quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:20 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja ewcht. Bios. Ik heb niks hier op mijn laptop wat op een BIOS lijkt.
Helemaal niet, ik heb die dingen hier vaak genoeg naast elkaar liggen en zwart is gewoon saai en die dingen worden de tiefus warm in de zon. Die witte zien er een stuk netter uit, het enige is dat krasjes eerder opvallen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zwart is veel mooier voor iPhones man.
Ja, leg even kort uit. Iets via commando's zei mijn homeboy al.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:21 schreef TheKC het volgende:
[..]
Stekker er in en hij werkt, zonder grappen. Netwerkstekkers er in en het werkt. Tenzij je er ook nog daadwerkelijk wat aan moet configureren, dat doe je via de seriële/console poort.
Laat maar aan je chici zien.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja dat wil je wel zien, he.
Helaas voor jou heb ik alleen een rock band drumstel.
Dit is als tegen een kleuter zeggen dat kindjes van de ooievaar af komen als je voortplanting wil uitleggen ja.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:20 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik leg het RV even uit in beginnende taal, anders snap ik het zelf ook niet.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:20 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik krijg een emailtje terug met "Ben je wel helemaal lekker in je hoofd, smerig pervert. Ik ga je aangeven, drumstick die je er bent."quote:
Je kunt er ook instellen of je beeldscherm nog aangaat en zo.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dit is als tegen een kleuter zeggen dat kindjes van de ooievaar af komen als je voortplanting wil uitleggen ja.
Van welk merk is die switch? Maakt namelijk uit voor de commando's.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:21 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, leg even kort uit. Iets via commando's zei mijn homeboy al.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:22 schreef Broekpaling het volgende:
Erectie moment voor WF:
Mijn Leyland machine lekt NOG STEEDS olie.Godverdomme, kan ik weer het blok openmaken. Ik kit 'm helemaal dicht met vloeibare pakking deze keer.
Liar.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:23 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik krijg een emailtje terug met "Ben je wel helemaal lekker in je hoofd, smerig pervert. Ik ga je aangeven, drumstick die je er bent."
Bij mij niet maar oké.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:23 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je kunt er ook instellen of je beeldscherm nog aangaat en zo.
Als je hem opnieuw opstart met je op een F-knopje duwen, dan kom je erin.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:20 schreef reetveter het volgende:
[..]
Maar jij baalt als een stekker.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:22 schreef Broekpaling het volgende:
Erectie moment voor WF:
Mijn Leyland machine lekt NOG STEEDS olie.Godverdomme, kan ik weer het blok openmaken. Ik kit 'm helemaal dicht met vloeibare pakking deze keer.
Tsja, ze is nog steeds niet online gekomenquote:
Dat zie je ook niet, zit intern en tegenwoordig zie je het niet eens meer tijdens het opstarten. Daarin regel je alles met betrekking tot harde schijven, processor, geheugen etc nog voordat het OS (zoals Windows) zich er mee gaat bemoeien.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:20 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat zei je moeder laatst ook.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:23 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Als je hem opnieuw opstart met je op een F-knopje duwen, dan kom je erin.
Vloeibare pakking, dan vraag je er ook omquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:22 schreef Broekpaling het volgende:
Erectie moment voor WF:
Dat klinkt als iets waar ik me duidelijk niet mee moet bemoeien.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat zie je ook niet, zit intern en tegenwoordig zie je het niet eens meer tijdens het opstarten. Daarin regel je alles met betrekking tot harde schijven, processor, geheugen etc nog voordat het OS (zoals Windows) zich er mee gaat bemoeien.
Dat is op ieder systeem anders. Kan ook DEL zijn.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:23 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Als je hem opnieuw opstart met je op een F-knopje duwen, dan kom je erin.
quote:
Ja, ik heb het blok opgehaald en vol nieuwe pakkingen en nu lekt 'ie nog.quote:
Ethernet, kan dat? Zo'n groene met bij die inplugvakjes een beetje geel. Het was een bekend merk.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:23 schreef TheKC het volgende:
[..]
Van welk merk is die switch? Maakt namelijk uit voor de commando's.
Klopt, als je er geen verstand van hebt kun je er beter wegblijven.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:25 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat klinkt als iets waar ik me duidelijk niet mee moet bemoeien.
Lees: dat ga ik er nu tussen trappen. Die shit heeft me vaak genoeg gered.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:25 schreef TheKC het volgende:
[..]
Vloeibare pakking, dan vraag je er ook om
Cisco, 3COM en HP zijn de meestgebruikte merken, komt er een je bekend voor?quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:26 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ethernet, kan dat? Zo'n groene met bij die inplugvakjes een beetje geel. Het was een bekend merk.
Moeders met een F knopjequote:
Dat zei ze derna toen ik zei hoe ik met haar nog in contact kon blijven. En ik maar denken dat ze me af probeerde te wimpelen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:26 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Die kan niet eens zelfstandig e-mailen en sms'en.
Wel met zijn moeder maar niet met mij?quote:
De ductape der BP's.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Lees: dat ga ik er nu tussen trappen. Die shit heeft me vaak genoeg gered.
Cisco denk ik, ze hebben die kleur in ieder geval.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:26 schreef TheKC het volgende:
[..]
Cisco, 3COM en HP zijn de meestgebruikte merken, komt er een je bekend voor?
Dat zei de moeder van zijn moeder laatst ook.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wel met zijn moeder maar niet met mij?
KK GOOR JE NEUKTE ZN OMA.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:28 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat zei de moeder van zijn moeder laatst ook.
Mijn moeder is Frans hè. Ze kan iedereen krijgen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wel met zijn moeder maar niet met mij?
En met mijn hamer/flessenopenercombi ook na de tijd een plezier.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Met een hamer en ductape past alles.
Ik heb meer lelijke mensen dan knappe gezien in Frankrijk.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:28 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Mijn moeder is Frans hè. Ze kan iedereen krijgen.
quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:28 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Mijn oma is Frans hè. Ze kan iedereen krijgen.
Nu valt het ook wel mee, maar op de trouwfoto's zijn mijn vader en moeder niet lelijk hoor.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb meer lelijke mensen dan knappe gezien in Frankrijk.
Oh. Dan moet je wel geadopteerd zijn.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:29 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nu valt het ook wel mee, maar op de trouwfoto's zijn mijn vader en moeder niet lelijk hoor.
Dat was de laatste keer dat ze er oke uitzagen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:29 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nu valt het ook wel mee, maar op de trouwfoto's zijn mijn vader en moeder niet lelijk hoor.
Alle commando's zijn dan hier te vinden: http://www.pantz.org/software/ios/ioscommands.html. Begin met het commando enable, hierna kun je alles instellen. Voor switches hoef je meestal niet veel in te stellen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:27 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Cisco denk ik, ze hebben die kleur in ieder geval.
quote:
Haat is een teken van jaloezie is mij verteld.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat was de laatste keer dat ze er oke uitzagen.
[ afbeelding ]
Ribe-fucking-ryquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb meer lelijke mensen dan knappe gezien in Frankrijk.
Door je moeder die zag hoe vaak je gepest werd.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:32 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
[..]
Haat is een teken van jaloezie is mij verteld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
Wat is de makkelijkste telnet?quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:31 schreef TheKC het volgende:
[..]
Alle commando's zijn dan hier te vinden: http://www.pantz.org/software/ios/ioscommands.html. Begin met het commando enable, hierna kun je alles instellen. Voor switches hoef je meestal niet veel in te stellen.
Met show running-config kun je zien wat er al geconfigureerd is. met show interface status kun je zien of/welke poorten aangesloten zijn en of ze werken.
Verbinden doe je via telnet, zijn wel verschillende applicaties voor.
quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:32 schreef Bragi het volgende:
[..]
Door je moeder die zag hoe vaak je gepest werd. [ afbeelding ]Ik ben nooit gepest, maar het was een leuke poging.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:32 schreef Bragi het volgende:
[..]
Door je moeder die zag hoe vaak je gepest werd. [ afbeelding ]Ik werd ook gepest vroeger, maar mijn moeder heeft dat niet eens gezegd. Zelfs dat was ik niet waard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 16-06-2010 21:34:29 ]
Schopje [NT]quote:
Verbind de switch via een seriële kabel aan een computer, start op de computer HyperTerminal op (is standaard met Windows XP, staat wel ergens bij bureau accessoires. Stel de juiste compoort in (COM1 meestal, maar kan verschillen) en de juiste baudrate (9600 werkt altijd). Als je alles goed hebt gedaan kun je dan de commando's invoeren.quote:
iOS. Wat een rip van iOS van Apple.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:31 schreef TheKC het volgende:
[..]
Alle commando's zijn dan hier te vinden: http://www.pantz.org/software/ios/ioscommands.html. Begin met het commando enable, hierna kun je alles instellen. Voor switches hoef je meestal niet veel in te stellen.
Met show running-config kun je zien wat er al geconfigureerd is. met show interface status kun je zien of/welke poorten aangesloten zijn en of ze werken.
Verbinden doe je via telnet, zijn wel verschillende applicaties voor.
Vergeet de :Squote:Op woensdag 16 juni 2010 21:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
haha, kijk die stoere praat van die boi
We hebben Windows 7 daar.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:35 schreef TheKC het volgende:
[..]
Verbind de switch via een seriële kabel aan een computer, start op de computer HyperTerminal op (is standaard met Windows XP, staat wel ergens bij bureau accessoires. Stel de juiste compoort in (COM1 meestal, maar kan verschillen) en de juiste baudrate (9600 werkt altijd). Als je alles goed hebt gedaan kun je dan de commando's invoeren.
Ja, echt hequote:Op woensdag 16 juni 2010 21:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Nu is het inderdaad wel een keer genoeg.
Goede troll, man. Ik hoop dat Cisco Appe aan gaat klagen voor het inbreuk op de merknaam IOS, wat natuurlijk voor Internet Operating System hoort te staan.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:35 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
iOS. Wat een rip van iOS van Apple. [ afbeelding ]
IOS is toch van "Er is altijd wel iemand"?quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:35 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
iOS. Wat een rip van iOS van Apple. [ afbeelding ]
Ik was het bijna vergeten en dan ga jij er weer naar vragen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, echt he![]()
Ga lekker naar DIG
Hoe was jullie dag?
Dat is allemaal al geregeld. Cisco mag doorgaan met Apple's spange namen verneuken. Geen probleem.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:37 schreef TheKC het volgende:
[..]
Goede troll, man. Ik hoop dat Cisco Appe aan gaat klagen voor het inbreuk op de merknaam IOS, wat natuurlijk voor Internet Operating System hoort te staan.
Geen idee, ik luister niet naar middelmatige meuk.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
IOS is toch van "Er is altijd wel iemand"?
Nee, daar gaat nog wel een mooie lawsuit van komen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:37 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dat is allemaal al geregeld. Cisco mag doorgaan met Apple's spange namen verneuken. Geen probleem.
Ik ook misschien.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:37 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga morgen even naar de kapper denk ik.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:38 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Geen idee, ik luister niet naar middelmatige meuk.
Ffs, dat heeft Apple allang geregeld met Cisco. In tegenstelling tot iPhone, maar wat later ook gewoon is gesettled.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:38 schreef TheKC het volgende:
[..]
Nee, daar gaat nog wel een mooie lawsuit van komen.
Ja, daar heeft Apple dik voor moeten betalen, verwacht dat ze dat ook moeten voor IOS.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:39 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ffs, dat heeft Apple allang geregeld met Cisco. In tegenstelling tot iPhone, maar wat later ook gewoon is gesettled.
Wie vroeg jou wat dan.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:39 schreef NoelGallagher het volgende:
deadmau5, wtf is dat ineens voor kankerhype
Boeiend. Ze hebben weer een paar moneyprintingmachines.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:39 schreef TheKC het volgende:
[..]
Ja, daar heeft Apple dik voor moeten betalen, verwacht dat ze dat ook moeten voor IOS.
Echt he. Ik post het hier iedereen geilt erop.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:39 schreef NoelGallagher het volgende:
deadmau5, wtf is dat ineens voor kankerhype
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |