik niet naar een sollicitatiegesprek wil zonder otnbijt in de maag, en B om m'n gesprek in ieder geval een heel klein beetje voor te bereiden.
Tot morgen allemaal!
Het is gewoon waarschijnlijk slecht dat ik best grote hoeveelheden kan eten. Je maag is een spier en rekbaar enzo, maar ik stel het me toch zo voor dat ie gewend raakt aan flinke vulling, of het nou goeie of slechte shit is. Maar de tijd-van-de-maand en met harde wind fietsen brengen het wel iets meer in perspectief.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:39 schreef Mini_rulez het volgende:
Is het weer zover, Puff?Ik vind dat je het nog redelijk gezond houdt.
Wat heb jij wel niet voor rare droom gehad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |