Waarschijnlijk worden ze gesponsord OF ze zitten lekker.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:52 schreef reetveter het volgende:
Waarom hebben ze bijna allemaal dezelfde schoenen aan daar op het WK.
Die meiden lopen ook allemaal in hetzelfde oranje jurkje.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:52 schreef reetveter het volgende:
Waarom hebben ze bijna allemaal dezelfde schoenen aan daar op het WK.
Ik ook. Uitercourse. Met de rest heb ik geen problemen. Behalve dat ik het zwak vond dat ze direct wilden betalen, maar dat is hun keuze.quote:
Nu heb je wel een extra stoel in het vliegtuig, en een extra bed.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:53 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik ook. Uitercourse. Met de rest heb ik geen problemen. Behalve dat ik het zwak vond dat ze direct wilden betalen, maar dat is hun keuze.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In je eentje, ja?quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:55 schreef Chai het volgende:
Apple fangirls. WFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Apple fangirls.Blasfemie, TR!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat doe je huillachen, vrouwtje?quote:
Apple fangirls.Ehrm..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Die stoel maakt me niet uit.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:55 schreef TheKC het volgende:
[..]
Nu heb je wel een extra stoel in het vliegtuig, en een extra bed.
Photoshop!quote:
Dat dus.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:58 schreef BobbyB het volgende:
Chai heeft best wel ranzige dingen af en toe.
Haha, nee hoor. Heb haar toegevoegd maar zij is nog niet online geweest en er is nu letterlijk niets meer wat ik kan doen behalve wachten en dat is gewoon vervelendquote:
Ik heb een rare hersenkronkel door Chai nu.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:58 schreef Potloodvis het volgende:
10 minuten in plaats van 5 minuten, toch nog snel.
Inderdaad, alsof iedereen ineens fan isquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:39 schreef NoelGallagher het volgende:
deadmau5, wtf is dat ineens voor kankerhype
Netjes. Lekker centraal van alles.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:59 schreef WillFerrell het volgende:
Ohnee, B, ik zit hier
http://www.ichotelsgroup.com/h/d/sb/1/en/hotel/nycee?cm_sp=IMMerch-_-SB_US_en-_-SlotH_NHOP_NYCEE&hotelCode=nycee
Apple fangirls.wtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
Wutquote:
Hij is de breezerslet aan het uithangen.quote:
IcK rUiK diE kAnkeRgEur vAn Vd N0Gggquote:
Dat moet ik deze vakantie ook maar gaan doen. Dit scheit geen kut opquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hij is de breezerslet aan het uithangen.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:02 schreef reetveter het volgende:
[..]
IcK rUiK diE kAnkeRgEur vAn Vd N0Ggg
thijmen zegt:
wHaHaHahazzz
niet koel
Joey zegt:
WhAhahAH MaAreUHh ThIjMeN, hAaL jY BiEr dAaahhnn
thijmen zegt:
NeUJJZZ
Rinse - JoEy, ThIjmEn NwlY zegt:
FaCkInGg SnElL GeAcK
thijmen zegt:
HeB mNn iD NieTt bij MeEe
Joey zegt:
WhaAhhaAH sTt0p jUh hEt 0nDeR jUh V3sT
Rinse - JoEy, ThIjmEn NwlY zegt:
JiJ LiJCkt EcHtWeLl 16 JonGeUh
Kutjes scheiten?quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat moet ik deze vakantie ook maar gaan doen. Dit scheit geen kut op
Scheit niet op he.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
VERTEL WE HANGEN AAN JE LIPPEN>quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
quote:
Zeg ik iets serieus, wordt het meteen weer afgedaan met dit soort comments omdat ik per ongeluk scheit typ terwijl iedereen snapt dat ik schiet bedoel.quote:
Het duurt nog niet eens 1 dag.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wat vertellen?quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Haha, nee hoor. Heb haar toegevoegd maar zij is nog niet online geweest en er is nu letterlijk niets meer wat ik kan doen behalve wachten en dat is gewoon vervelend![]()
Ik wist dat je dat ging zeggen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
Zeg ik iets serieus, wordt het meteen weer afgedaan met dit soort comments omdat ik per ongeluk scheit typ terwijl iedereen snapt dat ik schiet bedoel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |