Hij is toch een van hun betere spelers, had hij net een blessure gehad oid dat ze hem toch kozen?quote:
Doe rustig man.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, niks dus. Ik kan gewoon niets doen behalve wachten
Ik snap niks van de coach.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij is toch een van hun betere spelers, had hij net een blessure gehad oid dat ze hem toch kozen?
Oh god, Mozy!!!quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij is toch een van hun betere spelers, had hij net een blessure gehad oid dat ze hem toch kozen?
Ja, dat doe ik al heel de tijd maar ik word er gek vanquote:
Lijn. Korthouden.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:11 schreef Mozy het volgende:
[..]
Wat.
Haar moeder helpt haar, dat verzint ze niet allemaal zelf.
En dan komt ze online, BAM gelijk jij er boven op. Doe casual.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik al heel de tijd maar ik word er gek van
Zometeen wil hij iets typen, schiet ie uit, drukt hij op enter.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:12 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
En dan komt ze online, BAM gelijk jij er boven op. Doe casual.
Microsoft Office-programma bedoel je.quote:
Nee, dat doe ik niet. Zo dom ben ik nietquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:12 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
En dan komt ze online, BAM gelijk jij er boven op. Doe casual.
Maar het is Walters.quote:
Niet. Doen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vraag het toch. Dat is goed. Ik geef geen mening oid.
Inderdaad. Met een overflow aanquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:13 schreef Mozy het volgende:
[..]
Zometeen wil hij iets typen, schiet ie uit, drukt hij op enter.
En dan verstuurd hij zoiets als: "hojokd;."![]()
Wut, ligt ze al in bed ofzo?quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik niet. Zo dom ben ik niet
Ze komt sowieso niet meer online vandaag.
Die smiley gebruik ik echt nooit op msnquote:
Ze denkt dat ze pfeiffer heeft omdat ze de laatste tijd snel moe is. Dus ik neem aan dat zij niet om 11 uur nog online gaat komen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |