Ik ben geen hork hoor. Ik ben vrij slim eigenlijk. No shit.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:06 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Drie jaar geleden OS X op je PC krijgen was zelfs voor de beste lui nog niet weggelegd, knap als je dat lukt.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bullshit, op mijn vorige windows PC had ik ook OS X, maar dat heb ik gedesīnstalleerd (ik verzin woorden jwt) omdat ik er niet meer kon omgaan op mijn 14e.
Staat vast mooi onder je litteken van die vaas.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:06 schreef Breathtaking het volgende:
Er zat een praktisch onzichtbaar zwart stipje tussen m'n wenkbrauwen dit weekend, dus ik zo eraan zitten de hele tijd tot het weg ging. Maar toen raakte m'n huid zo geīrriteerd dat ik nu al bijna 5 dagen rondloop met een grote ronde rode vlek tussen m'n wenkbrauwen![]()
!
quote:
Jawelquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het klinkt niet anders zonder umlaut.
Serieus, geen EFI, maar BIOS, aparte kernels laden, je SATA-schijven in de correcte modus, een fatsoenlijke DVD-speler (liefst SATA) en dan nog alle KEXT's laden. En dat kun jij, zo zonder OS X-kennis?quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben geen hork hoor. Ik ben vrij slim eigenlijk. No shit.
Ik niet.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
JawelIn het Nederlands betekend dat, dat je de klinker 2x uitspreekt.
Ik zou je doen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:07 schreef WillFerrell het volgende:
Maar Bragi, wat vind je nu van mij dan, met mijn geavanceerde gebruik van het OS X-rijkdom?

Zonder OS X hebben we altijd nog Miley Cyrus waar we je op kunnen aanvallen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:07 schreef WillFerrell het volgende:
Maar Bragi, wat vind je nu van mij dan, met mijn geavanceerde gebruik van het OS X-rijkdom?
WAT DE FUCK STAAT DAARquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:08 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Serieus, geen EFI, maar BIOS, aparte kernels laden, je SATA-schijven in de correcte modus, een fatsoenlijke DVD-speler (liefst SATA) en dan nog alle KEXT's laden. En dat kun jij, zo zonder OS X-kennis?
JA!quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Staat vast mooi onder je litteken van die vaas.
quote:
Van de BIOS en DVD heb ik wel eens gehoord, maar wat is dat andere?quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:08 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Serieus, geen EFI, maar BIOS, aparte kernels laden, je SATA-schijven in de correcte modus, een fatsoenlijke DVD-speler (liefst SATA) en dan nog alle KEXT's laden. En dat kun jij, zo zonder OS X-kennis?
HOMO. :Rquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:08 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik zou je doen. [ afbeelding ]
Of bedoelde je dat niet?
Ik niet. Maar ik schaam me der ook niet voorquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben geen hork hoor. Ik ben vrij slim eigenlijk. No shit.
Was een simpele druk op een knop.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:08 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Hey Bragi, moet jij niet voetbal kijken of zo?quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:07 schreef Bragi het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Misschien dat hij daarom het woordje 'weer' in z'n zin stopte. Oftewel: hij maakte de grap zelf al.
EFI en KEXT's? Mactermenquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:08 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dat wat WF heeft opgezocht op wikipedia.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:09 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Van de BIOS en DVD heb ik wel eens gehoord, maar wat is dat andere?
I am.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hey Bragi, moet jij niet voetbal kijken of zo?
Onmogelijk, de Empire methode was er toen nog niet.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Was een simpele druk op een knop.
Je quote faalt. In je sig.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:09 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik niet. Maar ik schaam me der ook niet voor.
EFI is de opvolger van BIOS (of UEFI tegenwoordig) en KEXT's zijn de OS X-varianten van drivers.quote:
Ik zal je gelijk geven anders blijf je zuigen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:11 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Onmogelijk, de Empire methode was er toen nog niet.
Je bedoelde dat je waarschijnlijk een OS X thema hebt gedownload en die geīnstalleerd hebtquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Was een simpele druk op een knop.
De BIOS is toch zo'n zwart scherm waar je in het begin instellingen kunt wijzigen? Via zo'n knopje.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat wat WF heeft opgezocht op wikipedia.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:11 schreef TheKC het volgende:
[..]
Je bedoelde dat je waarschijnlijk een OS X thema hebt gedownload en die geīnstalleerd hebt.
[ afbeelding ]
Ik zeg zwart.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:11 schreef Broekpaling het volgende:
WF, Apple boii, moet ik een witte of een zwarte iPhone 4 kopen?
Nee.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:11 schreef TheKC het volgende:
[..]
Je bedoelde dat je waarschijnlijk een OS X thema hebt gedownload en die geīnstalleerd hebt.
[ afbeelding ]
Nee, ook zonder dat knopje.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:11 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
De BIOS is toch zo'n zwart scherm waar je in het begin instellingen kunt wijzigen? Via zo'n knopje.
Doe nu niet zo eigenwijs, het kon niet.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zal je gelijk geven anders blijf je zuigen.
Witte.quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:12 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Doe nu niet zo eigenwijs, het kon niet.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zal je gelijk geven anders blijf je zuigen.
Kun je nagaan hoe ik sta te kijken naar die kankercomputer termen van jullie allemaal hierquote:
Ik weet alles van computers, vraag maar raak.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:12 schreef reetveter het volgende:
[..]
wat
Ik word helemaal lijp hier ja. Ik snap er geen zak meer van.
Ja ik heb 3 uur les, 3 tussenuren en dan 2 uur les.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:12 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik moet morgen zowel heen als terug 1 uur reizen terwijl ik maar 2 uur op skola hoef te zijn.
Ik heb er geen één.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:13 schreef Japsnars het volgende:
En ik ben hier de enige echte iPhoneman. Ik heb hem al veel langer dan WF & co.
Wit is voor vrouwen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:11 schreef Broekpaling het volgende:
WF, Apple boii, moet ik een witte of een zwarte iPhone 4 kopen?
quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Okei thanks. Ik neem ook de 32GB versie.
quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:13 schreef Japsnars het volgende:
Arme jij.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:13 schreef reetveter het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe ik sta te kijken naar die kankercomputer termen van jullie allemaal hier.
Oké.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:14 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nee, ik kan niet tegen onwaarheden op het internet. :S :S
Nee, die witte iPhone is gewoon mooier en dat is ook dé kleur van Apple. Ik snap dan ook niet waarom WF ineens met zwart komt aangezetquote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:13 schreef Japsnars het volgende:
Daar denkt het zusje van Devvie anders over.quote:
Ik moet morgen met een switch werken of zo? Kan iemand mij uitleggen wat dat met elektra heeft te maken? Ik heb zo'n voorwerp nog in mijn hele carričre niet gezien en morgen krijgen we een examen erover.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:13 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja ik heb 3 uur les, 3 tussenuren en dan 2 uur les.
Maar ik mis een blokuur wiskunde wat ik eigenlijk nog wel kan gebruiken voor mijn schoolexamen nächtste woche.
Netwerkstekkers er in doen en het werkt. Vergeet de stroom niet.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:15 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik moet morgen met een switch werken of zo? Kan iemand mij uitleggen wat dat met elektra heeft te maken? Ik heb zo'n voorwerp nog in mijn hele carričre niet gezien en morgen krijgen we een examen erover.
Onderstaande plaatje ter ondersteuning.
[ afbeelding ]
Handleiding:quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:15 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik moet morgen met een switch werken of zo? Kan iemand mij uitleggen wat dat met elektra heeft te maken? Ik heb zo'n voorwerp nog in mijn hele carričre niet gezien en morgen krijgen we een examen erover.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:15 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, die witte iPhone is gewoon mooier en dat is ook dé kleur van Apple. Ik snap dan ook niet waarom WF ineens met zwart komt aangezet(Alhoewel ik de iPhone 4 nog niet heb gezien, maar dat heeft niemand
)
Wat doe jij voor opleidingquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:15 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee.quote:
Huh?quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:16 schreef Potloodvis het volgende:
RV, in de BIOS kun je bepalen hoe de computer eruit komt te zien zeg maar.
Ik kijk altijd films in de bios.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:16 schreef Potloodvis het volgende:
Omdat zwart gewoon dé kleur is voor iPhones.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:15 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, die witte iPhone is gewoon mooier en dat is ook dé kleur van Apple. Ik snap dan ook niet waarom WF ineens met zwart komt aangezet(Alhoewel ik de iPhone 4 nog niet heb gezien, maar dat heeft niemand
)
Die kijk ik thuis.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik kijk altijd films in de bios.
Ik maak altijd huiswerk op het pios.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik kijk altijd films in de bios.
Dat ding werkt op koeienstront?quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:15 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik moet een netwerk kunnen maken, op dat ding zit niet eens een aan/uit-knopje.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:16 schreef TheKC het volgende:
[..]
Netwerkstekkers er in doen en het werkt. Vergeet de stroom niet.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:16 schreef Potloodvis het volgende:
Ik wil luisteren, maar dat kan niet.quote:
Watquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:16 schreef Potloodvis het volgende:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:16 schreef Potloodvis het volgende:
Dat heeft een vriend van mij een keertje bij mijn laptop gedaan, daarna startte die niet meer op en heb ik hem weg kunnen gooien.quote:
Gewoon kabels erin en je hebt een netwerk.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:18 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik moet een netwerk kunnen maken, op dat ding zit niet eens een aan/uit-knopje.
Die dingen blijven doorgaans ook gewoon aan. Die worden ooit eens ingeplugd en alleen als ze kapot gaan weer uit geplugd.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:18 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja maar wat jij zegt slaat echt als een lul op een drumstel.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:19 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat heeft een vriend van mij een keertje bij mijn laptop gedaan, daarna startte die niet meer op en heb ik hem weg kunnen gooien.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:19 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja maar wat jij zegt slaat echt als een lul op een drumstel.
Het idee van de BIOS is zo geweldig dat ze dit ook voor vrouwen willen gaan invoeren, zodat je zelf kan bepalen hoe die eruit komt te zien.quote:
Ik leg het RV even uit in beginnende taal, anders snap ik het zelf ook niet.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:19 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja maar wat jij zegt slaat echt als een lul op een drumstel.
Zwart is veel mooier voor iPhones man.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:15 schreef Japsnars het volgende:
[..]
)
Ja dat wil je wel zien, he.quote:
Stekker er in en hij werkt, zonder grappen. Netwerkstekkers er in en het werktquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:18 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, maar dat laatste is het probleem. Ik moest vandaag een leraar halen om iets met een proxy te doen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:19 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Gewoon kabels erin en je hebt een netwerk.
Dan nog de boel juist instellen afhankelijk van het OS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |