Haha jij maakt een taalfout, dus je doet vast VMBO.quote:
quote:
Kom vechten dan.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha jij maakt een taalfout, dus je doet vast VMBO.
Nee foutje. Ik wou eerst reageren op die quote.quote:
Sorry. Ik kon het niet laten. Hoe oud is Wolvendagen dan dat ze nu pas d'r VMBO heeft gehaald?quote:
Oké, maar je reageert nu toch ook op een quote? Of welke quote dan?quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:31 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Nee foutje. Ik wou eerst reageren op die quote.
Ik ben 17. Dat kan je ook aan mij vragen in plaats van aan Chai.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:32 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Sorry. Ik kon het niet laten. Hoe oud is Wolvendagen dan dat ze nu pas d'r VMBO heeft gehaald?
Wowah. Didn't see that coming. Het was ook in het algemeen bedoeld. Die quotes vallen me niet zo goed vandaag.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben 17. Dat kan je ook aan mij vragen in plaats van aan Chai.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kan er niets aan doen dat VMBO wordt gezien als hét afvalputje. Ze gunnen iedereen een diploma. Genoeg mensen nodig die laaggeschoold werk kunnen doen.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:31 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Nee foutje. Ik wou eerst reageren op die quote.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:32 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Sorry. Ik kon het niet laten. Hoe oud is Wolvendagen dan dat ze nu pas d'r VMBO heeft gehaald?
Mens, rot op. Nogmaals, dit is een felicitatietopic.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:34 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Wowah. Didn't see that coming. Het was ook in het algemeen bedoeld. Die quotes vallen me niet zo goed vandaag.. Wat is de volgende stap?
Denigrerende ondertoon van heb ik me jou daarquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:32 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Je smiley kwam nogal denigrerend over.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:34 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Wowah. Didn't see that coming. Het was ook in het algemeen bedoeld. Die quotes vallen me niet zo goed vandaag.. Wat is de volgende stap?
Ach jochiequote:Op woensdag 16 juni 2010 21:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kan er niets aan doen dat VMBO wordt gezien als hét afvalputje. Ze gunnen iedereen een diploma. Genoeg mensen nodig die laaggeschoold werk kunnen doen.
Komt door jou. Ben je trots op je prestatie?quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Komt door jou. Ben je trots op je prestatie?
Je kwam als eerst binnenvallen met je gemuik over Mavo.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Alsof ik de enige ben die zoiets zei.
Mensen die putdeksels stelen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:42 schreef reetveter het volgende:
MBOSCHOOL
Mensen die niet met putdeksels werken!!!!!!
En ook deze uni-leerling (zeg gewoon universiteit) heeft natuurlijk het hele topic doorgelezen.quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je kwam als eerst binnenvallen met je gemuik over Mavo.Geeft niet hoor. Ik kom er wel.
Hij maakt een grapje.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:43 schreef Dennisweb het volgende:
[..]
En ook deze uni-leerling (zeg gewoon universiteit) heeft natuurlijk het hele topic doorgelezen.
Ja gemuik. Je zeikt op zo'n beetje alles.quote:
Was niet de bedoelingquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je smiley kwam nogal denigrerend over.
Ik neem aan dat je met volgende stap op mijn vervolgopleiding doelt. Ik ga 1 jaar MBO4 International Event Management Studies doen en dan kan ik doorstromen naar 3 jaar HBO om diezelfde opleiding af te maken.
Mijn handen jeuken om opmerkingen te typen over het feit dat jij je o zo goed voelt met je havo en wiskunde A (quote:
Faalhaas. Niet direct zo gepikeerd, ik bedoel het goed. Ik plaats alleen niet alle quotes even goed en mik een beetje verkeerd met de smilies, ben al iets te langer wakker!quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:35 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
[..]
Mens, rot op. Nogmaals, dit is een felicitatietopic.
Fijn als je wilt bitchen maar doe dat dan per PM ofzo. Dit is bedoeld ls gezellig topic en niet als afkattopic. Gewoon opflikkeren dus als jij je niet kan gedragen.
Havoquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:44 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Mijn handen jeuken om opmerkingen te typen over het feit dat jij je o zo goed voelt met je havo en wiskunde A (!!)
Op het Albeda ven daarna moet ik nog even kijken waar ik heen ga voor de HBO studie.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:44 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Was niet de bedoeling. Waar ga je die studie doen? Een vriendin van mij doet het ook, een studie die je goed bezighoudt!
Tsja dat is niet mijn probleem. Jij komt hier gewoon over als één grote zeiksnol.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:45 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Faalhaas. Niet direct zo gepikeerd, ik bedoel het goed. Ik plaats alleen niet alle quotes even goed en mik een beetje verkeerd met de smilies, ben al iets te langer wakker!
Als je dit al zeiksnol modus vindt, lees eens wat beter en stop je jeukende handjes in wat ijsquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Tsja dat is niet mijn probleem. Jij komt hier gewoon over als één grote zeiksnol.
Top als je het niet zo bedoelt maar je kwam wel zo over.
Had ik ook. Wat is daar mis mee?quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:44 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Mijn handen jeuken om opmerkingen te typen over het feit dat jij je o zo goed voelt met je havo en wiskunde A (!!)
Nee. Je zit hier gewoon te kankeren in een felicitatietopic, dat is een feit. Punt.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:48 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Als je dit al zeiksnol modus vindt, lees eens wat beter en stop je jeukende handjes in wat ijs.
Oke, ik ben 2 jaar geleden geslaagd, heb 2 jaar HBO gedaan en ben nu aan het werk, ik wist ook echt niet wat ik moest doen maar ben er nu inmiddels uitquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Op het Albeda ven daarna moet ik nog even kijken waar ik heen ga voor de HBO studie.Het leek me wel leuk en ik wist niet echt wat ik anders moest doen.
Jij geeft dan ook niet af op vmbo'ers, Tamashii wel.quote:
Ja. Jij bent een faalhaas. Punt.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:48 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee. Je zit hier gewoon te kankeren in een felicitatietopic, dat is een feit. Punt.
Jij mag dat, jij bent sexy.quote:
Wat heb je gedaan voor opleiding en wat doe je nu voor werk?quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:48 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Oke, ik ben 2 jaar geleden geslaagd, heb 2 jaar HBO gedaan en ben nu aan het werk, ik wist ook echt niet wat ik moest doen maar ben er nu inmiddels uit.
Nee, dat ben jijquote:
Grafische vormgeving.. Ben nu barista en werk in een kroeg achter de bar. In Januari ga ik naar de KMS, eindelijk de actie die ik zoek!quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij mag dat, jij bent sexy.
[..]
Wat heb je gedaan voor opleiding en wat doe je nu voor werk?
Droombaan!quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:50 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Grafische vormgeving.. Ben nu barista en werk in een kroeg achter de bar. In Januari ga ik naar de KMS, eindelijk de actie die ik zoek!
Ah tof! Ik wil volgend jaar in het café hier werken.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:50 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Grafische vormgeving.. Ben nu barista en werk in een kroeg achter de bar. In Januari ga ik naar de KMS, eindelijk de actie die ik zoek!
Niet echt, maar het is leuk en koffie is lekkerquote:
How you doin?quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:48 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Als je dit al zeiksnol modus vindt, lees eens wat beter en stop je jeukende handjes in wat ijs.
Snap ik, is ook echt een top baan als het je ligt, veel vaste klanten, altijd wel een praatje en je verdiend geld terwijl je feest!quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ah tof! Ik wil volgend jaar in het café hier werken.Mocht niet want ik was geen 18.
En nice!
Ja het lijkt me ook echt leuk om daar te gaan, ik kom daar al heel mijn leven en het is echt supergezellig altijdquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:53 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Snap ik, is ook echt een top baan als het je ligt, veel vaste klanten, altijd wel een praatje en je verdiend geld terwijl je feest!
Moest die negroïde smiley?quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:57 schreef zarGon het volgende:
Fuck yeah! [ afbeelding ].
Gefeliciteerd, damesmeisje. Drie vleespetjes voor jou! [ afbeelding ].
[ afbeelding ].
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |