quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:12 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Doe nu niet zo eigenwijs, het kon niet.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zal je gelijk geven anders blijf je zuigen.
Kun je nagaan hoe ik sta te kijken naar die kankercomputer termen van jullie allemaal hierquote:
Ik weet alles van computers, vraag maar raak.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:12 schreef reetveter het volgende:
[..]
wat
Ik word helemaal lijp hier ja. Ik snap er geen zak meer van.
Ja ik heb 3 uur les, 3 tussenuren en dan 2 uur les.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:12 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik moet morgen zowel heen als terug 1 uur reizen terwijl ik maar 2 uur op skola hoef te zijn.
Ik heb er geen één.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:13 schreef Japsnars het volgende:
En ik ben hier de enige echte iPhoneman. Ik heb hem al veel langer dan WF & co.
Wit is voor vrouwen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:11 schreef Broekpaling het volgende:
WF, Apple boii, moet ik een witte of een zwarte iPhone 4 kopen?
quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Okei thanks. Ik neem ook de 32GB versie.
quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:13 schreef Japsnars het volgende:
Arme jij.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:13 schreef reetveter het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe ik sta te kijken naar die kankercomputer termen van jullie allemaal hier.
Oké.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:14 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nee, ik kan niet tegen onwaarheden op het internet. :S :S
Nee, die witte iPhone is gewoon mooier en dat is ook dé kleur van Apple. Ik snap dan ook niet waarom WF ineens met zwart komt aangezetquote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:13 schreef Japsnars het volgende:
Daar denkt het zusje van Devvie anders over.quote:
Ik moet morgen met een switch werken of zo? Kan iemand mij uitleggen wat dat met elektra heeft te maken? Ik heb zo'n voorwerp nog in mijn hele carrière niet gezien en morgen krijgen we een examen erover.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:13 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja ik heb 3 uur les, 3 tussenuren en dan 2 uur les.
Maar ik mis een blokuur wiskunde wat ik eigenlijk nog wel kan gebruiken voor mijn schoolexamen nächtste woche.
Netwerkstekkers er in doen en het werkt. Vergeet de stroom niet.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:15 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik moet morgen met een switch werken of zo? Kan iemand mij uitleggen wat dat met elektra heeft te maken? Ik heb zo'n voorwerp nog in mijn hele carrière niet gezien en morgen krijgen we een examen erover.
Onderstaande plaatje ter ondersteuning.
[ afbeelding ]
Handleiding:quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:15 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik moet morgen met een switch werken of zo? Kan iemand mij uitleggen wat dat met elektra heeft te maken? Ik heb zo'n voorwerp nog in mijn hele carrière niet gezien en morgen krijgen we een examen erover.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:15 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, die witte iPhone is gewoon mooier en dat is ook dé kleur van Apple. Ik snap dan ook niet waarom WF ineens met zwart komt aangezet(Alhoewel ik de iPhone 4 nog niet heb gezien, maar dat heeft niemand
)
Wat doe jij voor opleidingquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:15 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee.quote:
Huh?quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:16 schreef Potloodvis het volgende:
RV, in de BIOS kun je bepalen hoe de computer eruit komt te zien zeg maar.
Ik kijk altijd films in de bios.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:16 schreef Potloodvis het volgende:
RV, in de BIOS kun je bepalen hoe de computer eruit komt te zien zeg maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |