Haha jij maakt een taalfout, dus je doet vast VMBO.quote:
quote:
Kom vechten dan.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha jij maakt een taalfout, dus je doet vast VMBO.
Nee foutje. Ik wou eerst reageren op die quote.quote:
Sorry. Ik kon het niet laten. Hoe oud is Wolvendagen dan dat ze nu pas d'r VMBO heeft gehaald?quote:
Oké, maar je reageert nu toch ook op een quote? Of welke quote dan?quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:31 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Nee foutje. Ik wou eerst reageren op die quote.
Ik ben 17. Dat kan je ook aan mij vragen in plaats van aan Chai.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:32 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Sorry. Ik kon het niet laten. Hoe oud is Wolvendagen dan dat ze nu pas d'r VMBO heeft gehaald?
Wowah. Didn't see that coming. Het was ook in het algemeen bedoeld. Die quotes vallen me niet zo goed vandaag.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben 17. Dat kan je ook aan mij vragen in plaats van aan Chai.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kan er niets aan doen dat VMBO wordt gezien als hét afvalputje. Ze gunnen iedereen een diploma. Genoeg mensen nodig die laaggeschoold werk kunnen doen.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:31 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Nee foutje. Ik wou eerst reageren op die quote.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:32 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Sorry. Ik kon het niet laten. Hoe oud is Wolvendagen dan dat ze nu pas d'r VMBO heeft gehaald?
Mens, rot op. Nogmaals, dit is een felicitatietopic.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:34 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Wowah. Didn't see that coming. Het was ook in het algemeen bedoeld. Die quotes vallen me niet zo goed vandaag.. Wat is de volgende stap?
Denigrerende ondertoon van heb ik me jou daarquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:32 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Je smiley kwam nogal denigrerend over.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:34 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Wowah. Didn't see that coming. Het was ook in het algemeen bedoeld. Die quotes vallen me niet zo goed vandaag.. Wat is de volgende stap?
Ach jochiequote:Op woensdag 16 juni 2010 21:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kan er niets aan doen dat VMBO wordt gezien als hét afvalputje. Ze gunnen iedereen een diploma. Genoeg mensen nodig die laaggeschoold werk kunnen doen.
Komt door jou. Ben je trots op je prestatie?quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Komt door jou. Ben je trots op je prestatie?
Je kwam als eerst binnenvallen met je gemuik over Mavo.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Alsof ik de enige ben die zoiets zei.
Mensen die putdeksels stelen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:42 schreef reetveter het volgende:
MBOSCHOOL
Mensen die niet met putdeksels werken!!!!!!
En ook deze uni-leerling (zeg gewoon universiteit) heeft natuurlijk het hele topic doorgelezen.quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je kwam als eerst binnenvallen met je gemuik over Mavo.Geeft niet hoor. Ik kom er wel.
Hij maakt een grapje.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:43 schreef Dennisweb het volgende:
[..]
En ook deze uni-leerling (zeg gewoon universiteit) heeft natuurlijk het hele topic doorgelezen.
Ja gemuik. Je zeikt op zo'n beetje alles.quote:
Was niet de bedoelingquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je smiley kwam nogal denigrerend over.
Ik neem aan dat je met volgende stap op mijn vervolgopleiding doelt. Ik ga 1 jaar MBO4 International Event Management Studies doen en dan kan ik doorstromen naar 3 jaar HBO om diezelfde opleiding af te maken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |