Al die? Ik zie er maar een, toch?quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:24 schreef Chai het volgende:
GEFELICITEERD SANNA
Wat hebben al die US hoeren toch tegen WD.
Simpel. 9 van de 10 meiden posten in US voor die geil reacties van die mannen. Als wd daar komt neemt ze een aantal van die reacties in.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:24 schreef Chai het volgende:
GEFELICITEERD SANNA
Wat hebben al die US hoeren toch tegen WD.
Oh, jij had 0-2?quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:19 schreef WillFerrell het volgende:
Tering naar de nering, te vroeg geblijdschapt.
Ja maar ze hitten ook op elkaar, behalve WD. Misschien omdat zij niet terughit ofzo.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:26 schreef reetveter het volgende:
[..]
Simpel. 9 van de 10 meiden posten in US voor die geil reacties van die mannen. Als wd daar komt neemt ze een aantal van die reacties in.
Nooit geweest.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:28 schreef ynuhh het volgende:
http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/43615794
Jammer.
Dit is dan weer jammer.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jaloers omdat ik kankerlekker ben.
Ja, zij zit hier ook echt pas 1 jaar actief en bijna altijd maar zeiken op dingen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:29 schreef reetveter het volgende:
Die tamagotchi wijf danDie op zoeen hamster lijkt. Die is verdomme van de redactie frontpage
En dan mensen durven uitlachen over de opleiding
![]()
![]()
Deze smiley beschrijft haar:quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:29 schreef reetveter het volgende:
Die tamagotchi wijf danDie op zoeen hamster lijkt. Die is verdomme van de redactie frontpage
![]()
![]()
Ik zit hier ook pas 1 jaar.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, zij zit hier ook echt pas 1 jaar actief en bijna altijd maar zeiken op dingen.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:29 schreef reetveter het volgende:
![]()
![]()
Gelukkig komt er hier een hele grote bij volgend jaar ofzo. Ziggo dome.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:30 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Het verdwijnen van poppodia vind ik bijvoorbaat al jammer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |