Ik heb zoveel vrienden die MBO of HBO doen maar op Fok is het gewoon MBOquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:38 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja daarom. En omdat het WD is is het zielig. Fuck dat ik zeg nog steeds altijd MBOOok al heb ik zoveel vrienden die dat doen.
Dan falen zij want alhoewel het inhoudelijk wel grotendeels overeenkomt, is het toch heel wat anders.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bij ons op school heet dat Mavo.
HBO ook?quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:38 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Alle onderwijstypen worden met kleine letters geschreven.
/Bragi.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:40 schreef reetveter het volgende:
[..]
DIe term bestaat officieel niet meer
Boeiend inderdaad.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:40 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb zoveel vrienden die MBO of HBO doen maar op Fok is het gewoon MBO![]()
HBO
![]()
Ja daarom. Ik heb meer MBO/HBO homies dan op de Uni. Maarja ik kan het niet laten om te postenquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:40 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb zoveel vrienden die MBO of HBO doen maar op Fok is het gewoon MBO![]()
HBO
![]()
Ja.quote:
Nee ok dat niet.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:43 schreef Lakitu het volgende:
Op Fok zeg ik ook 'negers![]()
' terwijl ik genoeg negervrienden heb
Dát is wel behoorlijk uniek ja.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:43 schreef Lakitu het volgende:
Desalniettemin zal er op je diploma gewoon VMBO staanquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bij ons op school heet dat Mavo.
Ik heb er 2 en allebei noemen we ze gewoon negerquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:43 schreef Lakitu het volgende:
Wist ik.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:45 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik had het er net met een huisgenootje over. Wat een toeval.
Ja, dit. Dus je doet gewoon VMBO/vmbo.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:45 schreef TheKC het volgende:
[..]
Desalniettemin zal er op je diploma gewoon VMBO staan.
Ik heb er geen hondsdolheid aan overgehouden.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:46 schreef Bragi het volgende:
Aan de mensen die een neger kennen: zijn jullie wel eens gebeten of zo?
In het begin een paar keer. Ben er mee naar de dierenarts geweest en die heeft een soort spray gegeven die je in hun ogen moet spuiten als het nog eens gebeurt. Is vrij snel opgehouden.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:46 schreef Bragi het volgende:
Aan de mensen die een neger kennen: zijn jullie wel eens gebeten of zo?
Negers in het gooiquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb er 2 en allebei noemen we ze gewoon neger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |