Nee. Een vriend kreeg ooit wel een bruine maan in zijn neus gedrukt.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:46 schreef Bragi het volgende:
Aan de mensen die een neger kennen.hebben: zijn jullie wel eens gebeten of zo? Ik heb gehoord dat ze nogal agressief kunnen zijn.
Maakt mij dat nou uit.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:45 schreef TheKC het volgende:
[..]
Desalniettemin zal er op je diploma gewoon VMBO staan.
Ja, er zitten er 3 op onze school.quote:
Geadopteerd standaard.quote:
En ik fietste iedere dag langs het asielzoekerscentrum waar er honderden zijn.quote:
quote:
Niet eens.quote:
Same shit, different name. Waar kan je je druk om maken.quote:
Rot toch op, wat maakt het nou uit wat voor school iemand gedaan heeft? Iemand er constant op wijzen, dat is pas zielig.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:45 schreef TheKC het volgende:
[..]
Desalniettemin zal er op je diploma gewoon VMBO staan.
Omdat het dus geen mavo is. Dat is TheKC's punt, die allang in bed ligt nu.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Same shit, different name. Waar kan je je druk om maken.
Onder de bank. In de douche. En achter je bed.quote:
Wat, BRAGI! Y uit d'r slof geschoten.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:49 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Rot toch op, wat maakt het nou uit wat voor school iemand gedaan heeft? Iemand er constant op wijzen, dat is pas zielig.
Als er mavo stond konden we je legaal doen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Same shit, different name. Waar kan je je druk om maken.
Standaard klinkt beter.quote:
What do I care. als ze het mavo noemen, so be it. Alsof ik daar verder voor gekozen heb.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:49 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Omdat het dus geen mavo is. Dat is TheKC's punt, die allang in bed ligt nu.
Nee, jij niet.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
What do I care. als ze het mavo noemen, so be it. Alsof ik daar verder voor gekozen heb.
I lol'edquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:50 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Grafische vormgeving.. Ben nu barista en werk in een kroeg achter de bar. In Januari ga ik naar de KMS, eindelijk de actie die ik zoek!
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:53 schreef ynuhh het volgende:
Barista. Als ik voor een werkgever wil werken, dan wil ik dat doen.
Nee hoor, ik blijf kalm. Maar TheKC komt hier alleen om te trollen en zielige opmerking/plaatjes te plaatsen waarin hij altijd de intentie heeft om iemand onderuit te halen. Vind ik niet echt tof.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:49 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Wat, BRAGI! Y uit d'r slof geschoten.
Niet altijd hoor. Wel vaak, maar niet altijd.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:55 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Nee hoor, ik blijf kalm. Maar TheKC komt hier alleen om te trollen en zielige opmerking/plaatjes te plaatsen waarin hij altijd de intentie heeft om iemand onderuit te halen. Vind ik niet echt tof.
ATB, grappenmakerquote:
Om eerlijk te zijn vind ik het belachelijk dat van de onderwijsraad een school nog de term mavo mag gebruiken. Niet dat wat verder heeft te maken met personen die vmbo doen of wat dan ook, ik vind het gewoon ongelofelijk krom.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:55 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Nee hoor, ik blijf kalm. Maar TheKC komt hier alleen om te trollen en zielige opmerking/plaatjes te plaatsen waarin hij altijd de intentie heeft om iemand onderuit te halen. Vind ik niet echt tof.
Boh. Beide zijn spang.quote:
Bijnaquote:
Gast, ik kan niet wachten, nog anderhalve week:quote:
quote:Zaterdag 26 juni De Doelen
v.a. 19.00 uur
Remember the 80's & 90's
Dj. Frankie B
the Sunclub
T Spoon
Venga Boys
NIQQQQQQQQQUAAAAAAAAAAAAAAH. Ik wil ook.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Gast, ik kan niet wachten, nog anderhalve week:
[..]
Deze clip![]()
En tegelijkertijd:quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:00 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
NIQQQQQQQQQUAAAAAAAAAAAAAAH. Ik wil ook.
Die eerste is best lame, maar het feestteam is ook gaafquote:Dj. Yorit
Skiggy Rapz
Diggie Dex
Het Feestteam
Mag ik het dan op een andere plek in je stoppen?quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mag ik mijn tong in je mond stoppen?
Gást. Een orgasme van jeugdmuziek is het gewoon.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En tegelijkertijd:
[..]
Die eerste is best lame, maar het feestteam is ook gaaf
Je houdt van baffen?quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:01 schreef reetveter het volgende:
[..]
Mag ik het dan op een andere plek in je stoppen?
Welke?quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:01 schreef reetveter het volgende:
[..]
Mag ik het dan op een andere plek in je stoppen?
Hardste nummer ooit.quote:
Inderdaadquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:01 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Gást. Een orgasme van jeugdmuziek is het gewoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |