EFI en KEXT's? Mactermenquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:08 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Serieus, geen EFI, maar BIOS, aparte kernels laden, je SATA-schijven in de correcte modus, een fatsoenlijke DVD-speler (liefst SATA) en dan nog alle KEXT's laden. En dat kun jij, zo zonder OS X-kennis?
Dat wat WF heeft opgezocht op wikipedia.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:09 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Van de BIOS en DVD heb ik wel eens gehoord, maar wat is dat andere?
I am.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hey Bragi, moet jij niet voetbal kijken of zo?
Onmogelijk, de Empire methode was er toen nog niet.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Was een simpele druk op een knop.
Je quote faalt. In je sig.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:09 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik niet. Maar ik schaam me der ook niet voor.
EFI is de opvolger van BIOS (of UEFI tegenwoordig) en KEXT's zijn de OS X-varianten van drivers.quote:
Ik zal je gelijk geven anders blijf je zuigen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:11 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Onmogelijk, de Empire methode was er toen nog niet.
Je bedoelde dat je waarschijnlijk een OS X thema hebt gedownload en die geïnstalleerd hebtquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Was een simpele druk op een knop.
De BIOS is toch zo'n zwart scherm waar je in het begin instellingen kunt wijzigen? Via zo'n knopje.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat wat WF heeft opgezocht op wikipedia.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:11 schreef TheKC het volgende:
[..]
Je bedoelde dat je waarschijnlijk een OS X thema hebt gedownload en die geïnstalleerd hebt.
[ afbeelding ]
Ik zeg zwart.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:11 schreef Broekpaling het volgende:
WF, Apple boii, moet ik een witte of een zwarte iPhone 4 kopen?
Nee.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:11 schreef TheKC het volgende:
[..]
Je bedoelde dat je waarschijnlijk een OS X thema hebt gedownload en die geïnstalleerd hebt.
[ afbeelding ]
Nee, ook zonder dat knopje.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:11 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
De BIOS is toch zo'n zwart scherm waar je in het begin instellingen kunt wijzigen? Via zo'n knopje.
Doe nu niet zo eigenwijs, het kon niet.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zal je gelijk geven anders blijf je zuigen.
Witte.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |