Dat zeker.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:30 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Het verdwijnen van poppodia vind ik bijvoorbaat al jammer.
Welke site?quote:
Prive poule van het bedrijf waar mijn vader werkt.quote:
Je bedoelt VMBO. Je bent te jong om MAVO gedaan te hebbenquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:34 schreef wolvendagen het volgende:
Ze denken dat ik care dat ze me 'dom' vinden omdat ik mavo deed. Oh huil.
Maar is die poule niet op een externe site gehost? Ziet er wel fraai uit namelijk.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:34 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Prive poule van het bedrijf waar mijn vader werkt.
MBOquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:36 schreef Chuck_Norris het volgende:
Wel een beetje huillie hoor in dat topic. Hoevaak ik en velen met mij wel niet "MBO" hebben gepost.
Welke idioot heeft zo een systeem bedacht.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:36 schreef Lakitu het volgende:
Weet je waar ik fucking aggressief om kan worden? Ik zit bij zoeen poule waar geen vaste punten zijn maar het afhangt van hoeveel mensen het goed hadden. Hoe minder, hoe meer punten je krijgt. Dus nu heb ik best wel veel wedstrijden gewoon helemaal goed, maar krijg ik er echt maar 5 a 10 punten ervoor. Staat er nu een mongool eerste doordat ie in 1 keer 250 punten kreeg voor 0-1 zwitserland![]()
![]()
![]()
KOTS
Ja daarom. En omdat het WD is is het zielig. Fuck dat ik zeg nog steeds altijd MBOquote:
Dit is puur een versterking van eenquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:38 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Alle onderwijstypen worden met kleine letters geschreven.
/Bragi.
Bij ons op school heet dat Mavo.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:35 schreef TheKC het volgende:
[..]
Je bedoelt VMBO. Je bent te jong om MAVO gedaan te hebben
Een script dat ze hebben gekocht voor 1000 euro (quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:36 schreef Bragi het volgende:
[..]
Maar is die poule niet op een externe site gehost? Ziet er wel fraai uit namelijk.
Rellen jongequote:Op woensdag 16 juni 2010 22:38 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja daarom. En omdat het WD is is het zielig. Fuck dat ik zeg nog steeds altijd MBOOok al heb ik zoveel vrienden die dat doen.
Wat is de naam van dat ding dan.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Een script dat ze hebben gekocht voor 1000 euro () en nu op hun eigen site hosten en voor hun medewerkers en klanten open hebben gesteld.
MBO is ookquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:38 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja daarom. En omdat het WD is is het zielig. Fuck dat ik zeg nog steeds altijd MBOOok al heb ik zoveel vrienden die dat doen.
Oh.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:39 schreef Japsnars het volgende:
Het script is hier van:
http://www.gamebasics.nl/
(Wat een lelijke homepage hebben zij, hé)
Zie previous post.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:39 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Wat is de naam van dat ding dan.
DIe term bestaat officieel niet meerquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bij ons op school heet dat Mavo.
Waarom geef je me gemene Pi's vriend.quote:
Ik heb zoveel vrienden die MBO of HBO doen maar op Fok is het gewoon MBOquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:38 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Dan falen zij want alhoewel het inhoudelijk wel grotendeels overeenkomt, is het toch heel wat anders.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
HBO ook?quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:38 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Alle onderwijstypen worden met kleine letters geschreven.
/Bragi.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:40 schreef reetveter het volgende:
[..]
DIe term bestaat officieel niet meer
Boeiend inderdaad.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:40 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb zoveel vrienden die MBO of HBO doen maar op Fok is het gewoon MBO![]()
HBO
![]()
Ja daarom. Ik heb meer MBO/HBO homies dan op de Uni. Maarja ik kan het niet laten om te postenquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:40 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb zoveel vrienden die MBO of HBO doen maar op Fok is het gewoon MBO![]()
HBO
![]()
Ja.quote:
Nee ok dat niet.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:43 schreef Lakitu het volgende:
Op Fok zeg ik ook 'negers![]()
' terwijl ik genoeg negervrienden heb
Dát is wel behoorlijk uniek ja.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:43 schreef Lakitu het volgende:
Desalniettemin zal er op je diploma gewoon VMBO staanquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb er 2 en allebei noemen we ze gewoon negerquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:43 schreef Lakitu het volgende:
Wist ik.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:45 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik had het er net met een huisgenootje over. Wat een toeval.
Ja, dit. Dus je doet gewoon VMBO/vmbo.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:45 schreef TheKC het volgende:
[..]
Desalniettemin zal er op je diploma gewoon VMBO staan.
Ik heb er geen hondsdolheid aan overgehouden.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:46 schreef Bragi het volgende:
Aan de mensen die een neger kennen: zijn jullie wel eens gebeten of zo?
In het begin een paar keer. Ben er mee naar de dierenarts geweest en die heeft een soort spray gegeven die je in hun ogen moet spuiten als het nog eens gebeurt. Is vrij snel opgehouden.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:46 schreef Bragi het volgende:
Aan de mensen die een neger kennen: zijn jullie wel eens gebeten of zo?
Negers in het gooiquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb er 2 en allebei noemen we ze gewoon neger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |