Hihi ja inderdaadquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:36 schreef Laureline het volgende:
[..]
Hehe, we hebben allebei een helft! Dit is volgens mij de nieuwe, samengevoegde versie van Achilles tot Zeus, en die van jou! Wel een leuk cadeauboek ook, bedenk ik me, als ik voor een volgende verjaardag geen inspiratie heb
Ik weet het niet...quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
MILFs zijn het helemaal tegenwoordig, toch?
Dat ligt aan je kindquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:45 schreef Laureline het volgende:
Nou, toen ik eens achterin de tram zat kwam er een enorme neger bij me zitten die zei dat hij mij wilde beminnen vanuit het diepst van zijn hart (èn hij ging mij altijd trouw blijven!), dus zo ontoegankelijk ben ik ook weer niet
![]()
Maar goed, ik ga vanmiddag eens naar de bieb in mijn stay-upkousen en jurkje, dan zullen we nog wel eens zien hoeveel koffies mij gaan worden aangebodenOnee shit, moet de mini zich wel verstoppen achter de boekenplanken, anders zien ze dat ik al bezet ben. Of schrikt zo'n kind van een jaar of 9 de mannen tegenwoordig niet meer af, neen?
Niet uitverkocht (wat wil je, goffertpark) en zat mensen/handelaren met kaartjes over. Voor een euro of 25/30 moet het wel lukken (althans, vriend van me is het gelukt) live zijn ze wel erg gaafquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:45 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Wie wat waar? Helft van de prijs??? Ik wil!!!
O dan moet je eens in de Bijlmer op de metro gaan wachten, zelfde effectquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:59 schreef AKnynke het volgende:
ik word hier en in NL nooit uitgevraagd. In zimbabwe wel. Daar hoefde ik alleen de bus maar uit te stappen en 30 mannen verklaarden me dat ze van me hielden, en zo'n geweldige echtgenoot zouden maken..
Ik hoop toch niet dat jequote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:55 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik weet het niet...
Vrouwen die niet beseffen dat ze te oud zijn
Nee, dat topic kwam per ongeluk weer in m'n AT, en ik moest daar aan denken. Niet aan Lau hoor, ik zou niet durven!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik hoop toch niet dat jeLau
daarmee vergelijkt?
Ik vind die reclame van nuon met dat energie shirt ook wel leukquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:10 schreef kwakz0r het volgende:
mén nu klopt mn poule echt helemaal niet meer. stomme duitsers, ga eens even winnen!
Voor mij waren MILFs het 10 jaar geleden al helemaalquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
MILFs zijn het helemaal tegenwoordig, toch?
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Voor mij waren MILFs het 10 jaar geleden al helemaal.
http://www.nusport.nl/wk2010/quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:40 schreef Viking84 het volgende:
Hoe gaat het met Duitsland eigs? Geen zin om de tv aan te zetten, maar ben wel benieuwd.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:40 schreef Viking84 het volgende:
Hoe gaat het met Duitsland eigs? Geen zin om de tv aan te zetten, maar ben wel benieuwd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lijkt niet wat het is
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:41 schreef neen het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Die dingen zijn denk ik over 1000 jaar nog goed. Bizar toch, dat dat een varkentje was en dat ze dat zo hebben bewerkt dat het een jaar ongekoeld houdbaar isquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:38 schreef AKnynke het volgende:
ik heb net rookworst gegeten die over de datum was. oei oei oei.
De voorraadkast moet toch leeggegeten worden, en ik had niet door dat ie over de datum was totdat ik het papiertje weggooide, nadat ik de worst ophad..Hij smaakte nog goed!
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo zie je maar weer, vrouwen hebben geen verstand van voetbalhet lijkt niet wat het is
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:46 schreef neen het volgende:
[..]Dát slaat natuurlijk helemaal nergens op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo zie je maar weer, vrouwen hebben geen verstand van voetbal
Schade, Deutschland!.
Niet meer actief op Fok!
gelukkig hoef je voor die saus niet zoveel te doen als het eenmaal op het vuur staat!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:28 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, dat van Nyn ging over Voebbal
Ik heb lekker gelunched met een salade en een beker melk (salade van veldsla, ansjovis, tomaatjes, olijfjes, ei en een mayo-citroendressing) en heb nog echt te weinig geleerd, want eten pizzadus moest kokkerellen
en ik heb een afwijzing gehad voor die ene sollicitatie die ik gestuurd hadmaar geen hele negatieve, en ze nemen me op in 't bestand
dus wellicht hebben ze nog 's wat voor me.
Ben er wel uit dat ik iets in de media/journalistiekhoek ga zoeken, aangezien ik daar ook heen wil met mijn bachelor over 2 jaar (heb al wat mogelijke scriptieonderwerpen bedacht en naar mezelf gemailed) en het zou me fijn lijken om in die richting iets te vinden, maar tot die tijd pak ik alles aan wat ik kan krijgen, want geld moet verdiend worden
oh, en ik ben ook nog zelfgemaakte tomatensaus aan 't maken![]()
nee die van waar spanje tegen moest! eh..... zwitserland? die sokkenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:24 schreef kwakz0r het volgende:
ik vind de duitse shirtjes zo sexyer was vorige week een enorm aantrekkelijke jongen met een zwar tduits voetbalshirt in de kroeg
Dat is fijn!! Feli! ^0^quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Joepie, m'n stage is nu echt geregeld. Bij die fijne school..
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Joepie, m'n stage is nu echt geregeld. Bij die fijne school..
voor mij was het vrij vast: ik deed elke zondag verslag van alle volleybal wedstrijden. Als je zo'n deal kunt krijgen is het niet verkeerd!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:34 schreef motorbloempje het volgende:
freelance heb ik aan zitten denkenmaar ik heb wel echt een vast salaris nodig en ik weet niet in hoeverre freelance dat kan bieden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |