Omdat zwart gewoon dé kleur is voor iPhones.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:15 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, die witte iPhone is gewoon mooier en dat is ook dé kleur van Apple. Ik snap dan ook niet waarom WF ineens met zwart komt aangezet(Alhoewel ik de iPhone 4 nog niet heb gezien, maar dat heeft niemand
)
Die kijk ik thuis.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik kijk altijd films in de bios.
Ik maak altijd huiswerk op het pios.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik kijk altijd films in de bios.
Dat ding werkt op koeienstront?quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:15 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik moet morgen met een switch werken of zo? Kan iemand mij uitleggen wat dat met elektra heeft te maken? Ik heb zo'n voorwerp nog in mijn hele carrière niet gezien en morgen krijgen we een examen erover.
Onderstaande plaatje ter ondersteuning.
[ afbeelding ]
Ik moet een netwerk kunnen maken, op dat ding zit niet eens een aan/uit-knopje.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:16 schreef TheKC het volgende:
[..]
Netwerkstekkers er in doen en het werkt. Vergeet de stroom niet.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:16 schreef Potloodvis het volgende:
RV, in de BIOS kun je bepalen hoe de computer eruit komt te zien zeg maar.
Ik wil luisteren, maar dat kan niet.quote:
Watquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:16 schreef Potloodvis het volgende:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:16 schreef Potloodvis het volgende:
Dat heeft een vriend van mij een keertje bij mijn laptop gedaan, daarna startte die niet meer op en heb ik hem weg kunnen gooien.quote:
Gewoon kabels erin en je hebt een netwerk.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:18 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik moet een netwerk kunnen maken, op dat ding zit niet eens een aan/uit-knopje.
Die dingen blijven doorgaans ook gewoon aan. Die worden ooit eens ingeplugd en alleen als ze kapot gaan weer uit geplugd.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:18 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja maar wat jij zegt slaat echt als een lul op een drumstel.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:19 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat heeft een vriend van mij een keertje bij mijn laptop gedaan, daarna startte die niet meer op en heb ik hem weg kunnen gooien.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:19 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja maar wat jij zegt slaat echt als een lul op een drumstel.
Het idee van de BIOS is zo geweldig dat ze dit ook voor vrouwen willen gaan invoeren, zodat je zelf kan bepalen hoe die eruit komt te zien.quote:
Ik leg het RV even uit in beginnende taal, anders snap ik het zelf ook niet.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:19 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja maar wat jij zegt slaat echt als een lul op een drumstel.
Zwart is veel mooier voor iPhones man.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:15 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, die witte iPhone is gewoon mooier en dat is ook dé kleur van Apple. Ik snap dan ook niet waarom WF ineens met zwart komt aangezet(Alhoewel ik de iPhone 4 nog niet heb gezien, maar dat heeft niemand
)
Ja dat wil je wel zien, he.quote:
Stekker er in en hij werkt, zonder grappen. Netwerkstekkers er in en het werktquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:18 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, maar dat laatste is het probleem. Ik moest vandaag een leraar halen om iets met een proxy te doen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:19 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Gewoon kabels erin en je hebt een netwerk.
Dan nog de boel juist instellen afhankelijk van het OS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |