Tilburgse Volks Party.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:40 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Bij TVP denk je toch ook niet aan Terugverdienperiode of wel dan.
AND A FRANS DUIJTS SONG WAS OOON!!!quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:40 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Bij TVP denk je toch ook niet aan Terugverdienperiode of wel dan.
Ja dat leek mij dus logischer, maar daarom vroeg ik het ook.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:40 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik denk dat die chica nog steeds niet online is bij hem.
Het antwoord blijft ons schuldig.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:42 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
Ja dat leek mij dus logischer, maar daarom vroeg ik het ook.
Ik ook hoor, maar Rv wil dat niet.quote:
Nu nog niet, over een paar dagen wel.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:43 schreef reetveter het volgende:
[..]
En jij zou wel willen dat zij het bij jou deed he.
huhquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:44 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nu nog niet, over een paar dagen wel.
Ik heb in USA veel naar Miley mogen luisteren, dat zie je wel weer he.quote:
Boh, ik kan niet wachten tot de 26e juli.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb in USA veel naar Miley mogen luisteren, dat zie je wel weer he.
Want?quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:45 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Boh, ik kan niet wachten tot de 26e juli.
quote:
Ik denk niet dat dat de reden is dat hij niet kan wachten tot 26 juli.quote:
Nice! Waar zit je in NY?quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:47 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dan mis ik RV's verjaardag aangezien ik in NY zit.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat de reden is dat hij niet kan wachten tot 26 juli.
Langs wel, binnen niet.quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Langs wel, binnen niet.
Ik ben al stil.
En de rest gaat ook nog steeds?quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:49 schreef WillFerrell het volgende:
Overigens, ik heb het over mijn backstabbende vriend gehad over onze Lloret vakantie. Hij betaalt gewoon zijn deel, ik heb gewoon niet moeilijk gedaan en nu ben ik over gegaan tot een Amish-zwijgactie tegenover hem. Dodelijk.
Je mag wel op mijn verjaardag komen? Komt er tenminste eens een leuk iemand.quote:
Lloretquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:49 schreef WillFerrell het volgende:
Overigens, ik heb het over mijn backstabbende vriend gehad over onze Lloret vakantie. Hij betaalt gewoon zijn deel, ik heb gewoon niet moeilijk gedaan en nu ben ik over gegaan tot een Amish-zwijgactie tegenover hem. Dodelijk.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je mag wel op mijn verjaardag komen? Komt er tenminste eens een leuk iemand.
Waarschijnlijk worden ze gesponsord OF ze zitten lekker.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:52 schreef reetveter het volgende:
Waarom hebben ze bijna allemaal dezelfde schoenen aan daar op het WK.
Die meiden lopen ook allemaal in hetzelfde oranje jurkje.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:52 schreef reetveter het volgende:
Waarom hebben ze bijna allemaal dezelfde schoenen aan daar op het WK.
Ik ook. Uitercourse. Met de rest heb ik geen problemen. Behalve dat ik het zwak vond dat ze direct wilden betalen, maar dat is hun keuze.quote:
Nu heb je wel een extra stoel in het vliegtuig, en een extra bed.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:53 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik ook. Uitercourse. Met de rest heb ik geen problemen. Behalve dat ik het zwak vond dat ze direct wilden betalen, maar dat is hun keuze.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In je eentje, ja?quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:55 schreef Chai het volgende:
Apple fangirls. WFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Apple fangirls.Blasfemie, TR!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat doe je huillachen, vrouwtje?quote:
Apple fangirls.Ehrm..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Die stoel maakt me niet uit.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:55 schreef TheKC het volgende:
[..]
Nu heb je wel een extra stoel in het vliegtuig, en een extra bed.
Photoshop!quote:
Dat dus.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:58 schreef BobbyB het volgende:
Chai heeft best wel ranzige dingen af en toe.
Haha, nee hoor. Heb haar toegevoegd maar zij is nog niet online geweest en er is nu letterlijk niets meer wat ik kan doen behalve wachten en dat is gewoon vervelendquote:
Ik heb een rare hersenkronkel door Chai nu.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:58 schreef Potloodvis het volgende:
10 minuten in plaats van 5 minuten, toch nog snel.
Inderdaad, alsof iedereen ineens fan isquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:39 schreef NoelGallagher het volgende:
deadmau5, wtf is dat ineens voor kankerhype
Netjes. Lekker centraal van alles.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:59 schreef WillFerrell het volgende:
Ohnee, B, ik zit hier
http://www.ichotelsgroup.com/h/d/sb/1/en/hotel/nycee?cm_sp=IMMerch-_-SB_US_en-_-SlotH_NHOP_NYCEE&hotelCode=nycee
Apple fangirls.wtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
Wutquote:
Hij is de breezerslet aan het uithangen.quote:
IcK rUiK diE kAnkeRgEur vAn Vd N0Gggquote:
Dat moet ik deze vakantie ook maar gaan doen. Dit scheit geen kut opquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hij is de breezerslet aan het uithangen.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:02 schreef reetveter het volgende:
[..]
IcK rUiK diE kAnkeRgEur vAn Vd N0Ggg
thijmen zegt:
wHaHaHahazzz
niet koel
Joey zegt:
WhAhahAH MaAreUHh ThIjMeN, hAaL jY BiEr dAaahhnn
thijmen zegt:
NeUJJZZ
Rinse - JoEy, ThIjmEn NwlY zegt:
FaCkInGg SnElL GeAcK
thijmen zegt:
HeB mNn iD NieTt bij MeEe
Joey zegt:
WhaAhhaAH sTt0p jUh hEt 0nDeR jUh V3sT
Rinse - JoEy, ThIjmEn NwlY zegt:
JiJ LiJCkt EcHtWeLl 16 JonGeUh
Kutjes scheiten?quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat moet ik deze vakantie ook maar gaan doen. Dit scheit geen kut op
Scheit niet op he.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
VERTEL WE HANGEN AAN JE LIPPEN>quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
quote:
Zeg ik iets serieus, wordt het meteen weer afgedaan met dit soort comments omdat ik per ongeluk scheit typ terwijl iedereen snapt dat ik schiet bedoel.quote:
Het duurt nog niet eens 1 dag.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wat vertellen?quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Haha, nee hoor. Heb haar toegevoegd maar zij is nog niet online geweest en er is nu letterlijk niets meer wat ik kan doen behalve wachten en dat is gewoon vervelend![]()
Ik wist dat je dat ging zeggen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
Zeg ik iets serieus, wordt het meteen weer afgedaan met dit soort comments omdat ik per ongeluk scheit typ terwijl iedereen snapt dat ik schiet bedoel.
Ehm nee. Ik zei het nu goed.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:05 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik wist dat je dat ging zeggen.
tevens, je zei weer scheit.
Hij doelt op:quote:
quote:
Reservekeeper.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:06 schreef Mozy het volgende:
Heeft Zuid Afrika nu geen keeper meer deze wedstrijd?
Check al die e's in je post.quote:
6 van de 13.quote:
Ja, niks dus. Ik kan gewoon niets doen behalve wachtenquote:
Nee, Walters. Helaas.quote:
Hij is toch een van hun betere spelers, had hij net een blessure gehad oid dat ze hem toch kozen?quote:
Doe rustig man.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, niks dus. Ik kan gewoon niets doen behalve wachten
Ik snap niks van de coach.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij is toch een van hun betere spelers, had hij net een blessure gehad oid dat ze hem toch kozen?
Oh god, Mozy!!!quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij is toch een van hun betere spelers, had hij net een blessure gehad oid dat ze hem toch kozen?
Ja, dat doe ik al heel de tijd maar ik word er gek vanquote:
Lijn. Korthouden.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:11 schreef Mozy het volgende:
[..]
Wat.
Haar moeder helpt haar, dat verzint ze niet allemaal zelf.
En dan komt ze online, BAM gelijk jij er boven op. Doe casual.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik al heel de tijd maar ik word er gek van
Zometeen wil hij iets typen, schiet ie uit, drukt hij op enter.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:12 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
En dan komt ze online, BAM gelijk jij er boven op. Doe casual.
Microsoft Office-programma bedoel je.quote:
Nee, dat doe ik niet. Zo dom ben ik nietquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:12 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
En dan komt ze online, BAM gelijk jij er boven op. Doe casual.
Maar het is Walters.quote:
Niet. Doen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vraag het toch. Dat is goed. Ik geef geen mening oid.
Inderdaad. Met een overflow aanquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:13 schreef Mozy het volgende:
[..]
Zometeen wil hij iets typen, schiet ie uit, drukt hij op enter.
En dan verstuurd hij zoiets als: "hojokd;."![]()
Wut, ligt ze al in bed ofzo?quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik niet. Zo dom ben ik niet
Ze komt sowieso niet meer online vandaag.
Die smiley gebruik ik echt nooit op msnquote:
Ze denkt dat ze pfeiffer heeft omdat ze de laatste tijd snel moe is. Dus ik neem aan dat zij niet om 11 uur nog online gaat komen.quote:
Die pfeiffer heeft ze van een negerquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ze denkt dat ze pfeiffer heeft omdat ze de laatste tijd snel moe is. Dus ik neem aan dat zij niet om 11 uur nog online gaat komen.
Soberso, MSN.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die smiley gebruik ik echt nooit op msnJa ":@" wel maar ":$" niet
Ohja.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ze denkt dat ze pfeiffer heeft omdat ze de laatste tijd snel moe is. Dus ik neem aan dat zij niet om 11 uur nog online gaat komen.
TERINGLEIJERT IK GA JE KOP VERBOUWENquote:
Ik zat in Take Me Out volgens een kankerbreezah laatst.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:19 schreef Bragi het volgende:
Volgens mij heeft Michelle Pfeiffer.
/takemeout-dude
Ho moet ik weer mn lijst pakken.quote:
Doe toch maar pakkenquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ho moet ik weer mn lijst pakken.geen onvoldoendes iig.
...quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:19 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nee. Dit is zo mijn enige goede voorspelling vandaag.
15 gezakt, 15 her.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Doe toch maar pakken.
Waren er veel gezakt?
Al die? Ik zie er maar een, toch?quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:24 schreef Chai het volgende:
GEFELICITEERD SANNA
Wat hebben al die US hoeren toch tegen WD.
Simpel. 9 van de 10 meiden posten in US voor die geil reacties van die mannen. Als wd daar komt neemt ze een aantal van die reacties in.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:24 schreef Chai het volgende:
GEFELICITEERD SANNA
Wat hebben al die US hoeren toch tegen WD.
Oh, jij had 0-2?quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:19 schreef WillFerrell het volgende:
Tering naar de nering, te vroeg geblijdschapt.
Ja maar ze hitten ook op elkaar, behalve WD. Misschien omdat zij niet terughit ofzo.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:26 schreef reetveter het volgende:
[..]
Simpel. 9 van de 10 meiden posten in US voor die geil reacties van die mannen. Als wd daar komt neemt ze een aantal van die reacties in.
Nooit geweest.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:28 schreef ynuhh het volgende:
http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/43615794
Jammer.
Dit is dan weer jammer.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jaloers omdat ik kankerlekker ben.
Ja, zij zit hier ook echt pas 1 jaar actief en bijna altijd maar zeiken op dingen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:29 schreef reetveter het volgende:
Die tamagotchi wijf danDie op zoeen hamster lijkt. Die is verdomme van de redactie frontpage
En dan mensen durven uitlachen over de opleiding
![]()
![]()
Deze smiley beschrijft haar:quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:29 schreef reetveter het volgende:
Die tamagotchi wijf danDie op zoeen hamster lijkt. Die is verdomme van de redactie frontpage
![]()
![]()
Ik zit hier ook pas 1 jaar.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, zij zit hier ook echt pas 1 jaar actief en bijna altijd maar zeiken op dingen.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:29 schreef reetveter het volgende:
![]()
![]()
Gelukkig komt er hier een hele grote bij volgend jaar ofzo. Ziggo dome.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:30 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Het verdwijnen van poppodia vind ik bijvoorbaat al jammer.
Dat zeker.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:30 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Het verdwijnen van poppodia vind ik bijvoorbaat al jammer.
Welke site?quote:
Prive poule van het bedrijf waar mijn vader werkt.quote:
Je bedoelt VMBO. Je bent te jong om MAVO gedaan te hebbenquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:34 schreef wolvendagen het volgende:
Ze denken dat ik care dat ze me 'dom' vinden omdat ik mavo deed. Oh huil.
Maar is die poule niet op een externe site gehost? Ziet er wel fraai uit namelijk.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:34 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Prive poule van het bedrijf waar mijn vader werkt.
MBOquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:36 schreef Chuck_Norris het volgende:
Wel een beetje huillie hoor in dat topic. Hoevaak ik en velen met mij wel niet "MBO" hebben gepost.
Welke idioot heeft zo een systeem bedacht.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:36 schreef Lakitu het volgende:
Weet je waar ik fucking aggressief om kan worden? Ik zit bij zoeen poule waar geen vaste punten zijn maar het afhangt van hoeveel mensen het goed hadden. Hoe minder, hoe meer punten je krijgt. Dus nu heb ik best wel veel wedstrijden gewoon helemaal goed, maar krijg ik er echt maar 5 a 10 punten ervoor. Staat er nu een mongool eerste doordat ie in 1 keer 250 punten kreeg voor 0-1 zwitserland![]()
![]()
![]()
KOTS
Ja daarom. En omdat het WD is is het zielig. Fuck dat ik zeg nog steeds altijd MBOquote:
Dit is puur een versterking van eenquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:38 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Alle onderwijstypen worden met kleine letters geschreven.
/Bragi.
Bij ons op school heet dat Mavo.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:35 schreef TheKC het volgende:
[..]
Je bedoelt VMBO. Je bent te jong om MAVO gedaan te hebben
Een script dat ze hebben gekocht voor 1000 euro (quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:36 schreef Bragi het volgende:
[..]
Maar is die poule niet op een externe site gehost? Ziet er wel fraai uit namelijk.
Rellen jongequote:Op woensdag 16 juni 2010 22:38 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja daarom. En omdat het WD is is het zielig. Fuck dat ik zeg nog steeds altijd MBOOok al heb ik zoveel vrienden die dat doen.
Wat is de naam van dat ding dan.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Een script dat ze hebben gekocht voor 1000 euro () en nu op hun eigen site hosten en voor hun medewerkers en klanten open hebben gesteld.
MBO is ookquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:38 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja daarom. En omdat het WD is is het zielig. Fuck dat ik zeg nog steeds altijd MBOOok al heb ik zoveel vrienden die dat doen.
Oh.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:39 schreef Japsnars het volgende:
Het script is hier van:
http://www.gamebasics.nl/
(Wat een lelijke homepage hebben zij, hé)
Zie previous post.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:39 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Wat is de naam van dat ding dan.
DIe term bestaat officieel niet meerquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bij ons op school heet dat Mavo.
Waarom geef je me gemene Pi's vriend.quote:
Ik heb zoveel vrienden die MBO of HBO doen maar op Fok is het gewoon MBOquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:38 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Dan falen zij want alhoewel het inhoudelijk wel grotendeels overeenkomt, is het toch heel wat anders.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
HBO ook?quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:38 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Alle onderwijstypen worden met kleine letters geschreven.
/Bragi.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:40 schreef reetveter het volgende:
[..]
DIe term bestaat officieel niet meer
Boeiend inderdaad.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:40 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb zoveel vrienden die MBO of HBO doen maar op Fok is het gewoon MBO![]()
HBO
![]()
Ja daarom. Ik heb meer MBO/HBO homies dan op de Uni. Maarja ik kan het niet laten om te postenquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:40 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb zoveel vrienden die MBO of HBO doen maar op Fok is het gewoon MBO![]()
HBO
![]()
Ja.quote:
Nee ok dat niet.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:43 schreef Lakitu het volgende:
Op Fok zeg ik ook 'negers![]()
' terwijl ik genoeg negervrienden heb
Dát is wel behoorlijk uniek ja.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:43 schreef Lakitu het volgende:
Desalniettemin zal er op je diploma gewoon VMBO staanquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb er 2 en allebei noemen we ze gewoon negerquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:43 schreef Lakitu het volgende:
Wist ik.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:45 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik had het er net met een huisgenootje over. Wat een toeval.
Ja, dit. Dus je doet gewoon VMBO/vmbo.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:45 schreef TheKC het volgende:
[..]
Desalniettemin zal er op je diploma gewoon VMBO staan.
Ik heb er geen hondsdolheid aan overgehouden.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:46 schreef Bragi het volgende:
Aan de mensen die een neger kennen: zijn jullie wel eens gebeten of zo?
In het begin een paar keer. Ben er mee naar de dierenarts geweest en die heeft een soort spray gegeven die je in hun ogen moet spuiten als het nog eens gebeurt. Is vrij snel opgehouden.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:46 schreef Bragi het volgende:
Aan de mensen die een neger kennen: zijn jullie wel eens gebeten of zo?
Negers in het gooiquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb er 2 en allebei noemen we ze gewoon neger
Nee. Een vriend kreeg ooit wel een bruine maan in zijn neus gedrukt.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:46 schreef Bragi het volgende:
Aan de mensen die een neger kennen.hebben: zijn jullie wel eens gebeten of zo? Ik heb gehoord dat ze nogal agressief kunnen zijn.
Maakt mij dat nou uit.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:45 schreef TheKC het volgende:
[..]
Ja, er zitten er 3 op onze school.quote:
Geadopteerd standaard.quote:
En ik fietste iedere dag langs het asielzoekerscentrum waar er honderden zijn.quote:
quote:
Niet eens.quote:
Same shit, different name. Waar kan je je druk om maken.quote:
Rot toch op, wat maakt het nou uit wat voor school iemand gedaan heeft? Iemand er constant op wijzen, dat is pas zielig.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:45 schreef TheKC het volgende:
[..]
Omdat het dus geen mavo is. Dat is TheKC's punt, die allang in bed ligt nu.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Same shit, different name. Waar kan je je druk om maken.
Onder de bank. In de douche. En achter je bed.quote:
Wat, BRAGI! Y uit d'r slof geschoten.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:49 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Rot toch op, wat maakt het nou uit wat voor school iemand gedaan heeft? Iemand er constant op wijzen, dat is pas zielig.
Als er mavo stond konden we je legaal doen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Same shit, different name. Waar kan je je druk om maken.
Standaard klinkt beter.quote:
What do I care. als ze het mavo noemen, so be it. Alsof ik daar verder voor gekozen heb.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:49 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Omdat het dus geen mavo is. Dat is TheKC's punt, die allang in bed ligt nu.
Nee, jij niet.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
What do I care. als ze het mavo noemen, so be it. Alsof ik daar verder voor gekozen heb.
I lol'edquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:50 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Grafische vormgeving.. Ben nu barista en werk in een kroeg achter de bar. In Januari ga ik naar de KMS, eindelijk de actie die ik zoek!
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:53 schreef ynuhh het volgende:
Barista. Als ik voor een werkgever wil werken, dan wil ik dat doen.
Nee hoor, ik blijf kalm. Maar TheKC komt hier alleen om te trollen en zielige opmerking/plaatjes te plaatsen waarin hij altijd de intentie heeft om iemand onderuit te halen. Vind ik niet echt tof.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:49 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Wat, BRAGI! Y uit d'r slof geschoten.
Niet altijd hoor. Wel vaak, maar niet altijd.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:55 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Nee hoor, ik blijf kalm. Maar TheKC komt hier alleen om te trollen en zielige opmerking/plaatjes te plaatsen waarin hij altijd de intentie heeft om iemand onderuit te halen. Vind ik niet echt tof.
ATB, grappenmakerquote:
Om eerlijk te zijn vind ik het belachelijk dat van de onderwijsraad een school nog de term mavo mag gebruiken. Niet dat wat verder heeft te maken met personen die vmbo doen of wat dan ook, ik vind het gewoon ongelofelijk krom.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:55 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Nee hoor, ik blijf kalm. Maar TheKC komt hier alleen om te trollen en zielige opmerking/plaatjes te plaatsen waarin hij altijd de intentie heeft om iemand onderuit te halen. Vind ik niet echt tof.
Boh. Beide zijn spang.quote:
Bijnaquote:
Gast, ik kan niet wachten, nog anderhalve week:quote:
quote:Zaterdag 26 juni De Doelen
v.a. 19.00 uur
Remember the 80's & 90's
Dj. Frankie B
the Sunclub
T Spoon
Venga Boys
NIQQQQQQQQQUAAAAAAAAAAAAAAH. Ik wil ook.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Gast, ik kan niet wachten, nog anderhalve week:
[..]
Deze clip![]()
En tegelijkertijd:quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:00 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
NIQQQQQQQQQUAAAAAAAAAAAAAAH. Ik wil ook.
Die eerste is best lame, maar het feestteam is ook gaafquote:Dj. Yorit
Skiggy Rapz
Diggie Dex
Het Feestteam
Mag ik het dan op een andere plek in je stoppen?quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mag ik mijn tong in je mond stoppen?
Gást. Een orgasme van jeugdmuziek is het gewoon.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En tegelijkertijd:
[..]
Die eerste is best lame, maar het feestteam is ook gaaf
Je houdt van baffen?quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:01 schreef reetveter het volgende:
[..]
Mag ik het dan op een andere plek in je stoppen?
Welke?quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:01 schreef reetveter het volgende:
[..]
Mag ik het dan op een andere plek in je stoppen?
Hardste nummer ooit.quote:
Inderdaadquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:01 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Gást. Een orgasme van jeugdmuziek is het gewoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |