Die pfeiffer heeft ze van een negerquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ze denkt dat ze pfeiffer heeft omdat ze de laatste tijd snel moe is. Dus ik neem aan dat zij niet om 11 uur nog online gaat komen.
Soberso, MSN.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die smiley gebruik ik echt nooit op msnJa ":@" wel maar ":$" niet
Ohja.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ze denkt dat ze pfeiffer heeft omdat ze de laatste tijd snel moe is. Dus ik neem aan dat zij niet om 11 uur nog online gaat komen.
TERINGLEIJERT IK GA JE KOP VERBOUWENquote:
Ik zat in Take Me Out volgens een kankerbreezah laatst.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:19 schreef Bragi het volgende:
Volgens mij heeft Michelle Pfeiffer.
/takemeout-dude
Ho moet ik weer mn lijst pakken.quote:
Doe toch maar pakkenquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ho moet ik weer mn lijst pakken.geen onvoldoendes iig.
...quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:19 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nee. Dit is zo mijn enige goede voorspelling vandaag.
15 gezakt, 15 her.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Doe toch maar pakken.
Waren er veel gezakt?
Al die? Ik zie er maar een, toch?quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:24 schreef Chai het volgende:
GEFELICITEERD SANNA
Wat hebben al die US hoeren toch tegen WD.
Simpel. 9 van de 10 meiden posten in US voor die geil reacties van die mannen. Als wd daar komt neemt ze een aantal van die reacties in.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:24 schreef Chai het volgende:
GEFELICITEERD SANNA
Wat hebben al die US hoeren toch tegen WD.
Oh, jij had 0-2?quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:19 schreef WillFerrell het volgende:
Tering naar de nering, te vroeg geblijdschapt.
Ja maar ze hitten ook op elkaar, behalve WD. Misschien omdat zij niet terughit ofzo.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:26 schreef reetveter het volgende:
[..]
Simpel. 9 van de 10 meiden posten in US voor die geil reacties van die mannen. Als wd daar komt neemt ze een aantal van die reacties in.
Nooit geweest.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:28 schreef ynuhh het volgende:
http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/43615794
Jammer.
Dit is dan weer jammer.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jaloers omdat ik kankerlekker ben.
Ja, zij zit hier ook echt pas 1 jaar actief en bijna altijd maar zeiken op dingen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:29 schreef reetveter het volgende:
Die tamagotchi wijf danDie op zoeen hamster lijkt. Die is verdomme van de redactie frontpage
En dan mensen durven uitlachen over de opleiding
![]()
![]()
Deze smiley beschrijft haar:quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:29 schreef reetveter het volgende:
Die tamagotchi wijf danDie op zoeen hamster lijkt. Die is verdomme van de redactie frontpage
![]()
![]()
Ik zit hier ook pas 1 jaar.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, zij zit hier ook echt pas 1 jaar actief en bijna altijd maar zeiken op dingen.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:29 schreef reetveter het volgende:
![]()
![]()
Gelukkig komt er hier een hele grote bij volgend jaar ofzo. Ziggo dome.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:30 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Het verdwijnen van poppodia vind ik bijvoorbaat al jammer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |